Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei vuoden tapailun jälkeen ole kertonut suhteesta perheelleen

Vierailija
24.12.2021 |

Mies jota olen kohta vuoden jo tapaillut, sai joulukortin jossa vastaanottajana oli mies ja hänen exänsä.... ovat eronneet 4 v sitten ja ihmettelen suuresti miksi ei ole tätä tietoa veljelleen kertonut. Eivät kovin läheisiä ole, mutta pitävät kuitenkin viestein yhteyttä. Eli toisin sanoen minusta ei siis ainakaan tämä veli tiedä mitään. Pikkuisen kolahti, mutta mietin että onko tämä ihan normaalia käytöstä nykyisin. Ikääkin kun jo reilusti, ei mitään parikymppisiä olla. Pitäisi tietysti jutella miehen kanssa tästä eikä täällä kysellä mutta itse olen konflikteja kaihtava ja varsinkin näin joulun aikaan viitsisi mielipahaa toiselle tuottaa...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kaihertaa että kortissa oli exän nimi.

- ap

Vierailija
22/27 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nro 16 - huh, huh, ja tämäkö sinusta ok? Ilmeisesti kun 39 v mennyt.... Oletteko naimisissa? Itse olen ollut pitkään naimisissa ja ihan "avoimesti" kaikkien sukulaisten kesken niin ihmettelen vaan tätä uutta miestä.... mutta onhan se eri juttu aloitella seurustelua näin vanhempana kuin silloin parikymppisenä...

- ap

Olemme naimisissa. Minulla oma sukunimi.

Nää on ihan vaan itsekeskeisiä moukkia. Eipä olla paljoa tekemisissä kun aina kun ollaan, ovat jotain vailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut yhtä miestä yli vuoden ja en ole kertonut hänestä varsinaisesti kellekään. Jos minulta kysytään parisuhdestatustani vastaan, että olen sinkku. Minusta tänä on täysin normaalia. En ole parisuhteessa, miksi kertoisin tapailusuhteesta yhtään kellekään? En tapailua tietenkään mitenkään salaile, että jos tulee puheeksi tyyliin, mitä teet viikonloppuna, saatan mainita miehen nimen, jos olen häntä näkemässä. Mutta hän ei ole mikään minuun liitettävä puolisko, josta pitäisi kellekään raportoida.

Vierailija
24/27 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni äiti lähetteli vuosia joulukortteja ex-miehelleni minun osoitteeseeni, vaikka hyvin tiesi meidän eronneen ja lapsensa asuvan ihan toisessa osoitteessa.

Osa ihmisistä on hieman omalaatuisia.

Vierailija
25/27 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti tuo "eivät kovin läheisiä ole". Tuli kyllä selväksi jo siitä, ettei neljän vuoden takaisesta erosta ole tiedotettu.

Vierailija
26/27 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-mieheni äiti lähetteli vuosia joulukortteja ex-miehelleni minun osoitteeseeni, vaikka hyvin tiesi meidän eronneen ja lapsensa asuvan ihan toisessa osoitteessa.

Osa ihmisistä on hieman omalaatuisia.

Jostain muistikirjasta vanhat osoitteet raapassu kun hätäpäissään on kortteja kirjotellut

Tuskin noin tahallaan kukaan tekee

Vierailija
27/27 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kaihertaa että kortissa oli exän nimi.

- ap

No siinä tapauksessa tuskin kannattaa mitään ottaa edes puheeksi. Eihän se tämän tapailemasi miehen moka ollut että veli ei muista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme