FB-kirpputorit, miksi aina kysytään mittoja?!
Miksi ihmeessä ihmiset aina kyselevät lisää MITTOJA, jos ilmoituksessa lukee tyyliin "Reiman välikausihaalari koko 80"?. Eikö siitä nyt pysty päättelemään, että minkä kokoinen vaate on kyseessä? Tai jos myydään kenkiä koolta 23? Miksi siitäkin pitää saada tietää sisämitat? Eikös sitä tiedä ihan sen kokonumeron perusteella minkä kokoiset pitää ostaa, jotta mahtuu muksulle jalkaan? Miksi pitää saada tietää lisää mittoja? Missä maailmassa te muut oikein elätte, että pitää saada ihan välttämättä tietää senttimääräisiä mittoja, jotta voitte ostaa lapsillenne vaatetta? Minulle riittää ihan vaatteiden ja kenkien koot. Ihan mielenkiinnosta kysyn, teenkö jotain väärin, kun en mittaile mittanauhan kanssa vaatteita ennen ostoa?
Kommentit (84)
Mua ärsyttää kanssa mittojen kyseliät, varsinkin kun he ovat poikkeuksetta niitä jotka eivät tuotetta osta.
I
Ja olen miettinyt kuinka he tilaavat nettivaatekaupoista kun ei niissä mitään mittoja ole!
I
Mitat olen aina pyydettäessä laittanut, myyn huutiksessa, ja huomannut että tosiaan näitä kyselijöitä ei huutajissa näy?
Mä oon muuten kanssa huomannu tori.fissä myydessäni että noi kyselijät todella harvoin ostaa mitään! :D oon tän vuoden puolella myynyt varmaan kolmisenkymmentä vaatetta, ja jokainen kauppa on mennyt suunnilleen kaavalla "haluisin ostaa tän, käykö huomenna nouto / anna tilinumero niin laitan rahat tulemaan".
Ne jotka kyselee mittoja, pyytää kuvia päällä, miettii ja pohtii, kyselee useilla eri sanamuodoilla onko reikiä/tahroja/nukkaa, miettii vähän lisää, pyytää tuomaan vaatteen paikkaan x vaikka ilmossa lukee vain nouto/postitus, päivittelee postikulujen kalleutta ja sitten miettii vielä pari päivää EIVÄT OSTA MITÄÄN! Nykyään sanon siis suoraan että noutaessa voi sovittaa, mutta parin euron mekon takia en ala tuhlaamaan aikaani hupiostajan kanssa viestittelyyn.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 09:06"]
Mua ärsyttää kanssa mittojen kyseliät, varsinkin kun he ovat poikkeuksetta niitä jotka eivät tuotetta osta. I Ja olen miettinyt kuinka he tilaavat nettivaatekaupoista kun ei niissä mitään mittoja ole! I Mitat olen aina pyydettäessä laittanut, myyn huutiksessa, ja huomannut että tosiaan näitä kyselijöitä ei huutajissa näy?
[/quote]
Nettivaatekaupoissa on mittataulukko, jossa on vaatteiden mitat senteissä. Rinnanympärys, pituus yms.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 09:06"]
Mua ärsyttää kanssa mittojen kyseliät, varsinkin kun he ovat poikkeuksetta niitä jotka eivät tuotetta osta. I Ja olen miettinyt kuinka he tilaavat nettivaatekaupoista kun ei niissä mitään mittoja ole! I Mitat olen aina pyydettäessä laittanut, myyn huutiksessa, ja huomannut että tosiaan näitä kyselijöitä ei huutajissa näy?
[/quote]
Niissä nettivaatekaupoissa kun on se kokotaulukko tai SizeChart. Klikkaapa auki niin saaatat yllättyä.
Tässä siis suurimman osan mielestä pitäisi olla siis ihan ok myydä esim kolmen istuttava sohva ilman mittohja. Ai miten niin ei ? Miten se eroaa vaatteista? Kai sä nyt tiedät kuin paljon yks sohva vie tilaa ja minkä kokoinen se on... Niinpä niin... Niissäkin on eroja, samoin kuin vaatteissa on eroja valmistjasta riippuen. Toisen valmistajan XL voi olla toisen valmistajan M.
En ymmärrä, miten jotkut saavat tästä niin ison stressin aikaiseksi. Jos ette halua vastata kysymyksiin, niin laittakaa tuotekuvaukseen, ettette vastaa kysymyksiin siitä ja siitä syystä johtuen. Itse laitan aina ilmoituksiin, että tarvittaessa voin ottaa lisäkuvia tai antaa tarkempia mittoja. Kauppa käy hyvin.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 08:28"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 08:20"]Joo, v*tuttaa! Jos myyn vaikka h&m paidan kokoa M, niin kyllä hitto soikoon osaat arvioida onko ko. paita sinulle sopiva. Eihän kaupassakaan rueta vaatteita mittailemaan, vaan yleensä oma koko on tiedossa... Yleensä kun myyn noilla fb-kirppiksillä, laitan jo heti kuvaukseen että en todellakaan ala parin euron rytkyjä mittailemaan enkä myöskään kuvaamaan päällä. Ei vaan voi olla niin vaikeaa tietää omaa kokoaan erityisesti noista perus ketjuliikkeiden vaatteista.
[/quote]
Kaupassa vaatteita yleensä sovitetaan,joka on samaasia kuin pyytää vaatteen mittoja.
[/quote]
Kukaan tuntemani ei sovita kaupassa 80-sentiselle lapselleen haalareita ja muita. Vaatteet ostetaan ilman lasta...
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 08:43"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 08:39"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 08:35"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 08:28"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 08:20"]
Joo, v*tuttaa! Jos myyn vaikka h&m paidan kokoa M, niin kyllä hitto soikoon osaat arvioida onko ko. paita sinulle sopiva. Eihän kaupassakaan rueta vaatteita mittailemaan, vaan yleensä oma koko on tiedossa... Yleensä kun myyn noilla fb-kirppiksillä, laitan jo heti kuvaukseen että en todellakaan ala parin euron rytkyjä mittailemaan enkä myöskään kuvaamaan päällä. Ei vaan voi olla niin vaikeaa tietää omaa kokoaan erityisesti noista perus ketjuliikkeiden vaatteista.
[/quote]
No älä sitten mittaa, mutta onko siitä mittaamisesta nyt niin kamalasti vaivaa.
[/quote]
No kyllä siitä itseasiassa on. Jos myy ison kasan vaatteita ja kaikista pitää ottaa kuvat edestä ja sivulta ja samoista ja takaa ja ylhäältä ja alhaalta ja sitten vielä mittaillaa hihoja ja pituuksa ja leveyskiä ja selkää ja pääntietä ja kaikkea mahdollista, kun vaate maksaa alle 5e niin joo, on siitä vähän liikaa vaivaa. Eihän kirpparillakaan yleensä soviteta vaatteita?
[/quote]
Suosittelen sitten myymään vaatteita "live-kirpparilla", ei tarvitse kuvata tai mitata.
[/quote]
Joo ei kiitos. Olen tullut siihen ratkaisuune etten myy vaatteitani millään kirppiksellä vaan vien ne keräyslaatikkoon. Mielelläni myisin fb-kirppiksillä parilla eurolla hyväkuntoisia ketjuliikkeiden suht. standardikokoisia vaatteitani, mutta kun ostajat tekee sen niin hankalaksi niin en todellakaan jaksa siihen rumbaan ryhtyä. Jos myyn erinomaisessa kunnossa olevia käytettyjä vaatteita alle viidellä eurolla kun kaupan hyllyllä samat kustantaa 20-30e, niin en kyllä ala mihinkään päälläkuvailu ja mittailurumbaan. Se, että kyttään nettipankista maksua, pakkaan vaatteen siististi ja kiikutan postiin on jo riittävä vaiva tuon muutaman euron takia. Ja toisaalta jos vaate ei jostain syystä ostajalle sovikaan niin voi sen aina myydä eteenpäin.
[/quote]
Eli sinä et ole valmis näkemään vaivaa, mutta ostajan pitäisi nähdä sen verran vaivaa, että myy mahdollisen epäsopivan tuotteen eteenpäin. Justjust.
