Halppistuotteet jotka yllättäneet positiivisesti?
Itse ostin 1,99 maksaneen rainbow hiuslakan ja se on ehkä parasta lakkaa mitä olen koskaan käyttänyt :D
Jakakaa tekin hyviä ja halpoja tuotevinkkejä :)
Kommentit (94)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:57"]Lidlin yö-ja päivävoide, H&M:n kynsilakat ja kulmavärit...
[/quote]Mistä saa h&m:n kulmavärejä? Luulin että loppu kokonaan, kun täältä en ole enää löytänyt. Tykkäsin tosi paljon, just sopiva väri ja hinta.
Rainbow silmänympärysvoide. Ei ole tullut enää ostettua biothermiä kun tuota testasin eka kertaa :D
Lidl on yllättänyt usein mm. lastenvaatteiden laatu on huomattavasti parempaa kuin Lindex, HM ym. perinteiset "halpikset", joissa hinnat on kuitenkin paljon korkeammat. Urheilutekstiilit, treenipaidat ja muut, ovat olleet myös hyviä ja halpoja.
Lidlin myymä kreikkalainen jugurtti on hyvää, se mikä on pakattu ämpäreihin. Hintaero Valion vastaavaan tuotteeseen on aika hurja.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 08:58"]
Lidl on yllättänyt usein mm. lastenvaatteiden laatu on huomattavasti parempaa kuin Lindex, HM ym. perinteiset "halpikset", joissa hinnat on kuitenkin paljon korkeammat. Urheilutekstiilit, treenipaidat ja muut, ovat olleet myös hyviä ja halpoja.
Lidlin myymä kreikkalainen jugurtti on hyvää, se mikä on pakattu ämpäreihin. Hintaero Valion vastaavaan tuotteeseen on aika hurja.
[/quote]
Meillä mies heitti Lidlistä ostamansa kalsarit roskiin. Oli niin huonoa laatua kuulemma.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 01:27"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:43"]Pirkka silmänympärysvoide, noin 4 euroa. Todella hyvä hinta-laatu-suhde. [/quote] Sain tästä aiemmin täältä vinkin ja on todella hyvä voide!! Hakkaa monet kalliimmat merkkituotteet mennen tullen.
[/quote]
Eikös siinä ole parabeeneja? Sinällään kiva tuote muuten, vastaa aika hyvin Nivean vastaavaa, tulisivatko samalta tehtaalta?
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:59"]Lidlin cièn hilseshamppoo!
[/quote]
Tämä on suoraan saatanasta jatkuvasti käytettynä. Parin-kolmen kuukauden jälkeen ominaishajuni muuttui kuvottavaksi. Haju tarttui joka paikkaan koska vietän paljon aikaa kotona. Seiniä myöten sai pestä aivan kaiken. Hajuhaitta helpotti välittömästi kun erään toisen saitin keskusteluketjun perusteella vaihdoin shampoota.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 00:27"]Lidlin vanulaput on ihan kamalia. Neste ei imeydy niihin ollenkaan: silmämeikinpoistoaine liukuu lavuaariin lapun päältä. Oiskohan tekokuitua pumpulin lisäksi? Vanulaput on ainoa tuote jota EN osta Lidlistä. :D
[/quote]
Mun mielestä parhaita! Ainoat vanulaput, joista ei irtoa nukkaa joka paikkaan. Esim. Silmiä pyyhkiessä ei ole silmät täynnä niitä kuituja/ karhoja :D Ne pyrin aina hakemaan lidlistä.
Musta parasta kuivashampoota on Batiste, jossa on kamalat purkit ja aika stydit tuoksut, mutta hinta on ostopaikasta riippuen 5,90-8 euroa. Saa ainakin Citymarketista, Sokokselta ja Kicksistä. Päihittää kaikki muut, esim. Tigin Rockaholicin (oliko se ton nimistä?).
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:10"]
Musta parasta kuivashampoota on Batiste, jossa on kamalat purkit ja aika stydit tuoksut, mutta hinta on ostopaikasta riippuen 5,90-8 euroa. Saa ainakin Citymarketista, Sokokselta ja Kicksistä. Päihittää kaikki muut, esim. Tigin Rockaholicin (oliko se ton nimistä?).
[/quote]
no tätä täytyy kokeilla! Mulla ollut just tätä ja olen yrittänyt etsiä halvempaa, mutta ei ole löytynyt yhtä hyvää. Kiitti!
Rainbow feta (vuohenmaidosta tehty). Tosi hyvää!
Lidlin Earl grey (Lord jotakin) maistuu paremmalta kuin esim. Twinings, pitkäaikainen suosikkini.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 01:28"]
Ruista ei kannata syödä, sikojen ruokaa.
[/quote]
Eikä salaattiakaan, pupujen ruokaa! ;D