Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen joka ei anna minulle pillua on kannaltani yhdentekevää

Vierailija
06.04.2015 |

Eri asia naispuoliset työkaverit jne. mutta että joku pissis jossakin yökerhossa ei suostu lähtemään minun kanssani panemaan niin ei se ole minulle mikään rangaistus niin kauan kuin joku kuitenkin lähtee. Samoin valokuvamallit ja näyttelijättäret jne. tai vaikka ihan kuka tahansa itseään "tärkeänä" ja rahvaalle "saavuttamattomana" pitävä, jos antaa niin mulle käy ja jos ei anna niin mulle käy sekin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et välitä äidistäsi ja mahdollisista sisko(i)stasi koska et saa heiltä pillua?

Vierailija
2/9 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 10:52"]

Eri asia naispuoliset työkaverit jne. mutta että joku pissis jossakin yökerhossa ei suostu lähtemään minun kanssani panemaan niin ei se ole minulle mikään rangaistus niin kauan kuin joku kuitenkin lähtee. Samoin valokuvamallit ja näyttelijättäret jne. tai vaikka ihan kuka tahansa itseään "tärkeänä" ja rahvaalle "saavuttamattomana" pitävä, jos antaa niin mulle käy ja jos ei anna niin mulle käy sekin.

[/quote]

Enkö olekaan ainoa joka noin ajttelee, hienoa.  M50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma! :-D

Vierailija
4/9 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, joka ei anna on yhdentekevää? Eipä ihme, jos ei anna

Vierailija
5/9 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 11:03"]

Nainen, joka ei anna on yhdentekevää? Eipä ihme, jos ei anna

[/quote]

MIkä näiden miesten älykkyysosamäärä mahtaa olla?

Vierailija
6/9 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele yhtään, että joku pissis baarissa on yhdentekevä sieluton kappale. Mutta kyllä se juttu joskus jonkun naisen kanssa vielä sullakin menee yksiin niin hyvin, että tämä nainen lakkaakin olemasta yhdentekevä. Vaan oikeastaan hyvinkin merkityksellinen. Vaikka ei pillua antaisikaan

Vierailija
7/9 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko äitisikin sinulle täysin yhdentekevä? Juu, tiedän, että tämä on ruma kysymys, mutta kasva nyt poikakulta aikuiseksi ja lopeta typerä lapsellinen uhoaminen ajoissa.

Vierailija
8/9 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 11:17"]

Onko äitisikin sinulle täysin yhdentekevä? Juu, tiedän, että tämä on ruma kysymys, mutta kasva nyt poikakulta aikuiseksi ja lopeta typerä lapsellinen uhoaminen ajoissa.

[/quote]

Joo, jää vielä ne pillut kokonaan saamatta ja sitten uhoatkin tällä palstalla vielä hulluimmista asioista

Vierailija
9/9 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Olen kiinnostunut vain naisista joilta saa, en niistä joilta ei saa!