Miten pitää tunteet erossa seksisuhteesta?
Onko niin että miehille tämä on helpompaa? Itse olen nyt muutaman kuukauden tavannut yhtä miestä seksin merkeissä, mutta toki juttelemme elämästämme, kuulumisistamme yms. ja kahvittelemmekin/katsomme telkkua yhdessä, mutta mietin että miten pidän tunteet tästä erossa? Vai pitääkö vaan lopettaa ennenkuin tunteet nousee pintaan? Neuvoja toivoisin jos jollakin pelkkä seksisuhde... mies tai nainen voisi kommentoida, kiitos!
Kommentit (58)
Olen huomannut, että en halua edes seksisuhdetta naisen kanssa, jonka kanssa en halua parisuhdetta. En jaksa ylläpitää sellaista ja se vie energiaa, aikaa ja henkisiä resursseja sen oikean löytämiseltä. En voi sille mitään, että olen rakastelijatyyppiä. Ja naiselta tarvitaan paljon muitakin ominaisuuksia kuin ulkonäkö parisuhteeseen.
Sanoisin, että täällä käy moni "panomies" kommentoimassa siihen sävyyn, että haluavat nakertaa naisten uskoa miehiin ja mahdollisesti vielä koittavat saada naiset epäilemään viehättävyyttään ja nämä tyypit väittävät puhuvansa kaikkien miesten suulla.
M44
Helppo homma, olen onnistunut pitämään tunteet poissa myös parisuhteessa. Vaimo on hyvä laittamaan ruokaa ja pitää muutenkin kodista hyvää huolta. On myös hyväpalkkaisessa työssä joten ei aiheuta taloudellistakaan kuorma.
Napakymppi vaimo👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”toki juttelemme elämästämme, kuulumisistamme yms. ja kahvittelemmekin/katsomme telkkua yhdessä”
Nämä asiat ei sisälly seksisuhteeseen.Paitsi kaveriseksisuhteeseen. Ne ovat sen olennainen osa.
Kaveri- ja kaverisuhteet pidetään erillään, jos ei haluta sitä tunnesidettä.
Myös kaveruus on tunne. Seksiä voi harrastaa vaikka exän kanssa, jonka kanssa on kaveruus olemassa ja tallella.
Vierailija kirjoitti:
Olen seksisuhteessa miehen kanssa, jota en ikinä voisi kuvitella parisuhteeseen. Aivan mahtava tyyppi, mutta ei todellakaan parisuhdemateriaalia ja sen takia on helppo pitää tunteet pois. Ihan esimerkkinä esim. että en ikinä voisi sietää miestä, joka polttaa sisällä kotonaan. Hänen kotinsa haisee ihan hirveälle baariluolalle. Tosi hauska ja mukava tyyppi ja älyttömän hyvää seksiä, mutta siihen se sitten jääkin.
ilmeisesti vaan kämppä haisee röökille mutta ukko ei?
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että en halua edes seksisuhdetta naisen kanssa, jonka kanssa en halua parisuhdetta. En jaksa ylläpitää sellaista ja se vie energiaa, aikaa ja henkisiä resursseja sen oikean löytämiseltä. En voi sille mitään, että olen rakastelijatyyppiä. Ja naiselta tarvitaan paljon muitakin ominaisuuksia kuin ulkonäkö parisuhteeseen.
Sanoisin, että täällä käy moni "panomies" kommentoimassa siihen sävyyn, että haluavat nakertaa naisten uskoa miehiin ja mahdollisesti vielä koittavat saada naiset epäilemään viehättävyyttään ja nämä tyypit väittävät puhuvansa kaikkien miesten suulla.
M44
Olet varmasti vilpitön, mutta feminismin uhri. Kyllä mies voi haluta pelkkää seksiä ihan virkistävän jumpan merkeissä. Niin voi haluta nainenkin. Sellainen antaa energiaa eikä suinkaan vie. Homma pysyy ilon puolella kun kuksii vain varattuja nuoria naisia ja laittaa ne ajoissa vaihtoon. Nuori nainen haluaa munaa ja taloudellisia etuja eikä sellainen herätä tunteita tyhmissäkään miehissä. Kun on aika vaihtaa, menevät tytöt miestensä luo ja ovat jonkin aikaa kiltisti.
