Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää kun mies ei ikinä ehdota tapaamista

Vierailija
06.04.2015 |

Nyt on pakko avautua kun olen tätä kiukkua kehitellyt sisälläni jo pari viikkoa. Olen muutaman kuukauden tapaillut erästä miestä. Kun tapaamme, mies vaikuttaa erittäin kiinnostuneelta, on sanonut pitävänsä minusta ja jos olen ollut lähdössä hänen luotaan, pyytää että jäisin vielä hetkeksi jne. Jos emme ole pariin päivään olleet tekemisissä, niin aloittaa keskustelun Facebookissa tai laittaa tekstaria. 

MUTTA! Ensimmäisiä treffejä lukuunottamatta kaikki tapaamisemme ovat tapahtuneet minun aloitteestani. Ensitreffeille mies pyysi minut, mutta sen jälkeen ei ole kertaakaan ehdottanut tapaamista. Suostuu kyllä aina mielellään kun minä sitä ehdotan. Viikko sitten päätin, että en ehdota hänelle tapaamista enää, nyt saa aloite tulla hänen puoleltaan. Eikä edelleenkään ole ehdottanut, vaikka tiedän kyllä että hänellä olisi aikaa. Kaikista omituisinta on se, että välillä vihjailee esim. FB-keskusteluissamme, että on yksin kotona ja tylsää jne, mutta sitten kun minä jatkan vihjailua ja yritän saada keskustelun johdatettua siihen että voisimme tavata, niin hän kääntääkin keskustelun aivan muuhun suuntaan. Välillä myös on tehnyt niin, että ei vastaa enää mitään ja sitten muutaman tunnin päästä aloittaa taas keskustelun eri aiheesta. Menee hermo! Mutta en luovuta, jos mies ei itse tajua nyt tapaamista ehdottaa niin sitten tämä oli kyllä tässä. 

Kiitos että sai avautua.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli täsmälleen sama tilanne. Puhuttiinkin asiasta, mutta mies ei ymmärtänyt pointtia "mitä väliä kumpi kysyy,jos kuitenkin haluan aina nähdä"..muutamia viikkoja jaksoin kunnes testasin ottaa etäisyyttä enkä enää ehdotellut tapaamisia. Joitain viestejä tuli säännöllisen epäsäännöllisesti mutta ei yhtäkään tapaamisehdotusta ja lopetin jutun. Nyt tapailen ihanaa (saman ikäistä kun tämä edellinen) miestä, joka ehdottaa aina tapaamisen jälkeen jo seuraavaa, tulee olo että oikeasti välittää ja tosissaan haluaa nähdä!
Komppaan omankin kokemuksen perusteella jotain edellistä "he's not that into you" älä jää roikkumaan tilanteeseen mihin et ole tyytyväinen! Tsemppiä :)

Vierailija
42/58 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 00:10"]

Mulla samantyylinen tapailukaveri. Olen alkanut epäillä lievää Aspergeria. Silloin ei kannata vihjailla mitään, vaan esittää asiat hyvin suoraan ja selkeästi. No, siinäkin voi tulla takkiin, että mies pelästyy ja menee lukkoon. Mielenkiintoista on, että kun tapaamme, mies ei haluaisi lähteä pois ollenkaan. Puhelimessa on huomattavasti jäykempi, eikä mistään asiasta tule varmuutta vaan ehdotukseni jäävät kuin ilmaan. 

[/quote]

Voi olla myös kiinnostuksen puutetta. Ja jos diagnooseja kerran heitellään, niin epävakaata persoonallisuushäiriötä. Aspergerin yleensä tunnistaa helposti. En sitten tiedä, miten "lievä" sellainen ilmenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 00:13"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 00:05"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:59"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:52"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:45"]

Ihmisiä on erilaisia. Eihän kaikki naisetkaan tee koskaan mitään aloitetta toista kohtaan. Jos se mies viihtyy seurassasi niin mikä ongelma?