No, en vaan yksinkertaisesti ehdi mittailla, kuvailla ja vastailla loputtomiin kysymyksiin. Kyllä sen koon 68 body on suunnilleen koko 68 ja mahtuu alle puolivuotiaalle vauvalle. Ja just kun se kysyjä on aina joku empijä, joka ei pysty mittojenkaan jälkeen päättämään, ottaako 50 sentin bodyn vai ei, niin eipä tosiaan kiinnosta. Sen lisäksi kirpparilla myyjä ei ihan ole vastaavassa asemassa kuin kaupassa ostettaessa. Joko sitä ostaa tai ei osta. Mutta kyllä mulle alkaa pikkuhiljaa selvitä miksi olen aina peeaa, kun muut miettivät parin euron kirppariostostakin ja mä vaan ostan mielihalujen mukaan ;)! ap
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 09:01"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 08:51"]
Ihanaa, joku puki sanoiksi sen! Siis on se nyt ihme, jos myyn laadukasta tuotetta esim.1€ hintaan, ni joku vielä alkaa kyselemään mittoja, lisäkuvia yms. Käsittämätöntä saivartelua! Lisäksi omani ja muidenkin ilmoituksien kuvaukset ovat todella kattavia! Lisäksi ihmiset pyytävät älyttömiä hintoja! Idea on kierrättää, tehdä löytöjä, hinta ei saa olla este uudelleen käytölle! Esim.Dieselin vähälle käytölle jääneet farkut 4€ ja sitten toinen laittaa, vero modan farkut, pieni reikä pohkeessa, 25€! Ja em. Ei edes pahimmasta päästä. Itse myyn mielummin 5 farkut pois nurkista ja niistä ilostuville kuin 5kk päästä edelleen 4 viisistä kaapissa jäljellä kun olin ahne! Tuotteen hinta laskeen samantien kaupasta ulos vietäessä! Normaali käytäntö taitaa olla, että uuden tuotteen jälleenmyyntihinta on 30% ovh:sta. Vähäänkään käytetty, vanhanaikainen, rikkinäinen, alunperin jo halpa tuote, myydään poishakuhintaan! Tietenkin erikseen arvo/tunnearvoesineet, mutta niissäkin kohtuus!
[/quote]
Ei tuotteen hinta aina laske välttämättä heti kaupasta ulosviedestä, vaan joskus se voi jopa nousta.
[/quote]
Ja se on kyllä ihan pimeetä.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 09:18"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 09:06"]
[/quote]
Niissä nettivaatekaupoissa kun on se kokotaulukko tai SizeChart. Klikkaapa auki niin saaatat yllättyä.
Tässä siis suurimman osan mielestä pitäisi olla siis ihan ok myydä esim kolmen istuttava sohva ilman mittohja. Ai miten niin ei ? Miten se eroaa vaatteista? Kai sä nyt tiedät kuin paljon yks sohva vie tilaa ja minkä kokoinen se on... Niinpä niin... Niissäkin on eroja, samoin kuin vaatteissa on eroja valmistjasta riippuen. Toisen valmistajan XL voi olla toisen valmistajan M.
[/quote]
Mä nyt puhuin vaatteista enkä huonekaluista!
Kai nyt jokainen ilmoittaa huonekalujen mitat niin kuin nettikauppojenkin sivuilla on.
Ja jos myyn vaikka reiman haalaria koossa 80 ja sanon että vastaa kokoaan, niin mikset itse viitsi käydä reiman sivuilla katselemassa kokotaulukkoa?