Vierailija kirjoitti:
M44
😘
Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seksisuhteessa miehen kanssa, jota en ikinä voisi kuvitella parisuhteeseen. Aivan mahtava tyyppi, mutta ei todellakaan parisuhdemateriaalia ja sen takia on helppo pitää tunteet pois. Ihan esimerkkinä esim. että en ikinä voisi sietää miestä, joka polttaa sisällä kotonaan. Hänen kotinsa haisee ihan hirveälle baariluolalle. Tosi hauska ja mukava tyyppi ja älyttömän hyvää seksiä, mutta siihen se sitten jääkin.
Odotas, kun aikaa kuluu.... Katsotaan, miten helppoa on.
No jo yli kolme vuotta on kulunut. Välillä pistin tämän seksisuhteen poikki, kun kokeilin ihan tosissani toista miestä, mutta ei siitä mitään tullut ja palasin takaisin tähän seksisuhteeseen. Tykkään seksistä tosi paljon ja sen takia haluan ylläpitää seksisuhdetta, jos ei muuten ole vakavaa suhdetta.
No vaimomatskusta ainakin olet kaukana.
Vierailija kirjoitti:
M44
Kyllä naiselta tarvitaan parisuhteeseen paljon muutakin, mutta parisuhteessa ollaan jo aika pitkällä. Ulkonäkö on kaikkein tärkein asia, että mitään romanttista kontaktia syntyy. Ei siinä ole mistään panomieheydestä tai sinun simp-tyylistäsi kysymys, että olemme joka ikinen ihminen esteettisyyteen taipuvaisia, vaikka miten täällä valehdeltaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikähän suhde tämä sitten on? Mies on kyllä tehnyt selväksi ettei halua mitään suhdetta, enkä minäkään, mutta liekö normaalia että kun vaan jonkun kanssa viettää aikaa niin pikkuhiljaa alkaa tunteitakin tulla.
- apTietysti on normaalia, että tunteet heräävät. Ei ihminen ole robotti.
Minua järkyttää tämä nykyisin ilmenevä ajatustapa, että seksin voi jotenkin irroittaa ihmisestä erilleen.
Nimenomaan seksi liittyy ihmisen tunteisiin ja tunne-elämään.
Ja siksi se pitäisikin jakaa ihmisen kanssa, jota rakastaa ja rakkaus on molemminpuolista.Nykyään vaan moni pitää toista ihmistä seksikoneena, joka hoitaa asiansa ja sitten näkemiin.
"Nykyään "- ilotaloja oli jo antiikin Roomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä nyt jouluaattona seksisuhdeavauksia.
Miehen näkökulmasta seksisuhteessa tunteet pysyvät kurissa vain, jos nainen on sen verran sopivasti epäviehättävä, että seksiin kykenee juuri ja juuri, mutta parisuhde ei tulisi kysymykseenkään. En oikeasti voisi edes kuvitella pelkkään seksiin perustuvaa suhdetta kauniin naisen kanssa, ettei siihen tulisi mitään tunteita mukaan tai mustasukkaisuuden tunteita.
Eli miehet pystyvät rakastumaan& parisuhteeseen vain kauniiden naisten kanssa, ja tavis- ja rumat naiset keloaavat vain panoiksi? Vaikka mies itse olisi minkä näköinen tahansa?
Miksi tavis- ja rumien naisten pitäisi ottaa ketään miestä enää vakavasti? Miksi ihmettelette, että mötsejä ei teille tuke?
Ei se oma ulkonäkö vaikuta siihen ketä pitää viehättävänä. Ja sille ei voi mitään. Outo käsitys, että rumat tykkää rumista. Tämän vain halusin tähän tuoda. Itsellä ei ole kokemusta seksisuhteista, vain pitkästä parisuhteesta. Kyllä senkin alussa 20 vuotta sitten ulkonäön piti miellyttää, vaikka itse olin kaikkea muuta kuin naisten mieleen. Mutta mitä pidempään ollaan oltu yhdessä, sitä vähemmän ulkonäkö merkitsee. Ja niin sen pitää ollakin. Meistä nimittäin tulee kaikista vanhuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotas, kun aikaa kuluu.... Katsotaan, miten helppoa on.