- P21 (Peräkamaripoika)

[/quote]

Mutta tää mies kyseli esim. siitä kirjasta. Onhan se nyt vähän sellainen tekosyyn kuuloinen saada olla yhteyksissä. Niin jos kehtaa sitä kysyä ja toinen sanoo joo, niin millä lailla se sit kannattaa jättää siihen? Tätä ei ymmärrä nyt kyll. :D Miksei sit hae sitä kirjaa?? Tai jotain???

[/quote]

Ehkä hän on vähän samanlainen kuin minä, että arastelee sitä viimeisen askeleen ottamista? Eli ei yksinkertaisesti vain uskalla sanoa, että menisit hänen luokseen tai, että hän tulee sinne. Siksi sinulle rohkeampana jää vastuu siitä treffeille pyytämisestä. Mikään vihjailu ei sitten välttämättä toimi vaan pitää pyytää suoraan. Voisitte myös keskustella asiasta kahdestaan kun me täällä AV:lla ei tunneta teitä sen paremmin.

- P21 (Peräkamaripoika)

[/quote]

Älä näsäviisastele siinä. Mä olen kerran kertonut fiiliksistäni enkä enää sitä tee. Silti sama homma jatkuu jollainlailla ja mua mies edelleen kiinnostaa... Tilanne on hankala sinänsä kyllä. Naisillakin on vaikeutensa, en mä ainakaan halua enää uudestaan kuulla, etttä ei tunne samoin (vaikka sitten tosiaan sama kiinnostus jatkunut) ja jos tulikin miehelle liian nopeeta niin mun psyyke ei kestä ilmaista mitään enempää enää uudestaan, jos ei tajua, että en mä antais sen siinä turhaa pyöriä huvin vuoksi vaan tykkään hänestä edelleen niin omapahan on menetyksensä. 

Puhuisin jos se ei siis pelottaisi, että mies ei vieläkään oo valmis ja taas katsoisi asialliseksi torjua mut. Mutta nyt alkaa siis hiipua tää homma, kun usko loppuu minulta.

[/quote]

Annan sinulle sitten sen vastauksen jonka haluatkin.

JÄTÄ SE!

Tuleeko yllätyksenä, että jotkut ihmiset vaan on niin erilaisia, että niiden kanssa ei samat keinot auta kuin muiden kanssa?

Mikä tässä nyt siis niinkuin mättää kun kumpikin kerran viihtyy toistensa seurassa? Se, että joudut aina pyytämään sitä miestä johonkin? Pienet on ongelmat sullakin kun olet kerran sen aloitteen jo niin monesti tehnyt. Kyllä se mies osaa ei sanoa jos sitä ei kiinnosta. Juttujesi perusteella vain vaikuttaa siltä, että mies on samanlainen nynnerö naisten suhteen kuin minäkin, eikä saa sitä suoraa aloitetta tehtyä. Jos se on sinulle ongelma niin sitten ei varmaan kannata jatkaa.

- P21 (Peräkamaripoika)

[/quote]

Etkö luota naisiin, vai..?

Vierailija
44/58 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:54"]Eiköhän kannattaisi lopettaa tuollainen. Hän ei ole kiinnostunut, jos ei saa aikaiseksi niin pientä asiaa kuin tapaamisen järkkääminen. Kunhan haluaa kasvattaa egoaan, kun huomaa sinun pitävän hänestä. Älä ole naiivi.

[/quote] Tää on totta!

Vierailija
45/58 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne, mutta olen mies eikä nainen ehdota ikinä tapaamista. Suostuu kyllä aina kun itse ehdotan eikä tunnu olevan kiire lähteä pois kun tavataan. Hauskaa on ja juttu luistaa jne. Välillä toivoisi kuitenkin naisenkin tekevän aloitteen, vai onko oikeasti vielä sellaisiakin naisia olemassa, joiden mielestä tuo kuuluu vain miehelle? Tulee itselle vähän painostava olo kun aina itse joutuu ehdottaan tapaamista. Olenkin harkinnut lopettaa kokonaan ehdottelun ja katsoa mitä tapahtuu... Voi olla ettei tapahdu mitään?

