Halppistuotteet jotka yllättäneet positiivisesti?
Itse ostin 1,99 maksaneen rainbow hiuslakan ja se on ehkä parasta lakkaa mitä olen koskaan käyttänyt :D
Jakakaa tekin hyviä ja halpoja tuotevinkkejä :)
Kommentit (94)
Housen paitapusero, en tiedä onko se varsinainen halpistuote, mutta oli halpa ja äärettömän kiva tuote.
Lidlin Milbona 1% viili. 0,18 euroa purkki ja samanmakuista kun muut vastaavat. Pirkka kermajuusto, täällä maksaa yleensä 3,99 kilo. Lidlin jauheliha, merkkiä en nyt muista, kotimaista kuitenkin 700 grammaa 3,09 euroa.
Ja Rainbow hiuslakka! Muuta en ennää ostakaan.
Lidlin Lord Nelson Rooibos, Lidlin kreikkalainen ja turkkilainen jugurtti, mooonet Rainbow-tuotteet, Xtra kaakaojauhe (huomattavasti parempaa ja vahvempaa, kuin kallis merkkituote Van Houten), Xtra paprikajauhe (myös vahvaa ja hyvää, ainakin täyttöpussissa).
Olis kiva, varsinkin kosmetiikkajutuissa, jos kertoisitte myös, mitä tuotetta olette aiemmin kokeilleet/käyttäneet ja vaihtaneet halpikseen. Näin saisi ehkä paremman käsityksen tuotteen laadusta ja siitä, mitä kommentoija tuotteelta odottaa. Onhan sillä eroa, onko vaihtanut vaikka ripsareissa halpikseen Diorista tai Maybellinesta.
Itse ostin kokeeksi vastaavan ketjun innoittamana Pirkka-silmänympärysvoidetta ja Herbina-kuivashampoota. Toi Pirkka on tosi hyvää, syrjäytti nyt mulla Dermatologikan eli melko kalliin sy-voiteen! Ja on vielä Suomessa valmistettu. Sen sijaan Herbina kuivashampoo lensi roskiin kahden kokeilukerralla jälkeen. Teki hiuksista iha järkyttävän likaisen ja rasvasen näköiset. En ymmärrä kuka sitä pitää parhaana tuotteena ja verrattuna mihin? Itse palasin Four Reasonin hiuspidennykset käyttäjäksi, vaikka sen suihkutus ottaakin vähän henkeen.
Rainbow sinkkivoide. Paras tuote ikinä.
Käytän sitä ihottumien hoidossa, mutta myös normi rasvan sijaan.
P.S. Käsirasvana se vahvistaa ihan mielettömästi kynsiä ja tekee niistä kauniit!!!
Lidlin elitarvikkeet noin yleisesti, Rimmelin ja L'orealin meikit
Lidlin Cien-päivä/yövoide
Lidlin energiajuomat
Pirkka silmänympärysvoide. Kuulin niin monen kehuvan sitä että oli pakko ostaa, ja kannatti. Hyvästi kalliit Chanelin, Diorin ja Shiseidon silmänympärysvoiteet, tuo oli tehokkaampi! :)
Pantenen shampoot ja hoitoaineet, tekevät hiukset kuohkeiksi eivätkä latista tällaista pitkää raidoitettua hiusta joka tyypillinen pohjoismainen lentävän sähköistyvä laatu ja jolle toinen vaihtoehto on ylihoidettu latistunut liimaletti. Ihmettelin millä jenkkitutut pesee hiuksiaan kun ne ovat aina kuin shampoomainoksista ja he käyttävät Pantenen tuotteita. En aio enää ostaa Kerastasea, L´anzaa enkä Redkeniä, rahat menee vain hukkaan kun noita Panteneja saa kolmella eurolla (ne on muuten kalliimpia Jenkeissä kuin täällä!) :)
Lumene Raspberry Miracle silmänrajaustussi. Olin aiemmin vuosia käyttänyt Diorin Diorlineria ja tämä hakkasi sen sekä hinnan että laadun puolesta mennen tullen. Erittäin helppoa tehdä tarkka rajaus, eikä leviä, mutta helppo myös pestä pois. Täys kymppi.
Täytyy kokeilla tota Pirkka silmänympärysvoidetta!
Saksasta sai Lidlistä Bebe-merkkistä rasvaa (joku tehohoito), aivan sairaan hyvää ja hinta oli 4€ luokkaa.
EuroShopperin kamomillatee päihittää Liptonin mennen tullen.
Nivea Creme sinisessä metallipurkissa!
Nivea soft! Parasta kasvoille ja käsille!
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:27"]
Rainbow Cola Light
[/quote]
Join tota joskus, ja se maistui ihan samalle miltä palanut kumi haisee :D