Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paljonko pyydätte vierailtanne narikkamaksua?

Vierailija
06.04.2015 |

Mikä olisi sopiva? Tähän mennessä olen pyytänyt 1€ naulakkoon menevistä ja 2€ henkariin menevistä.

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8€ ja se sisältää drinkkilipun. Wc paperia meillä jakelee maksua vastaan hovimestari wc:n ovella.

Vierailija
22/105 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei maksa mitään, mutta pukukoodi on aina ja sitä on noudatettava jotta pääsee sisään. Av-mamma-asulla pääsee tosin sisään milloin vain. Siihen sisältyy kananpersetukka, legginssit ja värikäs tunika. Tervetuloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, meillä ei kyllä aleta myymään mitään vessapapereita vaan ne on oltava ihan omasta takaa.

Vierailija
24/105 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 18:51"]Pari euroo aikuisilta. Joskus nostan neljään euroon. Lapset pääsee ilmaiseksi mutta saa auttaa takkien kanssa sitten.
Kaveriperheellä oli toi kymppi, mut ei niiden luona saanu drinksuja. Kahvikin makso 1,70. Ei olla väleissä enää.
[/quote]
Mä laitoin tän mut nyt tuntuu et meillä on vähän turhan halpaa. Pitäiskö hintaa nostaa? Mies meinas että sen jotkut kaverit ei välttämättä tulis kylään jos hinta nousis. Pitäiskö niille antaa esim.kalja samaan rahaan. Onko tämä teidän vieraat valittanu palvelumaksun noususta?

Vierailija
25/105 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä muilla muuten mitään opiskelija-tai eläkeläisalennuksia? Minä olen vähän miettinyt, että pitäisikö sellaiset laittaa kun on ollut välillä vähän sellaista, että em. ihmisryhmät istuvat ulkovaatteet päällä ja käyttävät bideesuihkua takapuolensa puhdistamiseen. Jälkimmäinen lisää kuitenkin vedenkulutusta. (Minä siis tosiaan velotan 5 euroa narikasta ja 0.5 euroa/arkki jos vessapaperin määrä kohoaa yli kolmen arkin).

Jos käytössänne on eri taksat opiskelijoille ja eläkeiläisille vs muille, kuinka suuri aleprosentti on noille ensiksi mainituille?

Vierailija
26/105 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vielä kyselee että jos on oikein hyvännäköinen vieras niin annatteko alennusta? Mulla on treffit huomenna niin mietin pitäisikö pyytää vaan 0,5€ naulakkoon laittamisesta?

Vierailija
27/105 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 19:01"]

Meillä on vitosen eteispalvelumaksu, mutta siihen sisältyykin sitten narikka, paikka kenkähyllyssä ja vapaa vessankäyttö ilman paperirajoitusta.

[/quote]

Niin, paikka kenkähyllyssä on tarkoitettu tietysti kengille, mutta saa siellä vieras itsekin kököttää jos mieli tekee.

Vierailija
28/105 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 19:10"]Onko teillä muilla muuten mitään opiskelija-tai eläkeläisalennuksia? Minä olen vähän miettinyt, että pitäisikö sellaiset laittaa kun on ollut välillä vähän sellaista, että em. ihmisryhmät istuvat ulkovaatteet päällä ja käyttävät bideesuihkua takapuolensa puhdistamiseen. Jälkimmäinen lisää kuitenkin vedenkulutusta. (Minä siis tosiaan velotan 5 euroa narikasta ja 0.5 euroa/arkki jos vessapaperin määrä kohoaa yli kolmen arkin).

Jos käytössänne on eri taksat opiskelijoille ja eläkeiläisille vs muille, kuinka suuri aleprosentti on noille ensiksi mainituille?

[/quote]

-10% mutta pitää näyttää opiskelijakortti/päätös opintotuesta tai eläkkeestä. -ap

Vierailija
29/105 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta otan maksun luonnossa suihinotto tai seksiä. Miehiltä perin 10€

Vierailija
30/105 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymppi per nokka, mutta meillä onkin niin komea tanssilattia ja karaokelaitteisto että kehtaa pyytääkin :)

Vierailija
31/105 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit näyttämällä pääsee ilmaiseksi, muuten 7,50e.

Vierailija
32/105 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 19:10"]

Onko teillä muilla muuten mitään opiskelija-tai eläkeläisalennuksia? Minä olen vähän miettinyt, että pitäisikö sellaiset laittaa kun on ollut välillä vähän sellaista, että em. ihmisryhmät istuvat ulkovaatteet päällä ja käyttävät bideesuihkua takapuolensa puhdistamiseen. Jälkimmäinen lisää kuitenkin vedenkulutusta. (Minä siis tosiaan velotan 5 euroa narikasta ja 0.5 euroa/arkki jos vessapaperin määrä kohoaa yli kolmen arkin).

