Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei oo kotona ja mä en taaskaan saa nukuttua.

Vierailija
28.03.2015 |

Aina silloin kun joudun nukkumaan yksin, en millään saa unta.. Valvon pitkään, aamuyöhön saakka.

No, ollaan nukuttu yhdessä 26 vuotta, olisko se sitä tottumusta. Kiintymystä ja ikävää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tulla nukuttaa!

Vierailija
2/9 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika täällä, vaikka yhdessä on nukuttu vasta kolme vuotta. Olisin luullut että alkuhuuman jälkeen helpottaisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kukun täällä kun mies on kavereiden kanssa viettämässä iltaa. Ehkä sitä tässä ehtis vielä katsoa elokuvan ajan kuluksi.

Vierailija
4/9 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa ovi olen odottamassa. Kop.. kop..

Vierailija
5/9 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole noin avuton.

Vierailija
6/9 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täällä sama homma itse olen kolme ja puoli vuotta ollut avopuolison kanssa yhdessä ja ajattelin että alussa kyllä tämä ikävä halvene. No ei kyllä jos mies johkin lähtee en unta saa. Olen jo niin tottunut että joku siinä vieressä ja tukena ja turvana yöllä herätessä :-) älä hätäile on ihan normaalia ainakin täällä päin ;-)

Vierailija
7/9 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 00:13"]Onneksi en ole noin avuton.
[/quote] miten niin avuton ? Se vain kertoo rakkaudesta ja itse ole kyllä todella aktiivinen ja aina kehitän tekemistä siivoamista ym. Miksi olet noin jyrkkä mielipiteeltäsi? ?

Vierailija
8/9 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saisi edes unta kenenkään vieressä, joten onneksi ei ole ukkoa olemassa.

Vierailija
9/9 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi moni sekoittaa riippuvuuden rakkauteen. Toivottavasti saisitte vielä elämässänne kokea myös aitoa, pyyteetöntä rakkautta. Toisessa roikkuminen ei sellaista valitettavasti ole. Kauniita unia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä