Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyllä vois äänestää perus suomalaisia

Vierailija
06.04.2015 |

Kyllä kannattas äänestää Perussuomalaisia. Olis kannattavaa kun ne on Suomalaisten aseman parantamista haluavia. Kyllä teidän kannattais äänestää. Heillä on monta hyvää ehdokasta ja pää asia on se että tahtovat pienen Suomalaisen asiaa ajaa. Ei kannata välittää jos ei kaikesta heidän jutuista tykkää kun ei muutkaan puolueet kaiken kannalta ole kaikille hyviä mutta perus Suomalaiset kyllä tahtoo vaan hyvää eikä omaa etua ajaa.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tälläinen sairaanhoitaja ja tulin juuri täältä yövuorosta. Mietin että ketä voisi äänestää ja tämå keskustelu kylläkertoi sen minulle että Perus Suomalaisia äänestän!! He on kyllä kuulostaneet hyvältä muutenkin ja nyt kun näin moni täälä äänestää niin teen sitten minäkin! Tahdon kanssa niin kuin he että sairaan hoito saisi rahaa ja että saisin hoitaa veteraaneja ja vanhuksia arvokkaasti ha he puolueena kyllä takaa sen kun vaan valtaan pääsee. Kyllä meidän Suomalaisten pitää pitää yhtä ja heitä äänestää kun ovat meidän puolesta taistelemassa!

Vierailija
62/66 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdys sanat

Piraatti puolue

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

P E R U S S U O M A L A I S E T
TRUE FINNS
AIDOT SUOMALAISET
MINUN VALINTA

Vierailija
64/66 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:28"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:15"]

Ei juma! Joku trolli tekee avauksen ja kirjoittelee siihen sitten vastauksia kymmenenä eri henkilönä, harmi vain kun nuo kirjoitusvirheet ja todella puutteellinen lauserakenne paljastavat saman henkilön olevan kaikkien noiden viestien taustalla. Tämä on ihana esimerkki Persuihin tykästyneestä matalamman koulutustason av -lammasta. Hymyilin.

[/quote]

Sinä itse yritit olla nokkela ja kirjoitit avauksen ja nuo vastaukset tarkoituksena antaa persuista ääliökuva. Todella läpinäkyvää.

[/quote]

Vierailija
65/66 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisia kannattaa äänestää niin saadaan nykymenolle stoppi!

Vierailija
66/66 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos persuja äänestää, niin tuskin voi mennä huonommaksi kuin lähiaikojen hallitukset ovat olleet. Annetaan heille mahdollisuus.