Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi leikkaatte tytöillenne kamalan pottapolkan otsiksella?

Vierailija
06.04.2015 |

Kamala näky! :O

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö noin tehdään? Niin vanhanaikaista.

Vierailija
42/59 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se sinua edes kiinnostaa? Muotoile vaan sen oman lapsesi otsatukkaa kuten haluat ja anna toisten tehdä kuten he haluavat. Olisi ihan tyhmää jos kaikilla oli samalaiset tukat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä polkkatukka otsiksella on tosi söpö ja reipas pienillä tytöillä.

Mutta välillä kyllä hymyilyttää nämä juice leskis-tytöt, joilla "kasvatetaan" pitkää tukkaa ja varsinkin otsista pois jo vauvasta saakka, ja pinkki pinni roikkuu kahden karvan varassa. Auts! 

Vierailija
44/59 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti leikkas meille just tuommoset tukat kun oltiin lapsia. Perusteli sen sillä, että jos lapsen tukan antaa kasvaa pituutta, siitä tulee ohut/harva (jos ei ole perinyt paksua tukkaa). Kun leikkaa lyhyeksi, tukka ei "pyri kasvamaan: pituutta vaan kasvaa tiheämmin. Tai jotain. Näin siis äitini, mummoni jne ovat tehneet ja perustelleet, ei ole siis minun keksimä juttuni. Mulla ja sisaruksillani on ohuehko tukka, mutta sitä on paljon. Hyvin paljon. Saa hyvin tuuheaksi ja näyttäväksi.

Vierailija
45/59 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 12:36"]Mun äiti leikkas meille just tuommoset tukat kun oltiin lapsia. Perusteli sen sillä, että jos lapsen tukan antaa kasvaa pituutta, siitä tulee ohut/harva (jos ei ole perinyt paksua tukkaa). Kun leikkaa lyhyeksi, tukka ei "pyri kasvamaan: pituutta vaan kasvaa tiheämmin. Tai jotain. Näin siis äitini, mummoni jne ovat tehneet ja perustelleet, ei ole siis minun keksimä juttuni. Mulla ja sisaruksillani on ohuehko tukka, mutta sitä on paljon. Hyvin paljon. Saa hyvin tuuheaksi ja näyttäväksi.
[/quote] Höpöhöpöpuhetta. Tottakai se pitkä tukka näyttää ohuenmalta kuin vastaava määrä hiuksia päässä oleva lyhyt tukka.

Vierailija
46/59 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun mielest.

Vierailija
47/59 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 12:35"]Mun mielestä polkkatukka otsiksella on tosi söpö ja reipas pienillä tytöillä.

Mutta välillä kyllä hymyilyttää nämä juice leskis-tytöt, joilla "kasvatetaan" pitkää tukkaa ja varsinkin otsista pois jo vauvasta saakka, ja pinkki pinni roikkuu kahden karvan varassa. Auts! 
[/quote] Muita vaihtoehtoja ei toki näiden väliin jää? :)

Vierailija
48/59 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivempi on siisti polkkatukka kuin ne harvat loipat, joita pinnillä yritetään pitää kurissa.

Vierailija
49/59 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sellainen otsatukka on söde pienillä tytöillä. (Itselläni ei ole tyttöä.)

Vierailija
50/59 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi arvostelet pikkutyttöjen kampauksia noin raa'asti? Eikö sinulle kukaan ole opettanut aikuista käytöstä?

Vierailija
51/59 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas harmittaa, kun ohuttukkainen 10-vuotias ei anna en leikata enää otsatukkaa ja tukka on mallia pitkä hiirenhäntä, joka roikkuu naaman sivuilla. Hiukset on kauniinväriset (ihan melkein valkoinen) ja uskon sen vahventuvan, koska omani olivat samanlaiset vielä tuossa iässä ja teini-iässä paksuuntuivat urakalla. Eikä sillä niin väliä muutenkaan ole, mutta ohuelle tukalle jotenkin lyhyempi olisi kivampi, mutta lapsi päättää itse asian noin ja en todellakaan ala vääntämään rautalangasta, miksi lyhyt olisi parempi. Saa vielä hirveät traumat, että tukka on liian ohut.

Vierailija
52/59 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 12:38"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 12:36"]Mun äiti leikkas meille just tuommoset tukat kun oltiin lapsia. Perusteli sen sillä, että jos lapsen tukan antaa kasvaa pituutta, siitä tulee ohut/harva (jos ei ole perinyt paksua tukkaa). Kun leikkaa lyhyeksi, tukka ei "pyri kasvamaan: pituutta vaan kasvaa tiheämmin. Tai jotain. Näin siis äitini, mummoni jne ovat tehneet ja perustelleet, ei ole siis minun keksimä juttuni. Mulla ja sisaruksillani on ohuehko tukka, mutta sitä on paljon. Hyvin paljon. Saa hyvin tuuheaksi ja näyttäväksi. [/quote] Höpöhöpöpuhetta. Tottakai se pitkä tukka näyttää ohuenmalta kuin vastaava määrä hiuksia päässä oleva lyhyt tukka.

