Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaako sinne maaseudulle tulla?

Vierailija
07.04.2015 |

Mulla on afrikkalainen lapsi ja mietin uskaltaako Suomen pikkukaupunkeihin matkustaa ollenkaan rasismin takia. Haluaisin ainakin käydä Turussa, mutta myös muissakin pienemmissä kaupungeissa. Pelkään että meille huudellaan. Asutaan siis Helsingissä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, oikeastiko luulet, että kehä kolmosen ulkopuolella huudellaan tummaihoisille? Niitä on kuules Itä-Suomessakin samalla tavalla kuin etelässä. Ainakin kun suhteutetaan asukaslukuihin.

Ps. Maaseutu tarkoittaa ainakin näin omasta näkökulmasta sitä, että lähimpään lukioon on +35km ja peruskouluunkin +5km. 

Vierailija
22/24 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Vaasassa on tapahtunut sellaista, että lapsensa kanssa liikkuneelle äidille tultiin huutamaan "Mikä vitun neekerinhuora sä oot". Lapsen kuullen tietysti. Että harkita kannattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mikä tässä aloituksessa oli niin typerää. Kyllä, ajattelen Turun olevan maaseutua KOSKA SE ON SITÄ. Ajattelen Vantaankin olevan maaseutua. Helsinki on pikkukylä, mutta sattuu olemaan Suomen pääkaupunki. Ihan tosissani kysyn, koska mua pelottaa täällä palstalla kukoistava rasismi ja pelkään mun lapsen puolesta. Ja osasta näistäkin kommenteista päätellen ei ole väliä onko 5- vai 50-vuotias, kamerunilainen vai jamaikalainen, kunhan on ruskea iho niin ihmisoikeuksia ei ole.
Ap

Vierailija
24/24 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 19:05"]Mulla on afrikkalainen lapsi ja mietin uskaltaako Suomen pikkukaupunkeihin matkustaa ollenkaan rasismin takia. Haluaisin ainakin käydä Turussa, mutta myös muissakin pienemmissä kaupungeissa. Pelkään että meille huudellaan. Asutaan siis Helsingissä.
[/quote]

Ei saatana :D