Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumppanin fantasiat ja toteutus..?

Vierailija
30.12.2012 |

AV:n puolella on keskustelu aiheesta "mies haluaa naisen pukeutuvan Kokoomusnuorten sadeasuun". Ketjussa keskustellaan muutenkin fantasioiden jakamisesta parisuhteessa.

Ymmärrän että ihmisillä voi olla oikeita fetissejä. Ymmärrän että ihmisille voi tulla ideoita tai toiveita, että mitä jos kokeiltais tai oispa kiva kun tekisit näin...

Mutta rehellisesti sanoen en ole ikinä ajatellut että sellainen olisi fantasian toteuttamista. Olen käsittänyt fantasian eri tavalla, jonakin kiihottavana ajatelmana tai tarinan kaltaisena, joka ei välttämättä liity reaalimaailmaan mitenkään. Sellaisia juttuja joita ehkä ajattelee yksin masturboidessa tms. Ja olen luullut, että jos parisuhteessa fantasia jaetaan, se on vain niiden omien intiimien ajatusten luottamuksellista jakamista. Ja että joissain harvoissa tapauksissa fantasiaa voidaan lähteä jollain tasolla toteuttamaan roolileikkinä tms., jos se on mahdollista. Mutta olen pitänyt jopa tätä fantasioiden kertomista aika harvinaisena juttuna, koska kestää kauan ennen kuin suhteen, luottamuksen ja ehkä kummankin oma seksuaalisuuden "kehitys" on siihen valmis.

No joi, mutta tuosta ketjusta siis sain nyt käsityksen, että fantasiat ja niiden toteuttaminen on ihan tavallista ja kuuluu hyvään seksielämään. Miten on, oletko parisuhteessa toteuttanut omia tai kumppanin fantasioita? Millaisia ja miten se sujui? Ja onko kumppanin toiveiden tai mieltymysten huomioiminen mielestäsi fantasioiden toteuttamista?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että:

- Hei, koitettaisko tällasta asentoa?

tai

- Pannaan keittiössä.

Jotkut roolileikit on jo monta astetta enemmän panostusta vaativaa, ei ole tullut harrastettua enkä usko että meillä kumpikaan oikein tajuaisi pointtia (tai osaisi heittäytyä/näytellä).

Vierailija
2/6 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eikö kaikenlaiset aloitteet sitten ole sitä. Eihän seksistä tule mitään, jos kumpikaan ei tee mitään. Ja onko se fantasian toteuttamista muka, jos se tulee siinä hetkessä mieleen? Vai onko fantasian toteuttamista vaan sellainen mikä sanotaan ääneen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

googlailin tietoa juuri aloittajan esittämään kysymykseen ja löysin tämän ketjun, joka on jäänyt valitettavan lyhyeksi hyvästä ja mielenkiintoisesta aloituksesta huolimatta.

Minulla on se tuntuma, että nykyään ilmapiiri on muuttunut niin, että kynnys kertoa omista fantasioista kumppanille on madaltunut. Minun mielipiteeni (Siis minun mielipiteeni, enkä toivo kenenkään tästä loukkaantuvan) on se, ettei keskiverto ihminen hätkähdä siitä jos usean vuoden seurustelun jälkeen kumppani ilmoittaa fantasioivansa esim. m+2n, n+2m, seksi kumppanista, johon on selkeä ikäero, parinvaihdosta tai jostain tällaisesta...

Käsittääksen fantasiat siis tiedostetaan hyvin niin, että kaikillahan niitä on, mutta miten on toteutuksen laita? ja millä tavoin niitä toteutetaan?

Vierailija
4/6 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä minun aloitus, tutulta tuntuu. Kiitos kuitenkin kun nostit, en ole saanut ajatuksiin selvyyttä.

t. ehkä ap?

Vierailija
5/6 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Sellainen fantasia missä heräisin suihinottoon, ehkäpä suoraan 69:ssä. Noin 30 vuotta oon sellaisesta vihjaillut useammalle kumppanille. Ilman tulosta. Lienee aivan ylivoimainen toteuttaa, joten pitäkää tunkkinne.

M51

Vierailija
6/6 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaw, voi ei M51! Eihän tuo ole ylivoimainen toteuttaa, huomenna meinasin itse tehdä niin. Entä jos sanot painokkaasti että elinaikainen haave eikä mikään "voitko tuoda olutta tullessasi"-tyyppinen idea.