[/quote]

Meillä on keskiviikkoisin alennus opiskelijoille ja varusmiehille.

Vierailija
33/105 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 19:09"]

Mä laitoin tän mut nyt tuntuu et meillä on vähän turhan halpaa. Pitäiskö hintaa nostaa? Mies meinas että sen jotkut kaverit ei välttämättä tulis kylään jos hinta nousis. Pitäiskö niille antaa esim.kalja samaan rahaan. Onko tämä teidän vieraat valittanu palvelumaksun noususta?

[/quote]

No jos saat Tallinnasta haettua halpaa kaljaa, niin sitten voi lisätä yhden pullon narikkamaksuun. Jos taas kaljat täytyy hakea jostain paikallisesta Prismasta tms, niin sitten jättäisin väliin ja sisällyttäisin yhden (halvan, itseleivotun) pullan hintaan. Kahvista kuitenkin laskutetaan erikseen, se on niin kallista. Ellet sitten tässäkin kohtaa osta halpaa kahvia esim. Lidlistä, jotta saisit sekä yhden pullan että yhden kupin kahvia sisällytettyä narikan hintaan.

Meillä ei ole vieraat narisseet palvelumaksun noususta, mutta tosiaan nuo opiskelijat ja eläkeläiset on sen teoillaan hienovaraisesti osoittaneet.

Vierailija
34/105 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaiseksi pääsee, jos on otsassa teksti ''AV-mamma''

Vierailija
35/105 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ilmanen narikka, jos ostaa vähintään kolme kaljaa. Muuten 4€, en mää täällä omaa naulakkoani muille tarjoa ilmaiseksi kulutettavaksi. Sisäänpääsy on ilmainen, jos pysyy vain eteisessä tai keittiössä. Vessamaksun oon jättänyt vieraiden harteille: yksi vessan veto on euron. Halutessaan voi siis tehdä diilin toisten kanssa ja paskoa kasaan ja vetää sitten kaikki kerralla.

Vierailija
36/105 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä kenelläkään kravattipakkoa? Miehen kaverit vähän nurisevat sitä vastaan.

Vierailija
37/105 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 19:10"]Ap vielä kyselee että jos on oikein hyvännäköinen vieras niin annatteko alennusta? Mulla on treffit huomenna niin mietin pitäisikö pyytää vaan 0,5€ naulakkoon laittamisesta?
[/quote]
Ei ehkä ekalla kerralla kannata, luulee pian ties mitä. Katsot miten menee ja ens kerralla voit antaa alennusta. Onnea!

Vierailija
38/105 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narikka on ilmainen, mutta viulunsoitostani (olen itseopiskellut) eli konsertista veloitan aina 30 euroa/hlö. Tästä vieraat ovat joskus valittaneet, koska eivät ole muka varanneet rahaa mukaan. En yleensäkään koskaan kerro näistä konserteista etukäteen, sillä mielestäni ohjelmanumero toimii parhaiten yllätyksenä. Koska niin harvalla on käteistä mukana, olen viime aikoina alkanut printata laskuja, joista maksutiedot selviävät ja jaan niitä konsertin päättyessä vierailleni.

Vierailija
39/105 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 19:11"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 19:10"]Onko teillä muilla muuten mitään opiskelija-tai eläkeläisalennuksia? Minä olen vähän miettinyt, että pitäisikö sellaiset laittaa kun on ollut välillä vähän sellaista, että em. ihmisryhmät istuvat ulkovaatteet päällä ja käyttävät bideesuihkua takapuolensa puhdistamiseen. Jälkimmäinen lisää kuitenkin vedenkulutusta. (Minä siis tosiaan velotan 5 euroa narikasta ja 0.5 euroa/arkki jos vessapaperin määrä kohoaa yli kolmen arkin). Jos käytössänne on eri taksat opiskelijoille ja eläkeiläisille vs muille, kuinka suuri aleprosentti on noille ensiksi mainituille?   [/quote] -10% mutta pitää näyttää opiskelijakortti/päätös opintotuesta tai eläkkeestä. -ap

[/quote]

Okei, tuo -10 % kuulostaa kuitenkin ihan kohtuulliselta alelta ja usein ne opiskelija-alennukset on sitä luokkaa. Ja pitää tosiaan aina näyttää voimassaolevaa opiskelijakorttia tai eläkepäätöstä.

Mietin vielä sitä, että jos heittäytyisi niin villiksi, että laittaisi ns. happy hourin noihin alennuksiin. Esim. klo 16-18 (ma-pe) ale voisi olla vaikkapa hurjat -20 %! 

Vierailija
40/105 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 19:18"]

Onko teillä kenelläkään kravattipakkoa? Miehen kaverit vähän nurisevat sitä vastaan.

[/quote]

Miehen kaverit valittavat myös sitä, että alkoholijuomia saa nauttia vain ruuan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän