Kamalimmat lasten nimet
Meidän koulussa on joka asiaan puuttuva akka, joka on antanut kakaroilleen nimet Sisu, Taito ja Voima 😂😂 Ja on ilmeisen ylpeä keksinnöstään. Jos ois saanu tytön, kai Justiinaksi olis nimennyt.
Kommentit (118)
Leo on käännetty käsittämään leijonaa mutta kuitenkin Leon Bergin koira tai Leo on yleinen koiran nimi . Sofia Softja Kohtla Konsta on jo niin outoja nimiä ettei yhtään sovi mihinkään. Konnat kyllä tiedetään ja kanstailevat lapset. Sofia ei nimenä työllä silti tarkoita viisasta vaikka se viittaa kreikkalaiseen filosofiaan. Kreikan kielestä kääntyneitä nimiä on jonkun verran. Sitten on ne muut hevosen nimet mitä ihmisille laitettu. Karo LIINA . TIINU JA LIINU. Ja aina pahenee , kun annetaan lapselle nimiä syntiin lankeemuksesta vitsauksista kadotettu paratiisi . Järkyttävää kirota lapsensa lankeemuksen seurauksilla kuin faaraoillakin. Mitkä KIROUKSET tulikaan aina joukon päälle kun joku lankesi . Onhan jonkun lapsen nimi joku Egyptin elukkajumalakin. Saati yksisarvi poni mesopotaniasta. Miettimään nyt ensin.
Sari Intiasta Egyptistä joko naisen vaate tai muslimien säännöstö . Yrjöäkin kauhempi.
Sisu, Taito ja Voima kuulostavat ihan veneiden nimiltä.
Vierailija kirjoitti:
Veeti on aika paha 😂
Itse olet idiootti! Niin ja mikät teitin nimi onkaan?
Veeti, Leevi, Lenni ym. Näitä on paljon nykyisin. Ei ollenkaan miehekkäitä nimiä, ja nämä ovat just niitä kännykänräplääjiä töissä. Sama "naisoletetuilla" (YÖKS mikä termi) nämä Jannicat, Yasminet jne.
Vierailija kirjoitti:
Nico
Tämä ylivoimaisesti. Ex-neuvolan tätinä tuli aivan liian usein vastaan samat nimet ongelmalapsilla. Nico on kirkkaasti ykkönen.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Luca
Näitäkin tuli paljon vastaan. Roni oli myös aika paha.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veeti on aika paha 😂
Itse olet idiootti! Niin ja mikät teitin nimi onkaan?
Miksi annoit lapsellesi meeminimen? No, miksi teit sen?
Olen syntynyt 50-luvulla ja näköjään sieltä ne omien sen aikaisten vanhojen ihmisten nimet tulee uudelleen "muotiin". Ei ole yllätys sekään, että taas tykätään leveälahkeisista farkuista. Mistäpä sitä mitään uutta keksisikään.