Mitä tekisit jos viettäisit joulun yksin
Kommentit (88)
Katsoisin Taru Sormusten Herrasta trilogian yhtenä päivänä ja söisin vain irtokarkkeja ja pizzaa.
Harmittaa, kun menee vastaamaan tällaisiin ketjuihin, ennenkuin huomaa ykkösen kaltaisen vastauksen☹️
Hyvää syömistä ja juomista, koiran kanssa köllimistä ja ulkoilua, musiikkia... Haluaisin oikeasti olla joulun yksin.
Ulkoilisin, söisin vähän mutta hyvää esim juustoa ja viiniä
Palstailisin, söisin sitä mitä on. Ja niin on tullut tehtyä, syötyä makaronia keitettynä kanaliemessä.
Nyt vaihteeksi toivottavasti joulu toisen ihmisen kanssa edessä.
Ilman konditionaalia: syön hyvin, katson tv:tä, luen kirjoja, käyn välillä ulkona kävelyllä.
Vietän aaton yksin,käyn kaupassa,ulkoinen,kokkaan,sohvailen ja katson telkkaria. Ihanaa!
En "olisi" vaan olen.
Joulurauhan julistus on minulle tärkeä perinne. Olen rauhassa, poltan kynttilöitä, mietin mistä olen kiitollinen ja niin edelleen. Arvostan itseäni, enkä sure sitä mitä minulla ei ole.
T. N39 Hki
Tätä on tullut tehtyä nyt muutama vuosi.
Olen työtön, eli siis rahaa ei ole paljoa. Syön ja juon vähän "paremmin" (pihtaan sitten joulun jälkeen), hommaan jouluksi leffoja tai sarjoja ja katselen niitä ja mutustelen herkkuja. Ei mitenkään mahtavaa, mutta ei kamalaa.
Tiedostan, että mielikuva siitä, että suurimmalla osalla sosiaaliset joulut eivät ole mitään rakkautta ja onnellisuutta täynnä.
Ei ole joulustressiä, ei painetta. Ihan jees.
Menisin elokuviin katsomaan sen uuden Matrixin. Myös kotona katselisin netflixistä joulu elokuvia. Herkuttelisin ja palstailisin. Ehkä myös kävisin lenkillä jos olo sitä vaatii.
Aattona kävisin pitkällä kävelyllä ja katselisin jouluvaloja. Sitten varmaan maalaisin jonkun jouluaiheisen maalauksen ja kuuntelisin samalla musiikkia. Varmaan lämmittäisin uunissa jotain valmislaatikkoa ja hommaisin vähän kinkkua ja viiniä pöytään. Ostaisin itselleni lahjaksi jonkun mieluisan kirjan. Aikaisin nukkumaan. Seuraavana päivänä koukuttavan sarjan katselua ja kirjan lukemista ja herkkujen syömistä.
Vietän joulun yksin. En tee mitään erityistä. Mulle nuo ovat ihan normipäiviä - sapuskatkin normaalia arkiruokaa. Kunhan oleskelen ja katson tuleeko telkusta mitään järkevää.
Menisin töihin, joulusta saa mukavan lisätilin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on neljä flesua. Pitäisin hauskaa näiden "neitien" kanssa
Mikä on flesu?
Se on taskulamppu. Neljästä tulee jo aikamoinen valoshow ja ranne kipeäksi.
Menisin töihin. Niin olen tehnytkin se kerran kun olin yksin.
Ostaisin viiniä ja suklaalevyn. Makaisin sohvalla ja katsoisin teeveetä. Tykkäisin.