Kamalimmat lasten nimet
MeidĂ€n koulussa on joka asiaan puuttuva akka, joka on antanut kakaroilleen nimet Sisu, Taito ja Voima đđ Ja on ilmeisen ylpeĂ€ keksinnöstÀÀn. Jos ois saanu tytön, kai Justiinaksi olis nimennyt.
Kommentit (118)
Viime vuosien pallopÀÀpentu on ollut Onni tai Eeli.
Vastaava tyttö joku Enni tai Eea tai Nanna.
Itse en pidÀ nimistÀ joita yleensÀ lestadiolaiset antavat. En nyt mainitse mitÀ mutta erityisesti nimet joita he antavat pojille usein.
Vierailija kirjoitti:
Itse en pidÀ nimistÀ joita yleensÀ lestadiolaiset antavat. En nyt mainitse mitÀ mutta erityisesti nimet joita he antavat pojille usein.
No eipÀ tuo paljon kerro.
Vierailija kirjoitti:
Yrtti ja Herba
Ei kai Herba ole nykyÀÀn etunimi? Vanha yrttiliköörin kauppanimi. Jos se on etunimi, sallitaan varmaan pian myös Sorbus etunimeksi?
Vierailija kirjoitti:
ĂlkÀÀ moittiko kenenkÀÀn nimiĂ€.
NÀille ei kannata sanoa mitÀÀn mitÀÀn - saavat jotain kiksejÀ itselleen. Outoa porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipÀ tuo paljon kerro.
Ei kerro ei mutta en halua haukkua nimiÀ koska nimestÀ ei vielÀ pysty pÀÀtellÀ sitÀ ettÀ minkÀlainen joku on ihmisenÀ. Joku sen niminen josta en pidÀ voi olla ihmisenÀ vaikka miten ihana.
Ihmettelen tytön nimeÀ Nuppu. NimestÀ tulee mieleen pieni ja sievÀ tyttönen. MitÀ jos Nuppu nÀyttÀÀkin itÀsaksalaiselta kuulantyöntÀjÀltÀ?
Kuulin ettÀ joku tyyppi olisi antanut lapselleen nimeksi Aurinko!