Vierailija
46/58 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 00:17"]

Ihmisiä on erilaisia. Eihän kaikki naisetkaan tee koskaan mitään aloitetta toista kohtaan. Jos se mies viihtyy seurassasi niin mikä ongelma?

- P21 (Peräkamaripoika)

[/quote]

Mutta tää mies kyseli esim. siitä kirjasta. Onhan se nyt vähän sellainen tekosyyn kuuloinen saada olla yhteyksissä. Niin jos kehtaa sitä kysyä ja toinen sanoo joo, niin millä lailla se sit kannattaa jättää siihen? Tätä ei ymmärrä nyt kyll. :D Miksei sit hae sitä kirjaa?? Tai jotain???

[/quote]

Ehkä hän on vähän samanlainen kuin minä, että arastelee sitä viimeisen askeleen ottamista? Eli ei yksinkertaisesti vain uskalla sanoa, että menisit hänen luokseen tai, että hän tulee sinne. Siksi sinulle rohkeampana jää vastuu siitä treffeille pyytämisestä. Mikään vihjailu ei sitten välttämättä toimi vaan pitää pyytää suoraan. Voisitte myös keskustella asiasta kahdestaan kun me täällä AV:lla ei tunneta teitä sen paremmin.

- P21 (Peräkamaripoika)

[/quote]

Älä näsäviisastele siinä. Mä olen kerran kertonut fiiliksistäni enkä enää sitä tee. Silti sama homma jatkuu jollainlailla ja mua mies edelleen kiinnostaa... Tilanne on hankala sinänsä kyllä. Naisillakin on vaikeutensa, en mä ainakaan halua enää uudestaan kuulla, etttä ei tunne samoin (vaikka sitten tosiaan sama kiinnostus jatkunut) ja jos tulikin miehelle liian nopeeta niin mun psyyke ei kestä ilmaista mitään enempää enää uudestaan, jos ei tajua, että en mä antais sen siinä turhaa pyöriä huvin vuoksi vaan tykkään hänestä edelleen niin omapahan on menetyksensä. 

Puhuisin jos se ei siis pelottaisi, että mies ei vieläkään oo valmis ja taas katsoisi asialliseksi torjua mut. Mutta nyt alkaa siis hiipua tää homma, kun usko loppuu minulta.

[/quote]

JÄTÄ SE!

Tuleeko yllätyksenä, että jotkut ihmiset vaan on niin erilaisia, että niiden kanssa ei samat keinot auta kuin muiden kanssa?

Mikä tässä nyt siis niinkuin mättää kun kumpikin kerran viihtyy toistensa seurassa? Se, että joudut aina pyytämään sitä miestä johonkin? Pienet on ongelmat sullakin kun olet kerran sen aloitteen jo niin monesti tehnyt. Kyllä se mies osaa ei sanoa jos sitä ei kiinnosta. Juttujesi perusteella vain vaikuttaa siltä, että mies on samanlainen nynnerö naisten suhteen kuin minäkin, eikä saa sitä suoraa aloitetta tehtyä. Jos se on sinulle ongelma niin sitten ei varmaan kannata jatkaa.

- P21 (Peräkamaripoika)

[/quote]

No en halua Jätä se -vastausta. Haluaisin tajuta miestä. Mutta häneltä en uskalla/halua kysyä, koska menee lukkoon. Ja jos mies sanoisi, ettei kiinnosta, se olisi kauheaa. Mikä mä sit oon, kun oonkin kuvitellut, että kiinnostaisin? Enkä halua enää ikinä kuulla, ettei kiinnosta. Olen äärimmäisen herkkä kyseiselle lauseelle.

29

[/quote]

Minäkin olen herkkä kyseiselle lauseelle, ja se on yksi syy miksi en harrasta mitään treffisähläyksiä tai muita.

