Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää kun mies ei ikinä ehdota tapaamista

Vierailija
06.04.2015 |

Nyt on pakko avautua kun olen tätä kiukkua kehitellyt sisälläni jo pari viikkoa. Olen muutaman kuukauden tapaillut erästä miestä. Kun tapaamme, mies vaikuttaa erittäin kiinnostuneelta, on sanonut pitävänsä minusta ja jos olen ollut lähdössä hänen luotaan, pyytää että jäisin vielä hetkeksi jne. Jos emme ole pariin päivään olleet tekemisissä, niin aloittaa keskustelun Facebookissa tai laittaa tekstaria. 

MUTTA! Ensimmäisiä treffejä lukuunottamatta kaikki tapaamisemme ovat tapahtuneet minun aloitteestani. Ensitreffeille mies pyysi minut, mutta sen jälkeen ei ole kertaakaan ehdottanut tapaamista. Suostuu kyllä aina mielellään kun minä sitä ehdotan. Viikko sitten päätin, että en ehdota hänelle tapaamista enää, nyt saa aloite tulla hänen puoleltaan. Eikä edelleenkään ole ehdottanut, vaikka tiedän kyllä että hänellä olisi aikaa. Kaikista omituisinta on se, että välillä vihjailee esim. FB-keskusteluissamme, että on yksin kotona ja tylsää jne, mutta sitten kun minä jatkan vihjailua ja yritän saada keskustelun johdatettua siihen että voisimme tavata, niin hän kääntääkin keskustelun aivan muuhun suuntaan. Välillä myös on tehnyt niin, että ei vastaa enää mitään ja sitten muutaman tunnin päästä aloittaa taas keskustelun eri aiheesta. Menee hermo! Mutta en luovuta, jos mies ei itse tajua nyt tapaamista ehdottaa niin sitten tämä oli kyllä tässä. 

Kiitos että sai avautua.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viestiä, että odotat treffipyyntöä. Tajuaisikohan siitä?

Vierailija
22/58 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin naisena tuollainen, tooosin tarttuisin kyllä heittämääni täkyyn jos mies jatkaisi sitä,  mutta mistä sitä ikinä tietää, mikä olis toisen "toivevastaus" eli siis mitä mies nyt sitten haluaisi tapahtuvan kun täky on ilmoille heitetty.

Mutta mietin vaan, että jos naiset on useinkin tuollaisia, niin miksei miehet vois olla ja silti tuntea samoin, eli haluaisovat suhteeseen? Jos mies ei vaan luota et sä rakastat tai jotain???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet pelkäävät kuollakseen torjumista joten eivät tee aloitteita mihinkään, ei seksiinkään. Moni mies kertonut.

Vierailija
24/58 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:38"]

Jotkut miehet pelkäävät kuollakseen torjumista joten eivät tee aloitteita mihinkään, ei seksiinkään. Moni mies kertonut.

[/quote]

miksi heittelevät tuollaisia aloituksia "haluaisin lukea kirjan" ja kun toinen vastaa, että saat sen minulta niin hiljaisuus?????

Vierailija
25/58 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:29"]

Laita viestiä, että odotat treffipyyntöä. Tajuaisikohan siitä?

[/quote]

Tätä minäkin suosittelen. Ota asia suoraan puheeksi. Älä nyt ihmeessä ainakaan vaan hylkää mahdollisesti hyvää miestä siksi, jos hänellä on suomalaisille miehille aika tavallinen puute ettei jotenkin tajua vaan oma-aloitteisesti tehdä aloitteita tapaamisiin. 

Jos meinaan kyse on tuosta niin jos vaan jätät miehen puhumatta asiasta, hän ei välttämättä koskaan edes tajua että syy oli se aloitteiden puute. Hän vaan ihmettelee, että taas yksi nainen jätti, että taidan vaan olla liian tylsä ja tavallinen tai jotain. Olisi kiva jos saisi palautteen miksi tulee jätetyksi, että voisi parantaa tapojaan joko sen saman naisen kanssa, tai sitten seuraavan, jos nykyinen on jo päättänyt lähteä.