Ostan itse lapsilleni paljon huutiksesta ja aina olen sopivan saanut vaikken lasta ja vaatteita mittailekkaan.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 09:23"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 09:01"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 08:51"] Ihanaa, joku puki sanoiksi sen! Siis on se nyt ihme, jos myyn laadukasta tuotetta esim.1€ hintaan, ni joku vielä alkaa kyselemään mittoja, lisäkuvia yms. Käsittämätöntä saivartelua! Lisäksi omani ja muidenkin ilmoituksien kuvaukset ovat todella kattavia! Lisäksi ihmiset pyytävät älyttömiä hintoja! Idea on kierrättää, tehdä löytöjä, hinta ei saa olla este uudelleen käytölle! Esim.Dieselin vähälle käytölle jääneet farkut 4€ ja sitten toinen laittaa, vero modan farkut, pieni reikä pohkeessa, 25€! Ja em. Ei edes pahimmasta päästä. Itse myyn mielummin 5 farkut pois nurkista ja niistä ilostuville kuin 5kk päästä edelleen 4 viisistä kaapissa jäljellä kun olin ahne! Tuotteen hinta laskeen samantien kaupasta ulos vietäessä! Normaali käytäntö taitaa olla, että uuden tuotteen jälleenmyyntihinta on 30% ovh:sta. Vähäänkään käytetty, vanhanaikainen, rikkinäinen, alunperin jo halpa tuote, myydään poishakuhintaan! Tietenkin erikseen arvo/tunnearvoesineet, mutta niissäkin kohtuus! [/quote] Ei tuotteen hinta aina laske välttämättä heti kaupasta ulosviedestä, vaan joskus se voi jopa nousta. [/quote] Ja se on kyllä ihan pimeetä.
[/quote]
Riippuu varmaan tuotteesta.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 09:06"]Mua ärsyttää kanssa mittojen kyseliät, varsinkin kun he ovat poikkeuksetta niitä jotka eivät tuotetta osta.
I
Ja olen miettinyt kuinka he tilaavat nettivaatekaupoista kun ei niissä mitään mittoja ole!
I
Mitat olen aina pyydettäessä laittanut, myyn huutiksessa, ja huomannut että tosiaan näitä kyselijöitä ei huutajissa näy?
[/quote]
Mulla sama huomio, kyselijä ei osta. Voi yleensä huoletta jättää vastaamatta. Multa on kysytty: "mikä on liivien ympärysmitta"?
"No öö joo se koko on 80C niin se sit on sen mukainen".
"Minkä pituiselle tuo 98cm Reiman haalari on tarkoitettu?" - "olisko 98-senttiselle?"
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 09:15"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 09:06"]
[/quote]
Nettivaatekaupoissa on mittataulukko, jossa on vaatteiden mitat senteissä. Rinnanympärys, pituus yms.
[/quote]
Ei ole jokaisen vaatteen mittaa tai kainalo-kainalo-mittaa, vaan se vartalotyyppi, minkä mukaan koko on tehty.
Ehkä ne kai-kain kyselijät on kotiompelijoita.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 09:22"]No, en vaan yksinkertaisesti ehdi mittailla, kuvailla ja vastailla loputtomiin kysymyksiin. Kyllä sen koon 68 body on suunnilleen koko 68 ja mahtuu alle puolivuotiaalle vauvalle. Ja just kun se kysyjä on aina joku empijä, joka ei pysty mittojenkaan jälkeen päättämään, ottaako 50 sentin bodyn vai ei, niin eipä tosiaan kiinnosta. Sen lisäksi kirpparilla myyjä ei ihan ole vastaavassa asemassa kuin kaupassa ostettaessa. Joko sitä ostaa tai ei osta. Mutta kyllä mulle alkaa pikkuhiljaa selvitä miksi olen aina peeaa, kun muut miettivät parin euron kirppariostostakin ja mä vaan ostan mielihalujen mukaan ;)! ap
[/quote]
En mäkään pohdi miljoonaa vuotta jonkun koon kanssa. Parempi ostaa koko ajan kasvavalle lapselle hiukka iso, kyllä sen kanssa pärjää. Ei niillä niin suurta eroa keskenään kuitenkaan ole. Nopeasti vaatemerkkien istuvuuden lisäksi oppii.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 09:23"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 09:18"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 09:06"] Mua ärsyttää kanssa mittojen kyseliät, varsinkin kun he ovat poikkeuksetta niitä jotka eivät tuotetta osta. I Ja olen miettinyt kuinka he tilaavat nettivaatekaupoista kun ei niissä mitään mittoja ole! I Mitat olen aina pyydettäessä laittanut, myyn huutiksessa, ja huomannut että tosiaan näitä kyselijöitä ei huutajissa näy? [/quote]
Tässä siis suurimman osan mielestä pitäisi olla siis ihan ok myydä esim kolmen istuttava sohva ilman mittohja. Ai miten niin ei ? Miten se eroaa vaatteista? Kai sä nyt tiedät kuin paljon yks sohva vie tilaa ja minkä kokoinen se on... Niinpä niin... Niissäkin on eroja, samoin kuin vaatteissa on eroja valmistjasta riippuen. Toisen valmistajan XL voi olla toisen valmistajan M. [/quote] Mä nyt puhuin vaatteista enkä huonekaluista! Kai nyt jokainen ilmoittaa huonekalujen mitat niin kuin nettikauppojenkin sivuilla on. Ja jos myyn vaikka reiman haalaria koossa 80 ja sanon että vastaa kokoaan, niin mikset itse viitsi käydä reiman sivuilla katselemassa kokotaulukkoa? Ostan itse lapsilleni paljon huutiksesta ja aina olen sopivan saanut vaikken lasta ja vaatteita mittailekkaan.
[/quote]
Ja sinua estää copy pastettamasta sitä mittaa sieltä reiman sivuilta, mikä?
Miten se vaate oikeastaan eroaa huonekaulusta? Molemmissa on aika selkeää että halutaan tietyn kokoinen?
Tosin taidat olla niitä myyjiä joiden kanssa kaupanteko on yhtä tuskaa.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 09:24"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 09:23"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 09:01"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 08:51"] Ihanaa, joku puki sanoiksi sen! Siis on se nyt ihme, jos myyn laadukasta tuotetta esim.1€ hintaan, ni joku vielä alkaa kyselemään mittoja, lisäkuvia yms. Käsittämätöntä saivartelua! Lisäksi omani ja muidenkin ilmoituksien kuvaukset ovat todella kattavia! Lisäksi ihmiset pyytävät älyttömiä hintoja! Idea on kierrättää, tehdä löytöjä, hinta ei saa olla este uudelleen käytölle! Esim.Dieselin vähälle käytölle jääneet farkut 4€ ja sitten toinen laittaa, vero modan farkut, pieni reikä pohkeessa, 25€! Ja em. Ei edes pahimmasta päästä. Itse myyn mielummin 5 farkut pois nurkista ja niistä ilostuville kuin 5kk päästä edelleen 4 viisistä kaapissa jäljellä kun olin ahne! Tuotteen hinta laskeen samantien kaupasta ulos vietäessä! Normaali käytäntö taitaa olla, että uuden tuotteen jälleenmyyntihinta on 30% ovh:sta. Vähäänkään käytetty, vanhanaikainen, rikkinäinen, alunperin jo halpa tuote, myydään poishakuhintaan! Tietenkin erikseen arvo/tunnearvoesineet, mutta niissäkin kohtuus! [/quote] Ei tuotteen hinta aina laske välttämättä heti kaupasta ulosviedestä, vaan joskus se voi jopa nousta. [/quote] Ja se on kyllä ihan pimeetä.
[/quote]
Riippuu varmaan tuotteesta.
[/quote]
Ai blogisti on koskenut, niin arvo nousee?