Minusta vain vahvasti tuntuu siltä, että se mies ei uskalla tehdä sitä aloitetta, koska pelkää myös sitä eitä tai sitten pelkää loukkaavansa sinua. Niin uskomattoman tyhmältä kuin se kuulostaakin niin tuollaisiakin miehiä on. Kaikki miehet ei ole niitä röyhkeitä naistenmiehiä, jotka ottavat naisen, vaan jotkut saattavat ajatella asiat aika monimutkaisestikin. Olen elävä esimerkki tuosta monimutkaisesti ajattelavasta "miehestä" ja yritin jopa kirjoittaa esimerkkiä ajattelutavastani, mutta en edes osannut kirjoittaa siitä.

- P21 (Peräkamaripoika)

Vierailija
47/58 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- P21 (Peräkamaripoika)

[/quote]

[/quote]

- P21 (Peräkamaripoika)

[/quote]

[/quote]

JÄTÄ SE!

- P21 (Peräkamaripoika)

[/quote]

En tiedä, kunpa olisikin (eikä vain ei-kiinnostunut), mutta se ei olisi ongelma, vaan se on ongelma, että mies jopa torjuu matkan varrella ja silti pitäisi jotenkin jatkaa jotain, en tiedä mitä. Se on kauheinta :( Miksei auta? Mulla ei ole kiirettä saada suhdetta, osaan olla yksinkin, että sikäli siedän tilannetta miehen kanssa. Koska mua kiinnostaa juuri_tämä_mies, ei muut, tietyn yhteisen historiamme takia, jota en nyt ala avata tässä. 

29

Vierailija
48/58 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:38"]

Jotkut miehet pelkäävät kuollakseen torjumista joten eivät tee aloitteita mihinkään, ei seksiinkään. Moni mies kertonut.

[/quote]

miksi heittelevät tuollaisia aloituksia "haluaisin lukea kirjan" ja kun toinen vastaa, että saat sen minulta niin hiljaisuus?????
[/quote] pelaavat peliä ja nauttivat naisen nöyryyttämisestä. Älä sekaannu!

Vierailija
49/58 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vielä haluan sanoa, että ap:n on vain kysyttävä suoraan mikä homman nimi on. Vaikka se ei sattuu niin on se parempi kuin elää epätietoisuudessa. Ajattele omalle kohdallesi, että et uskalla tehdä aloitetta ja yllättäen toinen lopettaa yhteyden pitämisen vaikka tuntui kiinnostuneelta. Minusta ainakin tuntuisi pahalta.

- P21 (Peräkamaripoika)

Vierailija
50/58 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 00:30"]

- P21 (Peräkamaripoika)

[/quote]

[/quote]

- P21 (Peräkamaripoika)

[/quote]

[/quote]

JÄTÄ SE!

- P21 (Peräkamaripoika)

[/quote]

No en halua Jätä se -vastausta. Haluaisin tajuta miestä. Mutta häneltä en uskalla/halua kysyä, koska menee lukkoon. Ja jos mies sanoisi, ettei kiinnosta, se olisi kauheaa. Mikä mä sit oon, kun oonkin kuvitellut, että kiinnostaisin? Enkä halua enää ikinä kuulla, ettei kiinnosta. Olen äärimmäisen herkkä kyseiselle lauseelle.

29

[/quote]

Minäkin olen herkkä kyseiselle lauseelle, ja se on yksi syy miksi en harrasta mitään treffisähläyksiä tai muita.

Minusta vain vahvasti tuntuu siltä, että se mies ei uskalla tehdä sitä aloitetta, koska pelkää myös sitä eitä tai sitten pelkää loukkaavansa sinua. Niin uskomattoman tyhmältä kuin se kuulostaakin niin tuollaisiakin miehiä on. Kaikki miehet ei ole niitä röyhkeitä naistenmiehiä, jotka ottavat naisen, vaan jotkut saattavat ajatella asiat aika monimutkaisestikin. Olen elävä esimerkki tuosta monimutkaisesti ajattelavasta "miehestä" ja yritin jopa kirjoittaa esimerkkiä ajattelutavastani, mutta en edes osannut kirjoittaa siitä.