Vierailija
26/58 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:39"]

[/quote]

miksi heittelevät tuollaisia aloituksia "haluaisin lukea kirjan" ja kun toinen vastaa, että saat sen minulta niin hiljaisuus?????

[/quote]

Jatkan vielä:

Miksi ihmeessä ei voi innostua, että tulenpa hakemaan??? Liian tyrkkyä? (Siis en itse ajattele näin mutta ...?)

Vierailija
27/58 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:41"]

[/quote]

[/quote]

Jatkan vielä:

Miksi ihmeessä ei voi innostua, että tulenpa hakemaan??? Liian tyrkkyä? (Siis en itse ajattele näin mutta ...?)

[/quote]

Olen nainen, mutta en minä ainakaan tuollaiseen osaisi vastata tulenpa hakemaan. Ajattelisin että ei sitä kirjaa varten nyt toki erikseen tarvi tavata ja tapaamista sopia, vaan että varmaan sittne kun muuten nähdään seuraavan kerran, niin voin sen kirjankin saada. 

Vierailija
28/58 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit jos miehelle riittää, että aha, naiselle ok, et saisin sen kirjan, hakeminen nyt sivuseikka, niin en ymmärrä sitäkään. Että se siis "riittää" :D Miksei mies metsästä? :D

Vierailija
29/58 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on erilaisia. Eihän kaikki naisetkaan tee koskaan mitään aloitetta toista kohtaan. Jos se mies viihtyy seurassasi niin mikä ongelma?

- P21 (Peräkamaripoika)

Vierailija
30/58 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:43"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:41"]

[/quote]

[/quote]

Jatkan vielä:

[/quote]

Olen nainen, mutta en minä ainakaan tuollaiseen osaisi vastata tulenpa hakemaan. Ajattelisin että ei sitä kirjaa varten nyt toki erikseen tarvi tavata ja tapaamista sopia, vaan että varmaan sittne kun muuten nähdään seuraavan kerran, niin voin sen kirjankin saada. 

[/quote]

Miksi ajattelet näin? Olisitko siis tosi ihastunut? Miten sulle siis riittää, että sit joskus nähdään, eikö sua innosta tehdä tikusta asiaa? Kyselen ihan vilpittömällä mielenkiinnolla. Itsekin olen nainen siis ja mies saa mun puolesta metsästää mua, PAITSI jos oon superkiinnostunut, niin menisin sitten tekosyidenkin varjolla miehelle. 

Tai sit vielä, miksi tehdä tikusta asiaa, jos sen ei ole tarkoitus johtaa johonkin joka kai nyt mieluiten sais olla tapaaminen? Vai onks se kiva haaveilla kotona tietokoneella, vaikka ois keksinyt tikusta asiaa ja toinen ois vastannut joo jne. 

Vierailija
31/58 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:45"]

Ihmisiä on erilaisia. Eihän kaikki naisetkaan tee koskaan mitään aloitetta toista kohtaan. Jos se mies viihtyy seurassasi niin mikä ongelma?

- P21 (Peräkamaripoika)

[/quote]

Mutta tää mies kyseli esim. siitä kirjasta. Onhan se nyt vähän sellainen tekosyyn kuuloinen saada olla yhteyksissä. Niin jos kehtaa sitä kysyä ja toinen sanoo joo, niin millä lailla se sit kannattaa jättää siihen? Tätä ei ymmärrä nyt kyll. :D Miksei sit hae sitä kirjaa?? Tai jotain???

Vierailija
32/58 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- P21 (Peräkamaripoika)

[/quote]

Mulle ainakin naisena ongelma on siinä, että jos ollaan vaan ja viihdytään, mutta mitään ei etene, niin mieleen tulee, että tulee toinen nainen ja hurmaa miehen. Sikäli kyllä oon tehnytkin aloitteen, mutta sekin tuli sit miehelle puskista ja liian nopeeta, huoh. 

