Halppistuotteet jotka yllättäneet positiivisesti?
Itse ostin 1,99 maksaneen rainbow hiuslakan ja se on ehkä parasta lakkaa mitä olen koskaan käyttänyt :D
Jakakaa tekin hyviä ja halpoja tuotevinkkejä :)
Kommentit (94)
Pirkka silmänympärysvoide, noin 4 euroa. Todella hyvä hinta-laatu-suhde.
K-meu fetajuusto, tai mikä salaattijuusto se nyt on.
Pirkka kiviuunipitsa, Rainbow gouda, uudet Dove shampoot, Biotzell suolasuihke, Nivea stress-dödö, Wella shine hiuslakka
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:26"]Itse ostin 1,99 maksaneen rainbow hiuslakan ja se on ehkä parasta lakkaa mitä olen koskaan käyttänyt :D
[/quote]
Mä oon taas erittäin tyytyväinen siihen Lidlin vahvimpaan hiuskiinteeseen (oisko joku extra strong, vahvuus 5, musta pullo). Tosi hyvä pito, tuoksu ja hinta. 400ml 1,79€ tjsp. Siitä on tullut mun uus luottotuote. ♥
Lidlin yö-ja päivävoide, H&M:n kynsilakat ja kulmavärit...
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:26"]Itse ostin 1,99 maksaneen rainbow hiuslakan ja se on ehkä parasta lakkaa mitä olen koskaan käyttänyt :D
[/quote]
Mä oon taas erittäin tyytyväinen siihen Lidlin vahvimpaan hiuskiinteeseen (oisko joku extra strong, vahvuus 5, musta pullo). Tosi hyvä pito, tuoksu ja hinta. 400ml 1,79€ tjsp. Siitä on tullut mun uus luottotuote. ♥
[/quote]
Niin ja merkki Cien.
Rainbow konetiskijauhe, eikö sitä ole enää? En ole nyt parilla edellisellä kerralla löytänyt. Euroshopper-nuudelit, sopivia varaeväiksi töihin. Muut ovat makuuni liian mausteisia.
Pirkka-astianpesuaine. Toimii hyvin.
H&M meikit, Rainbow juustonaksut ja seppälän suoristusrauta, luottotuotteet!
Urtekramin käsien pesuun tarkoitettu aloe vera -palasaippua kasvosaippuana. Hinta n. 2-euroa, luomutuote, erittäin hyvä. Jotkut pesee tällä myös hiukset.
Ostin poistomyynnistä nojatuolin ja se palveli tosi hyvin yli 5vuotta, kunnes vähän pääsi ränsistymään.
Essencen meikkituotteet! Ihan törkyhalpoja mutta älyttömän hyviä.
Rainbow konetiskijauhe on myös meillä käytössä ja on tosi hyvää. Rainbow margariini, maistuu mielestäni samalle kuin keiju, mut halvempaa.
Nivea Creme kasvovoide on ainoa jolla kuivuuteen taipuvainen ihoni ei kuivu edes pakkasilla. Super!
Rainbown sourcream & onion chips. Ostan yleensä sen 100 gramman pikkupussin, 0,79 e.