Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan tutkinut puolisosi puhelimen?

Vierailija
06.04.2015 |

Uteliaisuus yllättänyt?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ja tuntui väärältä ja pahalta ja toivoin etten olisi joutunut 'niin alas vajoamaan' mutta oli ainoa tapa saada tietää missä mennään, totuutta en saanut ulos äijästä ennen

Vierailija
2/39 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en.

tv.mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin että jos siihen tilanteeseen joutuu niin suhde on lopussa...epäluottamus on kasvanut liian isoksi. Edellisessä suhteessa miehen outo käytös johti siihen että tutkin puhelimen ja kusipää jäi kiinni pettämisestä. Epävarmuus oli sitä ennen kalvanut jo pitkään ja mies oli jäänyt vähän väliä kiinni pienistä valheista yms paskaa. Nykyisen miehen kanssa ei ole ollut hetkeäkään vastaavia epävarmuuden tunteita enkä ikimaailmassa haluaisi tutkia hänen puhelintaan..mahdollista se olisi hepostikin kun mitään salattavaa ei ole ja jään usein puhelimen kanssa yksin kotiin yms..exän puhelin kulki mukana vessaan tai suihkuun ja oli jatkuvasti äänettömällä .. Ei muuten kaduta yhtään että tutkin sen, kituisin varmaan muuten yhä siinä paskassa ja kuuntelisin syytöksiä siitä miten vainoharhainen ämmä olen... Kylläpä kyllä.

Vierailija
4/39 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 17:02"]JOo kyllä ekan kerran sen jälkeen, kun äijä/ perheenisä häipyi viikoksi omille teilleen. Kun tuli sammuneena vihdoin reissultaan, tutkin. Sen jälkeen aloin tutkia aina, jos häipyi ja löytyihän sieltä aina puheluita naisille, joista olin kuullut huhua. No jätin sen paskan. Nykyisin käy panemassa yhtä niistä säännöllisin väliajoin, mutta ei pidä perheeseensä mitään yhteyttä.
[/quote]

Mistä tiedät, ketä se käy panemassa, jos se ei pidä mitään yhteyttä?

Vierailija
5/39 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Vierailija
6/39 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja exälläni oli samanlaiset puhelimet joskus toistakymmentä vuotta sitten. Oli aivan tavallista, että jommaltakummalta loppui akku tai tapahtui jotain muuta hämärää, ja vaihdoimme niin akkuja kuin SIM-kortteja puheimesta toiseen tarvittaessa. Exäni oli kerran jotenkin saanut oman puhelimensa tiedot imaistuksi minun kortilleni, ja sieltä minä ne löysin muutaman päivän kuluttua (ja juuri nyt tuli mieleeni, että mahtoiko hän imuroida minun puhelimeni sisuksia omaansa, kun noin pääsi käymään).

Exäni oli osoittanut pahoja mustasukkaisuuden merkkejä jo pitkään. Hän muun muassa vastasi väkisin minun puhelimeeni (oli nopeampaa vastata, kun ei ilman lukulaseja nähnyt tekstiä) ja tivasi soittajalta, kuka tämä oli ja miksi soitti. Hän myös sai erikoisina vuorokaudenaikoina työpuheluita, joihin oli mentävä vastaamaan työhuoneeseen ja vedettävä ovi kiinni.

Oli mielenkiintoista lukea numerolistaa, joka oli sotkussa omien kontaktieni kanssa. Listalla oli paljon ihmisiä, joilla oli nimenä vain yksi tai kaksi kirjainta. Oli myös paljon naisia, joilla oli vain etunimi; monilla naisilla ja kaikilla miehillä oli myös sukunimi. Harmi vain, etten säilyttänyt tietoja. Niitä numeroita olisi ollut hauska tutkia lähemmin sen jälkeen, kun (piakkoin) välimme menivät poikki.

Vierailija
7/39 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/39 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tutkin, enkä näe siinä mitään väärää. Avoin suhde kai pitäisi olla, joten turha valittaa

Vierailija
9/39 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 17:03"]Kyllä ja selvisi puolen vuoden salasuhde, jonka oli siihen asti kieltänyt . Läks ukko vaihtoon.
[/quote]

Sama. Tiedän silti, että viestien lukeminen rikkoo viestintäsalaisuutta tjsp.

Vierailija
10/39 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.
Meillä menee hyvin avioliitossa ja jos en pystyisi mieheen luottamaan, niin mitä järkeä tässä sitten on? Pakko luottaa siihen, että on sitoutunut minuun ja lapsiinsa.

Vierailija
11/39 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen montakin kertaa. Anoppi haukkuu mua tekstareilla ja haluan lukea mikä olen milloinkin. Mies ei halua mulle kertoa. Mm. huora, lehmä, saatanan ämmä.. Koska kieltäydyn maksamasta hänen viinojaan.

Vierailija
12/39 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä siellä on joten en tutki. Joskus nuorempana olen tutkinut exän puhelinta, olin ennen tosi epävarma. Nykyään asiat ovat muuttuneet

Vierailija
13/39 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ja samalla sähköpostit ja facebookin. Jokin käytöksessä sai onat hälytyskellot soimaan. Paljastui 2v kestänyt salasuhde ja jotain nettiseksijuttuja. Sinne meni.

Vierailija
14/39 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos mä tahdon tietää jotain, niin mä kysyn suoraan

Vierailija
15/39 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Löytyi läjä naisten numeroita. Etunimillä siis. Muuttui kyl asenne paskaäijään.

Vierailija
16/39 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tutkinut, miksi olisin? Olen kyllä sitä luvan kanssa käyttänyt, lukenut jopa viestejä kun mies on pyytänyt katsomaan ellei itse ole pystynyt ja on odottanut jotain tiettyä vaikka.

Vierailija
17/39 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, ja hyvä että luin koska sain selville että mies on tehnyt jotain huumekauppaa. Joo en jääny ihmettelemään siihen suhteeseen enemåää

Vierailija
18/39 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En noskaan, enkä aiokaan.

Vierailija
19/39 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:52"]

En ole tutkinut, miksi olisin? Olen kyllä sitä luvan kanssa käyttänyt, lukenut jopa viestejä kun mies on pyytänyt katsomaan ellei itse ole pystynyt ja on odottanut jotain tiettyä vaikka.

[/quote]

Samoin, mies on kyllä tutkinut usein puhelimeni. Luulee etten ole huomannut. Eipä siinä mitään, ei ole mitään salattavaa.

Vierailija
20/39 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan