Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi työpaikkasi on paska?

Vierailija
06.04.2015 |

Miksi olet töissä siellä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saan kehuja ja mua silitetään

Vierailija
2/18 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo kiusaa alaisiaan.

Muuten työ on mukavaa ja ei ole vielä pahasti osunut omalle kohdalle. Odottelen pomon eläkkeelle pääsemistä, jospa henki muuttuisi 4 vuoden päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lait on tehty täyteen porsaanreikiä, mahdollistaa se työnantajan käyttämän riiston.
Olen töissä, koska elämme lama-aikaa ja uusi työpaikka olisi kiven alla varmaan koulutuksellakin jollain muulla alalla. Ja tässä työssä tuo sama ongelma taitaa olla joka paikassa

Vierailija
4/18 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssä ja työkavereissa ei ole mitään vikaa. Palkka on huono, työmatka pitkä. Olen koska on pakko käydä töissä, jotta saa laskut maksettua.

Vierailija
5/18 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa töitä "orjapalkalla"

Vierailija
6/18 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska siellä on paskat pomot.
Olen siellä koska on pakko saada rahaa ja alani työpaikat ovat todella vähissä.

Vierailija
8/18 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on liikaa omistajan sukua joten kohtelu ei ole tasapuolista. Työmäärä on ihan älytön eikä työaika riitä millään eli ylitöiksi menee. Ylityöt saa vapaana sitten jos kun ehtii pitämään. Palkka on työmäärään ja vaativuuteen nähden tosi pieni.

Olen yrittänyt koko ajan hakea muualta töitä mutta en ole saanut.

Työpaikka on pieni (7 hlö) joten epäkohtia ei voi puida kenekään kanssa eikä valittaa kellekään. 7 jakautuu siten, että on omistaja ja hänen 3 lastaan , 2 alihankkijaa ja minä.

Vierailija
9/18 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästynyt ja kiero ilmapiiri

Vierailija
12/18 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittumainen työkaveri"klikki" jotka juoruaa, haukkuu muiden ihmisten ja varsinkin asiakkaiden ulkonäköä, ruotivat lihavan asiakkaan ostoksia taukohuoneessa ja naljailevat muille työntekijöille. Minua huorittelevat koska en syö pullaa :D (minulla on keliakia)

Vierailija
13/18 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska, ammattitaidoton ja kiusaava pomo. Suosikkiärjestelmä eli nuoleskelijoiden ei tarvi tehdä mitään eikä osata mitään, riitää kun on aina pomon kanssa samaa mieltä. Muut sitten raataa senkin edestä. Lähtisin heti jos olis vara valita vaan eipä ole kun on perhe ja velkaa eikä alallani ole kotipaikkakunnalla työpaikkoja.

Onneks on edes muutama rehellinen kunnon ihminen työkavereina jotka ei halua olla mukana sairaassa suosikkisysteemissä enkä ole ihan yksin, muuten lähtis varmaan järki.

Vierailija
14/18 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liikaa töitä, pitkiä päiviä ja perheellisiä suositaan lomien kanssa. Olen siellä koska palkka on ihan hyvä ja täällä ei liikaa vaihtoehtoja olisi uudeksi työpaikaksi.

Vierailija
15/18 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono palkka,  pomolla suosikkeja jotka saavat paremmat työvuorot, kytätään valvontakameroista kahvitaukojen pituutta yms.

Minulla ei ole koulutusta, joten on vaikea hakea muuta työtä. Ja ikäkin painaa jo.

Vierailija
16/18 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska palkka on surkea ja työsuhteeseen liittyy paljon negatiivisia "etuja" (eli mitä muissa työpaikoissa on paremmin),esim jos lapselleni on oksennustauti, en saa sitä normaalia hoitovapaata vaan minun on PAKKO ottaa palkaton vaikka mieheni oliks vapaapäivällä ja voisi hoitaa lasta. Olenhan Pph ja työ tapahtuu kotonani. Se on myös iso miinus, se koti. Ei siellä voi elää rennosti kuten kotonaan, joka ilta on mietittävä että se paikka on oltava aamuvarhain kunnossa olemaan työpaikka. Siis työpaikka missä on olematon palkka, kovat vaatimukset osaamisesta ja mitätön tuki ylemmiltä tahoilta.

Miksi teen sitä silti? Koska haluan olla omien lasteni kanssa, nähdä heidän kasvun. Ollaan niin köyhiä että pakko mennä töihin jo lasten ollessa vasta pieniä, ei pystytä maksamaan asumista pelkällä kh-tuella. Ainut työ missä ei tarvitse erota lapsista.
Sitten kyllä varmasti lopetan tämän kun nuorinkin menee kouluun!

Vierailija
17/18 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut työntekijät (ja esimies) ovat keskenään lähisukulaisia, joten kohtelu ei ole tasa-arvoista. Tauot ei työpaikalla toimi, eikä minun työpanostani arvosteta. Joudun tekemään muiden kusemat hommat uusiksi, omien töiden lisäksi. Ei olla työyhteisönä tiimi, vaan muut yrittää päästä mahdollisimman helpolla --> mulle enemmän töitä, koska haluan tehdä työni kunnolla. Pitäisi kai itsekin alkaa tehdä töitä 'hälläväliä'-asenteella.

Ja miksi työskentelen tuolla? Koska en muitakaan töitä ole saanut ja tarvitsen rahaa säästöön (opiskelua varten). Lohduttaudun sillä tiedolla, että sopparini on määräaikainen, eli tämä orjuuttaminen ei jatku loputtomiin.

Vierailija
18/18 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkani oli paska ja siksi en enää olekaan töissä. Nyt ehtii harjoittaa kriittistä ajattelua ja reflektointia kun ei paskat pomot ja kollegat häiritse.