Työstressi tappaa kaiken ilon minussa
Ennen harrastin maalaamista, nyt en saa enää MITÄÄN paperille :( Olen ihan järkyttynyt ja kauhuissani tästä stressistä, joka imee minusta kaiken minuuden, luovuuden ja ilon. Pelottaa mihin tämä johtaa, sillä työelämässä pitäisi pystyä olemaan vielä lähes 30 vuotta.
Kommentit (7)
Ihan sama tilanne minulla. Harrastukset ovat jääneet, kun ei riitä into eikä energia. Työasiat vain mielessä.
Että miten kadehdinkaan niitä joiden ei ole pakko käydä töissä.
Työ stressaa. Nykyinen työpaikka, työn määrä ja johtaminen siellä. Olen jo käynyt työterveydessä tämän takia, mutta pelkään todella, että palan loppuun. En pysty enää palautumaan edes tällaisen vähän pidemmän loman aikana. Työkokemusta on yli 10 vuotta, vasta tässä työpaikassa on alkanut tuntua, etten osaa mitää enkä pysty mihinkään. ap
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 18:51"]Olisiko työpaikan vaihdosta apua?
[/quote]
Ehkä, mutta olisi pitänyt tehdä se aiemmin. Olen jo lakannut kokonaan uskomasta itseeni ja menettänyt motivaation tehdä työtäni. En todella tiedä, miten eheytyisin. ap
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 18:57"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 18:51"]Olisiko työpaikan vaihdosta apua? [/quote] Ehkä, mutta olisi pitänyt tehdä se aiemmin. Olen jo lakannut kokonaan uskomasta itseeni ja menettänyt motivaation tehdä työtäni. En todella tiedä, miten eheytyisin. ap
[/quote]
Koskaan ei ole liian myöhäistä. Olet ainoa, joka voi tehdä jotain tilanteellesi. Ihan oikeasti, en sano tätä pahalla, mutta jos haluat muutosta tilanteeseen, on sinun tehtävä jotain.
Kauanko olet ollut työssä? Mikä stressaa?