Oletko koskaan tutkinut puolisosi puhelimen?
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 16:35"]
Joo, aika usein kun mies on vaikka suihkussa. Katon viestit puhelimesta, whatsapista ja facesta. En jaksa käydä läpi mitä puheluja on soittanut, ei meillä nyt ihan totaali luottamuspula ole.
[/quote]Oletan, että tämä viesti on sarkasmia.
En ole, ei kiinnosta. On parempaakin tekemistä.
Olen, teen sitä aina kun tilaisuus tulee. Katon jopa kuin kauan puhelut on kestäneet. Luen ketä siellä nimilistassa on jne. Joskus jos näkyy vaan numero, oon numerotiedustelusta kysyny kenen numero on.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 16:35"]
Joo, aika usein kun mies on vaikka suihkussa. Katon viestit puhelimesta, whatsapista ja facesta. En jaksa käydä läpi mitä puheluja on soittanut, ei meillä nyt ihan totaali luottamuspula ole.
[/quote]
Ei ole sarkasmia. Luotan mieheeno mutta haluan nähdä jos joku lumppu facessa yms ei kunniota meidän parisuhdetta vaan laittaa viestiä mun miehelle. T: edellinen kirjoittaja.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 16:41"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 16:35"] Joo, aika usein kun mies on vaikka suihkussa. Katon viestit puhelimesta, whatsapista ja facesta. En jaksa käydä läpi mitä puheluja on soittanut, ei meillä nyt ihan totaali luottamuspula ole. [/quote]Oletan, että tämä viesti on sarkasmia. [/quote] Ei ole sarkasmia. Luotan mieheeno mutta haluan nähdä jos joku lumppu facessa yms ei kunniota meidän parisuhdetta vaan laittaa viestiä mun miehelle. T: edellinen kirjoittaja.
[/quote]Kieltäydyn edelleen uskomasta, että aikuinen nainen käyttäytyisi noin.
Ehkä kannattais hakeutua hoitoon.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 16:40"]
Olen, teen sitä aina kun tilaisuus tulee. Katon jopa kuin kauan puhelut on kestäneet. Luen ketä siellä nimilistassa on jne. Joskus jos näkyy vaan numero, oon numerotiedustelusta kysyny kenen numero on.
[/quote]Oletko Supon, FBI:n tai Gestapon leivissä? Saatko kunnon korvaukset vaivannäöstäsi?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 16:35"]
[/quote]
Ei ole sarkasmia. Luotan mieheeno mutta haluan nähdä jos joku lumppu facessa yms ei kunniota meidän parisuhdetta vaan laittaa viestiä mun miehelle. T: edellinen kirjoittaja.
[/quote]
Mun mies kertoo, jos joku laittaa sille viestiä. Kysymättä. En ole edes pyytänyt tms.
En koska en ole vainoharhainen tai mustasukkainen.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 16:25"]En noskaan, enkä aiokaan.
[/quote]
Sama täällä.
Joskus seurustelun alussa tutkin puhelinta , en muista miksi ja löysinkin viestin joltain naiselta "olisi kiva nähdä uudelleen jne.". Nyt kun ollaan oltu 15 v yhdessä niin puhelimen tutkiminen ei ole mikään "juttu". Molemmat saavat ihan vapaasti räplätä toistensa puhelimia.
JOo kyllä ekan kerran sen jälkeen, kun äijä/ perheenisä häipyi viikoksi omille teilleen. Kun tuli sammuneena vihdoin reissultaan, tutkin. Sen jälkeen aloin tutkia aina, jos häipyi ja löytyihän sieltä aina puheluita naisille, joista olin kuullut huhua. No jätin sen paskan. Nykyisin käy panemassa yhtä niistä säännöllisin väliajoin, mutta ei pidä perheeseensä mitään yhteyttä.
Kyllä ja selvisi puolen vuoden salasuhde, jonka oli siihen asti kieltänyt . Läks ukko vaihtoon.
Edellisessä suhteessa jätkällä oli jotain kummallisia tyttökavereita ja menoja. Toimin vaistojeni varassa ja tutkin puhelinta päivittäin kuukauden ajan ja joka kerta uusia viestejä monilta eri tytöiltä, ei mitään kovin siveellisiä viestejä. Asuttiin yhdessä ja molemmilla ikää vasta 19. Onneksi tajusin lähteä.
Nykyisessä suhteessa olen muutaman kerran katsonut keneltä tullut viestejä, vaikken ole mitään epäillytkään, eikä mitään epäilyttävää ole koskaan näkynyt, joten lopetin tämän tutkimisen ja päätin luottaa. Muutenkin meidän suhteessa saa käyttää toisen puhelinta, jos kysyy luvan, joten tuskin mitään salattavaakaan on. Kun siis käytän poikaystäväni puhelinta luvalla niin selaan nettiä ym, en lue viestejä. Nyt ikää 24 minulla ja miehellä 26.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 16:58"]Joskus seurustelun alussa tutkin puhelinta , en muista miksi ja löysinkin viestin joltain naiselta "olisi kiva nähdä uudelleen jne.". Nyt kun ollaan oltu 15 v yhdessä niin puhelimen tutkiminen ei ole mikään "juttu". Molemmat saavat ihan vapaasti räplätä toistensa puhelimia.
[/quote]
En muista, että olisin suhteen alussakaan miehen puhelinta tutkinut, mutta mmuuten aikalailla samalla tapaa. Meillä on kotona kolme kännykkää, minun, miehen ja yhteinen (lähinnä lasten käytössä). Kaikkia niitä saa tarpeen mukaan käyttää. Minulla esim tehokkain aparaatti, joten kaikki netin selailut ja muut mieskin hoitaa sillä. Minulla taas ei ole esim miehen sukulaisten numeroita itselläni, mutta joskus kuitenkin asiaa heille ja silloin soitan miehen puhelimesta. Puhelimet muutenkin lojuvat milloin missäkin ja jos nyt jompikumpi meistä haluaisi salaa toisen puhelimen selata niin helppoa olisi, todella.
En ole, enkä tutkisi vaikka puhelin olisi vuorokauden naamani edessä ilman lukituskoodia. Ei vaan kiinnosta tippaakaan. Yhdessä ollaan oltu yli 17 vuotta.
Usein ihan vapaasti tutkitaan toistemme puhelimia, esim. katsotaan mitä kuvia on otettu lapsista. Miehellä on nopeampi netti ja välillä, luvallisesti, surffaan hänen puhelimellaan. Joskus olen miehen ajaessa lähettänyt viestejä hänen sanelustaan. Itselläni ei ole mitään salattavaa (paitsi ehkä useat vierailut AV:llä), mun puhelimen saa tutkia ihan vapaasti. Jos miehen puhelin muuttuisi yhtäkkiä hyvin salaiseksi tai sitä suojeltaisiin, kyllä siinä herätyskellot alkaisivat soimaan.