[/quote]

ihan höpöhöpöähän toi on tosiaan, ihan niinku sekin että jos sheivaat käsi- tai jalkakarvat niin ne kasvaa tummempana ja paksumpana takasin.

mut joissain maissa ajellaan vauvojen päät just että tulis paksu tukka.

Vierailija
53/59 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli semmonen joskus. Ja hyi että olen ollut ruma lapsi! Taisin olla 10 kun sanoin, että nyt kasvatan. Nyt oon 23 ja hiukset ristiselkään, en varmasti ikinä leikkaa lyhyeksi, sellaiset traumat sain siitä polkkatukasta.

Vierailija
54/59 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 12:39"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 12:35"]Mun mielestä polkkatukka otsiksella on tosi söpö ja reipas pienillä tytöillä. Mutta välillä kyllä hymyilyttää nämä juice leskis-tytöt, joilla "kasvatetaan" pitkää tukkaa ja varsinkin otsista pois jo vauvasta saakka, ja pinkki pinni roikkuu kahden karvan varassa. Auts!  [/quote] Muita vaihtoehtoja ei toki näiden väliin jää? :)

[/quote]

Aika vähän olen nähnyt suomalaisia vauvoja ja taaperoikäisiä, joilla olisi oikeasti niin paksut hiukset että ne näyttävät hyviltä pitkinäkin. Yleensä se on just sitä pinni roikkuu -osastoa.

Omalla esikoisellani oli todella paksu ja jämäkkä tukka jo vauvana, sitä ihmeteltiin aina joka paikassa. Trimmasin kyllä sitä niin paljon kuin pystyin sillä poika tykkäsi pyyhkiä ruoan jälkeen kätensä päähän. 

Vierailija
55/59 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 12:31"]

Kamala näky! :O

[/quote] Oletko kuullut erilaisista mauista? Kuinka sivistyneenä pitäisit ihmistä, joka puhkuisi ääneen sinun hiustyylisi olevan "kamala näky"? Olisi juntti, moukka ja... mitä muuta nyt oletkaan?

Vierailija
56/59 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan vaan ärsyttääkseni sunkaltaisia.

Vierailija
57/59 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 12:39"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 12:35"]Mun mielestä polkkatukka otsiksella on tosi söpö ja reipas pienillä tytöillä. Mutta välillä kyllä hymyilyttää nämä juice leskis-tytöt, joilla "kasvatetaan" pitkää tukkaa ja varsinkin otsista pois jo vauvasta saakka, ja pinkki pinni roikkuu kahden karvan varassa. Auts!  [/quote] Muita vaihtoehtoja ei toki näiden väliin jää? :)

[/quote]

Aika vähän olen nähnyt suomalaisia vauvoja ja taaperoikäisiä, joilla olisi oikeasti niin paksut hiukset että ne näyttävät hyviltä pitkinäkin. Yleensä se on just sitä pinni roikkuu -osastoa.

Omalla esikoisellani oli todella paksu ja jämäkkä tukka jo vauvana, sitä ihmeteltiin aina joka paikassa. Trimmasin kyllä sitä niin paljon kuin pystyin sillä poika tykkäsi pyyhkiä ruoan jälkeen kätensä päähän. 
[/quote]
Haha. :D siis tuo että pyyhki kätensä päähänsä. Ihana.

Vierailija
58/59 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 12:42"]Mua taas harmittaa, kun ohuttukkainen 10-vuotias ei anna en leikata enää otsatukkaa ja tukka on mallia pitkä hiirenhäntä, joka roikkuu naaman sivuilla. Hiukset on kauniinväriset (ihan melkein valkoinen) ja uskon sen vahventuvan, koska omani olivat samanlaiset vielä tuossa iässä ja teini-iässä paksuuntuivat urakalla. Eikä sillä niin väliä muutenkaan ole, mutta ohuelle tukalle jotenkin lyhyempi olisi kivampi, mutta lapsi päättää itse asian noin ja en todellakaan ala vääntämään rautalangasta, miksi lyhyt olisi parempi. Saa vielä hirveät traumat, että tukka on liian ohut.
[/quote]

Parturin penkkiin vaan

Vierailija
59/59 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 12:52"]

No ihan vaan ärsyttääkseni sunkaltaisia.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan