Mikä musiikkityyli ensiviikon Tähdet Tähdet-ohjelmassa
Olikaan? Mountown? Siis mikä? Mulla meni vähän ohi se...
Millaista musiikkia se oikein on?
Kommentit (7)
Motown
youtubesta tolla hakusanalla löytyy, en kyllä tiedä ketkä suomalaiset laulavat motownia tai kukahan siellä mahtaa olla asiantuntijana.
Motown oli (on edelleen?) kuuluisa levymerkki, jolla oli sen ajan (60-luku->) kuuluisia tummaihoisia soul- ja r'n'b -laulajia, kuten Diana Ross, The Supremes, Marvin Gaye, Gladys Knight, Stevie Wonder, Michael Jackson, The Jackson 5, Smokey Robinson, Lionel Richie, jne.
Ok. Thanks! Eli ensjakso on mun lempijakso sitten. Rakastan tuon tyylistä musaa. ♡ Ap
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:22"]Ok. Thanks! Eli ensjakso on mun lempijakso sitten. Rakastan tuon tyylistä musaa. ♡ Ap
[/quote]
Sama täällä! :) T.4
Wikipedia kertoo, että Motown-jakson vieraileva tuomari on Helsingissä asuva, New Yorkista kotoisin oleva laulaja Nicole Willis (The Soul Investigators).
.
Motownista seuraava jakso on genreltään hip hop (Iso H tuomarina), sitten musikaali (Marco B. tuomaroi). Finaalin vieraileva tuomari on viime vuoden voittaja Jari Sillanpää.
Kappas, wikipedian mukaan ensi jakson teema onkin soul, eli hieman laajempi käsite kuin Motown. No hyvää musiikia luvassa joka tapauksessa.
Up