Pienitissiset naiset rivät ole haluttavia
Kommentit (21)
Älä viitsi. Terveisin isotissinen nainen.
isot tissit monesti antaa lihavamman ja kömpelömmän vaikutelman itse. tykkään siroista balleriina-tyylisista naisista. t. mies 32
Provoiltamat tänään taas. Olen kyllä kokenut olleeni aika haluttua kamaa b-kuppisenakin, mutta ehkä mun pyrstö ja kapea uuma on kompensoinut. Ehkä maailman epäkiinnostavin asia pohtia, lopultakin. Jokatapauksessa mulla tulee kyllä jonkinlainen yläpääkin mukana, ja siitä on parasta tykätä.
Mulla on pienet tissit ja silti miehiä riittänyt :)
Jaa. No eipä onneksi tarvitsekaan olla haluttava muille kuin omalle ihanalle miehelleni, joka arvostaa minua ja pitää minua haluttavana ja jolle en ole pelkkä rintateline.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 20:52"]
isot tissit monesti antaa lihavamman ja kömpelömmän vaikutelman itse. tykkään siroista balleriina-tyylisista naisista. t. mies 32
[/quote]
Parikymppisenä menetin ihastukseni juurikin pienirintaiselle balettitanssijalle. Ei minullakaan mitkään melonit ole vieläkään, mutta isommat kuin tuolla kilpailijallani, mutta tuolloin epävarmuudessani ihmettelin asiaa. He ovat edelleen naimisissa ja tuo ballerina on todella kiva nainen. Ei ollut tissien koosta tuossakaan kyse.
Tissien koolla ei niin väliä. Perse on tärkeämpi. Timmillä muijalla harvemmin on mitään yli D kuppia. Paras on A-C.
Mulla ei ole väliä. Riittäisi kun edes jonkinlaista naista saisi joskus.
Olet oikeutettu pitämään isoja tissejä haluttavina. Se ei tee siitä universaalisti totta, mutta sinulle se on totta.
T: M27.
Enemmän se on tissien kantajasta kiinni.
Mun mieheni sanoo pitävänsä viehättävimpinä hoikkia ja pienirintaisia naisia. Mutta minä hänet nappasin, vaikka puskurivarustus on D70.
Kyllä muute on. Tavannu pari kuukautta sit sellasen ja todellaki on haluttava! M33
Itse jumaloin isoja tissejä, mutta en ymmärrä miksei pienirintainen nainen voisi olla yhtälailla haluttava. Se on se kokonaisuus.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 20:50"]
Ovat haluttavampia. M23
[/quote]
41v m
Ihmettelen näitä rintojen kokoa haukkuvia aloituksia. Ketkä lapselliset ääliöt yrittävät kiusata täällä ihmisiä? Tätäkään en lue otsikkoa pitemmälle.
Tissinsyöjämiehet eivät ole haluttavia.
Yksi juttu on kuitenkin valitettavan totta: jos nainen saa miehen rintojensa avulla, parisuhde perustuu asioihin, jota eivät oikein parisuhde-elämässä kanna. Isorintaiset tai hyvin kauniit naiset tietävät tämän usein: ympärillä pörrää miehiä, jotka eivät ole kiinnostunut ollenkaan naisesta ihmisenä. Minä en ainakaan haluaisi saada miestä rintojeni koon takia! Olisin aivan maassa, jos kysyisin mieheltäni, miksi hän minuun ihastuin "no kun sulla oli niin hyvät isot tissit" - se olisi vain ja ainoastaan hirveää.
Ovatpas.
Tässä tuli sanottua totuus.
M37