- P21 (Peräkamaripoika)

[/quote]

Kiitos kun kuitenkin vastasit, vaikka et mielestäsi osannut selventää jotain, ihan hyviä vastauksia sulla ollut. Mua jäi heti kiinnostamaan tuo saattaa pelätä loukkaavansa minua. Se on mahdollista, mutta voisitko avata sitä ajattelua hiukan? Siis miksi?

29

Vierailija
51/58 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:49"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:43"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:41"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:39"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:38"]

Jotkut miehet pelkäävät kuollakseen torjumista joten eivät tee aloitteita mihinkään, ei seksiinkään. Moni mies kertonut.

[/quote]

miksi heittelevät tuollaisia aloituksia "haluaisin lukea kirjan" ja kun toinen vastaa, että saat sen minulta niin hiljaisuus?????

[/quote]

Jatkan vielä:

Miksi ihmeessä ei voi innostua, että tulenpa hakemaan??? Liian tyrkkyä? (Siis en itse ajattele näin mutta ...?)

[/quote]

Olen nainen, mutta en minä ainakaan tuollaiseen osaisi vastata tulenpa hakemaan. Ajattelisin että ei sitä kirjaa varten nyt toki erikseen tarvi tavata ja tapaamista sopia, vaan että varmaan sittne kun muuten nähdään seuraavan kerran, niin voin sen kirjankin saada. 

[/quote]

Miksi ajattelet näin? Olisitko siis tosi ihastunut? Miten sulle siis riittää, että sit joskus nähdään, eikö sua innosta tehdä tikusta asiaa? Kyselen ihan vilpittömällä mielenkiinnolla. Itsekin olen nainen siis ja mies saa mun puolesta metsästää mua, PAITSI jos oon superkiinnostunut, niin menisin sitten tekosyidenkin varjolla miehelle. 

Tai sit vielä, miksi tehdä tikusta asiaa, jos sen ei ole tarkoitus johtaa johonkin joka kai nyt mieluiten sais olla tapaaminen? Vai onks se kiva haaveilla kotona tietokoneella, vaikka ois keksinyt tikusta asiaa ja toinen ois vastannut joo jne. 

[/quote]

En mä ole mitään kovasti ihastuvaa tyyppiä, ja lisäksi olen introvertti ja vähän erakkokin. Ei ole siis mitään valtavaa hinkua kovin usein nähdä vaikka tykkäisinkin toisesta ja oikeasti haluaisin hänen kanssaan vakavan suhteen. 

Enkä tosikkona oikein ymmärrä tuollaisia tikusta asiaa -pelejä. Minusta jos haluaa tavata, sen voi sanoa suoraan. Jos joku sanoo jotain kirjan lainaamisesta, en ajattele sen mitenkään liittyvän tapaamisen haluamiseen vaan siihen kirjaan vaan. 

Vierailija
52/58 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 00:28"]

Mulla sama tilanne, mutta olen mies eikä nainen ehdota ikinä tapaamista. Suostuu kyllä aina kun itse ehdotan eikä tunnu olevan kiire lähteä pois kun tavataan. Hauskaa on ja juttu luistaa jne. Välillä toivoisi kuitenkin naisenkin tekevän aloitteen, vai onko oikeasti vielä sellaisiakin naisia olemassa, joiden mielestä tuo kuuluu vain miehelle? Tulee itselle vähän painostava olo kun aina itse joutuu ehdottaan tapaamista. Olenkin harkinnut lopettaa kokonaan ehdottelun ja katsoa mitä tapahtuu... Voi olla ettei tapahdu mitään?

[/quote]

Voi erittäinkin tod näk olla vain epäitsevarma nainen...

Vierailija
53/58 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 00:34"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 00:30"]

- P21 (Peräkamaripoika)

[/quote]

[/quote]

- P21 (Peräkamaripoika)

[/quote]

[/quote]

JÄTÄ SE!