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 09:22"]No, en vaan yksinkertaisesti ehdi mittailla, kuvailla ja vastailla loputtomiin kysymyksiin. Kyllä sen koon 68 body on suunnilleen koko 68 ja mahtuu alle puolivuotiaalle vauvalle. Ja just kun se kysyjä on aina joku empijä, joka ei pysty mittojenkaan jälkeen päättämään, ottaako 50 sentin bodyn vai ei, niin eipä tosiaan kiinnosta. Sen lisäksi kirpparilla myyjä ei ihan ole vastaavassa asemassa kuin kaupassa ostettaessa. Joko sitä ostaa tai ei osta. Mutta kyllä mulle alkaa pikkuhiljaa selvitä miksi olen aina peeaa, kun muut miettivät parin euron kirppariostostakin ja mä vaan ostan mielihalujen mukaan ;)! ap
[/quote]
Oon tismalleen samaa mieltä ap kanssasi! Hyvä että otit tän esiin. :)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 09:30"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 09:23"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 09:18"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 09:06"] Mua ärsyttää kanssa mittojen kyseliät, varsinkin kun he ovat poikkeuksetta niitä jotka eivät tuotetta osta. I Ja olen miettinyt kuinka he tilaavat nettivaatekaupoista kun ei niissä mitään mittoja ole! I Mitat olen aina pyydettäessä laittanut, myyn huutiksessa, ja huomannut että tosiaan näitä kyselijöitä ei huutajissa näy? [/quote]
Tässä siis suurimman osan mielestä pitäisi olla siis ihan ok myydä esim kolmen istuttava sohva ilman mittohja. Ai miten niin ei ? Miten se eroaa vaatteista? Kai sä nyt tiedät kuin paljon yks sohva vie tilaa ja minkä kokoinen se on... Niinpä niin... Niissäkin on eroja, samoin kuin vaatteissa on eroja valmistjasta riippuen. Toisen valmistajan XL voi olla toisen valmistajan M. [/quote] Mä nyt puhuin vaatteista enkä huonekaluista! Kai nyt jokainen ilmoittaa huonekalujen mitat niin kuin nettikauppojenkin sivuilla on. Ja jos myyn vaikka reiman haalaria koossa 80 ja sanon että vastaa kokoaan, niin mikset itse viitsi käydä reiman sivuilla katselemassa kokotaulukkoa? Ostan itse lapsilleni paljon huutiksesta ja aina olen sopivan saanut vaikken lasta ja vaatteita mittailekkaan.
[/quote]
Miten se vaate oikeastaan eroaa huonekaulusta? Molemmissa on aika selkeää että halutaan tietyn kokoinen?
[/quote]
Ja sitten se lapsi on huomenna sentin pidempi kuin tänään.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 09:30"]
[/quote]
Niin, miten 2€ vaate eroaa 200€ sohvasta? Hmmm..
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 08:57"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 08:51"]
Ihanaa, joku puki sanoiksi sen! Siis on se nyt ihme, jos myyn laadukasta tuotetta esim.1€ hintaan, ni joku vielä alkaa kyselemään mittoja, lisäkuvia yms. Käsittämätöntä saivartelua! Lisäksi omani ja muidenkin ilmoituksien kuvaukset ovat todella kattavia! Lisäksi ihmiset pyytävät älyttömiä hintoja! Idea on kierrättää, tehdä löytöjä, hinta ei saa olla este uudelleen käytölle! Esim.Dieselin vähälle käytölle jääneet farkut 4€ ja sitten toinen laittaa, vero modan farkut, pieni reikä pohkeessa, 25€! Ja em. Ei edes pahimmasta päästä. Itse myyn mielummin 5 farkut pois nurkista ja niistä ilostuville kuin 5kk päästä edelleen 4 viisistä kaapissa jäljellä kun olin ahne! Tuotteen hinta laskeen samantien kaupasta ulos vietäessä! Normaali käytäntö taitaa olla, että uuden tuotteen jälleenmyyntihinta on 30% ovh:sta. Vähäänkään käytetty, vanhanaikainen, rikkinäinen, alunperin jo halpa tuote, myydään poishakuhintaan! Tietenkin erikseen arvo/tunnearvoesineet, mutta niissäkin kohtuus!
[/quote]
Jos joku kysyy kysymyksiä, niin silloin tuotteen kuvaus ei ole ollut riittävä.
[/quote]
Paitsi että noilla fb-kirppiksillä liikkuu oikeita ammattikyselijöitä. Vaikka ilmoutkseen laittaisi tarkan kuvauksen ja kuvat tuotteen kunnosta, hinnan, sijainnin, nouto vai postitus, koko, ja vielä linkki tuotteeseen (esim. Ikean sivut tai jonkun vaatekaupan sivuilla oleva tuote) niin silti kysellään jotain mittaa tai jotain. Mä esim. myin kerran kengät, joista ilmoitin kaikki tarvittavat tiedot ja linkkasin vielä kyseisiin kenkiin zalandon sivuilla (jossa oli mitat millin tarkkuudella ja panoramakuvat, kun mun ilmotuksessa oli vain yksi kuva oikeasta tuotteesta) niin silti tultiin kyselemään ties mitä. Siis oikeasti, ihan naurettavaa. Lisäksi kenkien hinta oli tyyliin kymmenesosa myyntihinnasta eikä niillä oltu kävelty ulkona kertaakaan.