No jo yli kolme vuotta on kulunut. Välillä pistin tämän seksisuhteen poikki, kun kokeilin ihan tosissani toista miestä, mutta ei siitä mitään tullut ja palasin takaisin tähän seksisuhteeseen. Tykkään seksistä tosi paljon ja sen takia haluan ylläpitää seksisuhdetta, jos ei muuten ole vakavaa suhdetta.
No vaimomatskusta ainakin olet kaukana.
Miksi niin luulet? Loukkaako sinua henkilökohtaisesti että nainen voi ja haluaa harrastaa vakituisesti seksiä miehen kanssa jota ei halua parisuhteeseen? Onko se mielestäsi sallittua vain miehille?
Minulla oli seksisuhde erään miehen kanssa tai ollaan välillä edelleen yhteydessä, mutta selvästi homma hiipunut. Minulla ei tullut tunteita häneen, paitsi toki jollain tavalla. Vietettiin aikaa muutenkin, hän tuli tähän aina illaksi. Välillä oli yötäkin. Mutta hänessä on tiettyjä piirteitä mitkä hillitsee tunteita, kaverina on kyllä ok, mutta suhdetta en haluaisi.
Nähtiin vähän harvakseltaan, joten tuli sitten toinenkin mies kuvioon. Seksi ollut alusta asti tosi hyvää, kiihkeää. Molemmat pitää toista ulkoisesti suunnilleen täydellisenä. Joten himoa on. Mutta ei nähty kuin seksin merkeissä ja muuten ei alkuun juuri juteltu. Mutta tottakai aina siinä seksin jälkeen kuulumiset vaihdettiin. Siinä pikkuhiljaa huomattiin että tullaan muutenkin toimeen ja kesällä välillä viesteiltiin muutenkin. Nyt tällä miehellä on selvästi jotain tunteita, käytös on muuttunut paljon läheisemmäksi ja seksikin on enemmän läheistä. Esimerkiksi alkuun ei juuri koskaan pussaillut edes seksin aikana, nyt on sitäkin paljon. Kovasti halailee jne ja kertoo että on ajatellut minua jne. Mutta ei olla vielä puhuttu asiasta, kun en itsekään tiedä miten aloittaisi. Mutta varmaan se mieletön seksi on se mikä meillä lähensi ja kun huomasi että toinen on muutenkin saman henkinen jne.
Vierailija kirjoitti:
Helppo homma, olen onnistunut pitämään tunteet poissa myös parisuhteessa. Vaimo on hyvä laittamaan ruokaa ja pitää muutenkin kodista hyvää huolta. On myös hyväpalkkaisessa työssä joten ei aiheuta taloudellistakaan kuorma.
Napakymppi vaimo👌[/
Aivan , oletko afrikasta ? noin muuten
Olen ollut useamman kuukauden seksisuhteessa ihmisen kanssa, jonka kanssa en voi kuvitella parisuhdetta. On tämä nuoralla tanssimista mutta pitää muistaa pitää kirkkaana ajatus siitä mitä itse etsit ja mitä toivot parisuhteelta. Nautin seksistä ja se on estotonta. En kuitenkaan usko siihen etteikö tässä tulisi jompaakumpaa sattumaan.
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä nyt jouluaattona seksisuhdeavauksia.
Miehen näkökulmasta seksisuhteessa tunteet pysyvät kurissa vain, jos nainen on sen verran sopivasti epäviehättävä, että seksiin kykenee juuri ja juuri, mutta parisuhde ei tulisi kysymykseenkään. En oikeasti voisi edes kuvitella pelkkään seksiin perustuvaa suhdetta kauniin naisen kanssa, ettei sii494hen tulisi mitään tunteita mukaan tai mustasukkaisuuden tunteita.
Jep panosuhteessa naisen pitää olla sellainen sopivasti epäsopiva eikä himottava niin tunteet pysyy kurissa ja vain seksin tasolla. Viehättävä voi olla mutta pieni ärsyttävyys estää ihastumasta
Itse olen muutamankin naisen kanssa ollut vain seksiä asenteella ja asiasta on momrmmin puolin puhuttu. Sitten fwb suhde on päättynyt siihen että nainen on ihastunut minuun
Miten siinä hyvin usein käy niin että nainen on se kelle tulee tunteet ja seksisuhde loppuu sen takia