Sairaanhoitaja AMK - pääsykokeet
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 19:54"]
Juu ei kyllä ihan ADHD kannata kuitenkaan olla. Asiallinen käytös kunniaan. Itse hain Turkuun pari vuotta sitten ja pääsin heittämällä sisään, mihinkään lukematta. Kyllä sinne sisään pääsee, ellei ole ihmisenä ihan fucked up. :)
[/quote]
Joo, sisälle pääsee heittämällä, jos on MIES. :) Naiset sitten tappelevat keskenään näistä jäljellä jäävistä paikoista kiitettävän papereillaan ja kivalla persoonallaan. Hoitoalalle(kaan) ei pääse kuka tahansa, hakijoita on joka vuosi vain enemmän ja enemmän.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 19:59"]
Joo, sisälle pääsee heittämällä, jos on MIES. :) Naiset sitten tappelevat keskenään näistä jäljellä jäävistä paikoista kiitettävän papereillaan ja kivalla persoonallaan. Hoitoalalle(kaan) ei pääse kuka tahansa, hakijoita on joka vuosi vain enemmän ja enemmän.
[/quote]
No minä olen kyllä ihan nainen enkä ole joutunut tappelemaan mistään.
Toivottavasti pääsen opiskelemaan!
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 19:54"]Juu ei kyllä ihan ADHD kannata kuitenkaan olla. Asiallinen käytös kunniaan. Itse hain Turkuun pari vuotta sitten ja pääsin heittämällä sisään, mihinkään lukematta. Kyllä sinne sisään pääsee, ellei ole ihmisenä ihan fucked up. :) [/quote] Ei kai nyt helposti sentään .. Hakijoita parisensataa ja sisään pääsee paikasta riippuen 25-40 ..
[/quote]
No itse ainakin pääsin, enkä koe olevani mitenkään spessu ihminen :D Keskiverto-opiskelija ja hyvin olen pärjännyt tähänkin asti. Meillä taisi olla hakijoita lähemmäs pari tuhatta ja pääsykokeisiin valittiin parisataa, joista sisään pääsi kolmen luokan verran, olisiko ollut jotain 70 tms.