Vierailija
33/58 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattaisko?

Vierailija
34/58 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:52"]

- P21 (Peräkamaripoika)

[/quote]

Mutta tää mies kyseli esim. siitä kirjasta. Onhan se nyt vähän sellainen tekosyyn kuuloinen saada olla yhteyksissä. Niin jos kehtaa sitä kysyä ja toinen sanoo joo, niin millä lailla se sit kannattaa jättää siihen? Tätä ei ymmärrä nyt kyll. :D Miksei sit hae sitä kirjaa?? Tai jotain???

[/quote]

Ehkä hän on vähän samanlainen kuin minä, että arastelee sitä viimeisen askeleen ottamista? Eli ei yksinkertaisesti vain uskalla sanoa, että menisit hänen luokseen tai, että hän tulee sinne. Siksi sinulle rohkeampana jää vastuu siitä treffeille pyytämisestä. Mikään vihjailu ei sitten välttämättä toimi vaan pitää pyytää suoraan. Voisitte myös keskustella asiasta kahdestaan kun me täällä AV:lla ei tunneta teitä sen paremmin.

- P21 (Peräkamaripoika)

Vierailija
35/58 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:59"]

- P21 (Peräkamaripoika)

[/quote]

[/quote]

Ehkä hän on vähän samanlainen kuin minä, että arastelee sitä viimeisen askeleen ottamista? Eli ei yksinkertaisesti vain uskalla sanoa, että menisit hänen luokseen tai, että hän tulee sinne. Siksi sinulle rohkeampana jää vastuu siitä treffeille pyytämisestä. Mikään vihjailu ei sitten välttämättä toimi vaan pitää pyytää suoraan. Voisitte myös keskustella asiasta kahdestaan kun me täällä AV:lla ei tunneta teitä sen paremmin.

- P21 (Peräkamaripoika)

[/quote]

Älä näsäviisastele siinä. Mä olen kerran kertonut fiiliksistäni enkä enää sitä tee. Silti sama homma jatkuu jollainlailla ja mua mies edelleen kiinnostaa... Tilanne on hankala sinänsä kyllä. Naisillakin on vaikeutensa, en mä ainakaan halua enää uudestaan kuulla, etttä ei tunne samoin (vaikka sitten tosiaan sama kiinnostus jatkunut) ja jos tulikin miehelle liian nopeeta niin mun psyyke ei kestä ilmaista mitään enempää enää uudestaan, jos ei tajua, että en mä antais sen siinä turhaa pyöriä huvin vuoksi vaan tykkään hänestä edelleen niin omapahan on menetyksensä. 

Puhuisin jos se ei siis pelottaisi, että mies ei vieläkään oo valmis ja taas katsoisi asialliseksi torjua mut. Mutta nyt alkaa siis hiipua tää homma, kun usko loppuu minulta.

Vierailija
36/58 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samantyylinen tapailukaveri. Olen alkanut epäillä lievää Aspergeria. Silloin ei kannata vihjailla mitään, vaan esittää asiat hyvin suoraan ja selkeästi. No, siinäkin voi tulla takkiin, että mies pelästyy ja menee lukkoon. Mielenkiintoista on, että kun tapaamme, mies ei haluaisi lähteä pois ollenkaan. Puhelimessa on huomattavasti jäykempi, eikä mistään asiasta tule varmuutta vaan ehdotukseni jäävät kuin ilmaan. 

Vierailija
37/58 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 00:05"]

- P21 (Peräkamaripoika)

[/quote]

[/quote]

- P21 (Peräkamaripoika)

[/quote]

Älä näsäviisastele siinä. Mä olen kerran kertonut fiiliksistäni enkä enää sitä tee. Silti sama homma jatkuu jollainlailla ja mua mies edelleen kiinnostaa... Tilanne on hankala sinänsä kyllä. Naisillakin on vaikeutensa, en mä ainakaan halua enää uudestaan kuulla, etttä ei tunne samoin (vaikka sitten tosiaan sama kiinnostus jatkunut) ja jos tulikin miehelle liian nopeeta niin mun psyyke ei kestä ilmaista mitään enempää enää uudestaan, jos ei tajua, että en mä antais sen siinä turhaa pyöriä huvin vuoksi vaan tykkään hänestä edelleen niin omapahan on menetyksensä. 

Puhuisin jos se ei siis pelottaisi, että mies ei vieläkään oo valmis ja taas katsoisi asialliseksi torjua mut. Mutta nyt alkaa siis hiipua tää homma, kun usko loppuu minulta.

[/quote]

Annan sinulle sitten sen vastauksen jonka haluatkin.

JÄTÄ SE!

Tuleeko yllätyksenä, että jotkut ihmiset vaan on niin erilaisia, että niiden kanssa ei samat keinot auta kuin muiden kanssa?

Mikä tässä nyt siis niinkuin mättää kun kumpikin kerran viihtyy toistensa seurassa? Se, että joudut aina pyytämään sitä miestä johonkin? Pienet on ongelmat sullakin kun olet kerran sen aloitteen jo niin monesti tehnyt. Kyllä se mies osaa ei sanoa jos sitä ei kiinnosta. Juttujesi perusteella vain vaikuttaa siltä, että mies on samanlainen nynnerö naisten suhteen kuin minäkin, eikä saa sitä suoraa aloitetta tehtyä. Jos se on sinulle ongelma niin sitten ei varmaan kannata jatkaa.

- P21 (Peräkamaripoika)

Vierailija
38/58 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis turhaa pyöriä huvin vuoksi, sanoin ehkä vähän alentavasti, mutta niinkin tunsin, koska mies loukkasi mun tunteita, olemalla kuin ihastunut ja kiinnostunut ja kun ilmaisin tunteeni niin sanoi, ettei tunne samoin.  Olisi sitten ollut niin ettei kiinnosta, jos ei kerran tunne samoin. 

Annoin kuitenkin sen, ettei ollut selvitellyt ilmeisesti tunteitaan mua kohtaan anteeksi, kun tykkään miehestä tosi paljon. Mutta en tee enää aloitteita.

29

Vierailija
39/58 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 00:13"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 00:05"]

- P21 (Peräkamaripoika)

[/quote]

[/quote]

- P21 (Peräkamaripoika)

[/quote]

[/quote]

Annan sinulle sitten sen vastauksen jonka haluatkin.

JÄTÄ SE!

Tuleeko yllätyksenä, että jotkut ihmiset vaan on niin erilaisia, että niiden kanssa ei samat keinot auta kuin muiden kanssa?

Mikä tässä nyt siis niinkuin mättää kun kumpikin kerran viihtyy toistensa seurassa? Se, että joudut aina pyytämään sitä miestä johonkin? Pienet on ongelmat sullakin kun olet kerran sen aloitteen jo niin monesti tehnyt. Kyllä se mies osaa ei sanoa jos sitä ei kiinnosta. Juttujesi perusteella vain vaikuttaa siltä, että mies on samanlainen nynnerö naisten suhteen kuin minäkin, eikä saa sitä suoraa aloitetta tehtyä. Jos se on sinulle ongelma niin sitten ei varmaan kannata jatkaa.

- P21 (Peräkamaripoika)

[/quote]

No en halua Jätä se -vastausta. Haluaisin tajuta miestä. Mutta häneltä en uskalla/halua kysyä, koska menee lukkoon. Ja jos mies sanoisi, ettei kiinnosta, se olisi kauheaa. Mikä mä sit oon, kun oonkin kuvitellut, että kiinnostaisin? Enkä halua enää ikinä kuulla, ettei kiinnosta. Olen äärimmäisen herkkä kyseiselle lauseelle.

29

Vierailija
40/58 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa niin selvästi, että sokeakin näkee. Älä mene mukaan hänen egonpönkitykseensä.