Jaksatko vielä lukea Kalastajan vaimon blogia?
Itse käyn silloin tällöin katsomassa, mutta ei enää oikein kiinnosta, koska asut on usein kummallisia ja aiheet tylsiä.
Kommentit (28)
Lopetin yli vuosi sitten. Tylsä blogi.
Johannan asut eivät oikein sovi työelämään, mutta suurin syy käyntien harventumiseen mulla on menaisten sivuston surkea mobiilioptimointi. Indiedaysin aikaan luin päivittäin, nyt ehkä pari kertaa kuussa.
No eipä oikein kiinnosta. Asut on ihan överi asustettuja...röyhelöä, huivia, 10 rannekorua jne. Käyn välillä (turhaan) kurkkimassa josko olis neulonut jotain tai tehnyt jotain muuta diy-juttuja.
En ole koskaan seurannut yhtäkään blogia, joistakin olen satunnaisesti lukenut jonkun tekstin. En ymmärrä miksi haluaisin lukea minulle tuntemattoman ihmisen arkipäivää, ajatuksia ja mielipiteitä ja tätä kaikkea vielä hieman siloteltuna. Vai onko tässä joku juttu jota en ymmärrä?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 08:01"]En ole koskaan seurannut yhtäkään blogia, joistakin olen satunnaisesti lukenut jonkun tekstin. En ymmärrä miksi haluaisin lukea minulle tuntemattoman ihmisen arkipäivää, ajatuksia ja mielipiteitä ja tätä kaikkea vielä hieman siloteltuna. Vai onko tässä joku juttu jota en ymmärrä?
[/quote]
Niin? Kaks alapeukkua, muttei kumminkaan hyvää selitystä miksi blogeja kannattaa lukea?
Luen vielä tai oikeastaan nykyisin vilkaisen ylimalkaisesti tekstin ja kuvat. Jos on joku hyvä matka johonkin muuhun maahaan kuin Suomeen ja Kuubaan niin luen kunnolla. Teksti on pikkiriikkisen muuttunut melankoliseksi ja mainostaminen puskee väkisinkin tekstin läpi. Alkaa tuntua että välillä blogin pitämisen ilo on muuttunut työksi. Siis luen vielä blogia kun tapa jäänyt.
Onhan se mennyt aikaa sitten yhteistyöpostausblogiksi. Ehkä kerran kuussa vilkuilen nopsaan. Ennen kävin päivittäin !
Onko sekin blogi vielä? Lopetin jo vuosia sitten. Eihän sitä samaa jaksa lukea vuodesta toiseen.