- P21 (Peräkamaripoika)

[/quote]

29

[/quote]

- P21 (Peräkamaripoika)

[/quote]

Kiitos kun kuitenkin vastasit, vaikka et mielestäsi osannut selventää jotain, ihan hyviä vastauksia sulla ollut. Mua jäi heti kiinnostamaan tuo saattaa pelätä loukkaavansa minua. Se on mahdollista, mutta voisitko avata sitä ajattelua hiukan? Siis miksi?

29

[/quote]

Yritin avata, mutta en oikein osannut ja jätin kirjoittamatta. Sanotaan vaikka, että hän saattaa nostaa sinut tietynlaiselle jalustalle jolta sitä naista ei oteta vaan tavallaan ansaitaan. ARGH! En oikein osaa selittää, mutta minusta tuntuu jotenkin inhottavalta näyttää jollekin naiselle, että oikeasti haluaisin hänet. Ei ole kyse siitä, että olisi jotenkin noloa haluta jotain naista vaan, että tuntuu jotenkin epäkunnioittavalta olla "röyhkeä" naista kohtaan. Tavallaan pelkään sitä, että se aloitteen teko tulkitaankin aloiteeksi seksiin. Eli, että nainen juuri kuvittelee, että olen sellainen seksin perässä oleva sika joka vain leikkii sen naisen kanssa ja sitten jättää. En tosiaan osaa selittää tarpeeksi hyvin...

- P21 (Peräkamaripoika)

Vierailija
54/58 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitit tosi hyvin, mulla on samansuuntaisia ajatuksia ts. noi sopis mieheltä mun lähestymistavaksi kuin hansikas käteen. En nyt osaa muuta sanoa. Kiva kuulla, että kaltaisias miehiä on olemassa. Ja harmi ettei livenä näe, kuka ajattelee mitäkin. Parempaa jatkoa sulle!

29

Vierailija
55/58 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 01:04"]

Selitit tosi hyvin, mulla on samansuuntaisia ajatuksia ts. noi sopis mieheltä mun lähestymistavaksi kuin hansikas käteen. En nyt osaa muuta sanoa. Kiva kuulla, että kaltaisias miehiä on olemassa. Ja harmi ettei livenä näe, kuka ajattelee mitäkin. Parempaa jatkoa sulle!

29

[/quote]

Siis se, että haluat kunnioittaa toista. Se on aina kaunista.

29

Vierailija
56/58 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ka.... Mä rakastan sua lähetkö treffeille!!!!????

Vierailija
57/58 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow, 54, onnea :) Vaikka varmasti haasteellistakin.... Olet kuitenkin onneksi aika hyvin kartalla erityisvaatimuksista, joita tuollaisen ihmisen rakastaminen vaatii. Eikä takuulla ole helppoa sittenkään. Meillä toimis varmaan tuo sama resepti, onneksi en ole pappia kyydissä ja haluankin opetella uutta itsestäni myös. Ja ainakin yritän olla odottamatta liikoja, vaikka välillä liikaa odotus on se, että toinen ilmaisis ylipäätään että haluaa nähdä. Vaikka tiedän, että siitä, ei ole kysymys, etteikö haluais. On vain minun tahtini ja hänen tahtinsa ja vielä jotain muutakin vaikeutta ihmisellä, kuten itsetunto-ongelmat ja kaikkea sellaista.

29

Vierailija
58/58 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, 29 vielä huutelen,

Mulla kävi niin, että mies sitten soitti ja sanoi että haluaa alkaa seurustelemaan ja on ihan vakavissaan. Mutta hänet tuntien, aion olla ripustautumatta ja antaa vapauden mitä kaipaa. Jos nyt muutenkin olen sen kannalla, että parisuhteessa kumpikaan ei ole toisen vanhempi, että pitäisi liiemmin lupia kysellä. 

Mutta tuo on paljon, että haluaa seurustella, koska sanoi monta kuukautta, että ei koskaan enää halua.
Muille samoissa tilanteissa painijoille annan neuvon. Kerro suoraan mitä sinä haluat, älä painosta, ole iloinen oma itsesi ja sitten odotat :) Malttia se vaatii, joskus jopa vuosia. Huh. Toivottavasti on vaivan arvoista..

54