Onko mitään kotikonstia saada sibeliusryppyjä pois?
Tai edes madallettua. Näytän aina vihaiselta niiden takia. Onko mitään keinoja saada niitä pois?
Kommentit (24)
Kiinnostaa myös, olen huomannut kaksi sibeliusrypyn alkua otsassa, ennen ne häipyivät näkyvistä kun iho oli kosteutettu mutta nyt juonteet ovat pysyvät, vaikkakaan vielä ei kovin syvät.
Kotikonsteja ei ole mutta parilla sadalla joku piikittää ne pois.
Kasvojen kinesioteipit!
https://karkkipaivablogi.com/2024/02/kasvojen-kinesioteippaus-otsan-huo…
Käsittely Gua sha -lastalla ja kinesioteipit yöksi (päivälläkin toki voi käyttää).
Puudutusaineeksi pullo koskenkorvaa ja kulmahiomakoneella vähän tasoittelee. Tulee hyvä.
Sibeliusryypyistä en ole kuullut, mutta marskin ryyppy lähtee juomalla.
Kasvojen kuorinta ja naamio loiventavat ryppyjä, siihen päälle gua sha ja kasvoteipit. Teippejä voi pitää aluksi joka yö. Voi myös tietoisesti olla kurtistelematta otsaa.
Vedenjuonti on myös todella tärkeää! Itselläni ainakin näkyy ensimmäisenä otsasta, jos olen juonut liian vähän.
Hiukset ponnarille ja sinne sekaan joku paino, joka vetää päänahkaa niskaan päin.
Retinoil ja hyaluronihappo ja hieronta
Ei ole. Botox- ruiskeella ne saa pois.
Sibeliukselle voi soittaa (jonnekin) ja vaatia ottamaan ne takaisin.
Botoxilla lähtee. Otin kolme kertaa botoxia aina puolen vuoden välein ja rypyt ovat pysyneet poissa. Näytin myös aina vihaiselta.
Kasvoteippaus. Osta teippiä Temusta. Mikrorullaus vai mikä se on. Senkin hankin temusta. Kotimaiselta lääkäriltä resepti Avitcid-voiteeseen.
Geishapallot. Niiden värähdellessä koko keho supistelee orgasmin kourissa ja otsakin tulee sileäksi.
Vasaralla kuhmu otsaan ja silmienväliin, jovain häviää rypyt, on helppo ja halpa uusia.
Nuo rypythän syntyvät siitä, että kulmasi ovat koko ajan kurtussa. Ei niitä kuulu poistaa, vaan niillä on evolutiivinen funktio varoittaa muita, että olet aggressiivinen
Sibbet on osittain itse aiheutettuja väitti optikko ja uskon itse myös tätä.
Mun alkoi muodostumaan kun yritin katsoa tarkasti lähelle ja kurtistelin kulmia. Kun sain kelvolliset lasit, niin helpotti. Kokonaan ei poistuneet, mutta pehmenivät.
Up