Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapetoijan hommaaminen. Miten tää voi olla näin vaikeaa?!

Vierailija
22.05.2023 |

Olen yrittänyt saada ammattilaista tapetoimaan kaksi seinää makuuhuoneesta, mutta ei vaan onnistu. Osa käy katsomassa, mutta sen jälkeen ei kuulu enää mitään eikä vastata edes puheluihin tai viesteihin, osa ei koskaan edes vastaa siihen ensimmäiseen yhteydenottoon.

Kertokaa nyt mistä hemmetistä löydän ammattitaitoisen tapetoijan 😩

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin etsit tapetoijaa?

Vierailija
2/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma on muidenkin "ammattilaisten" kanssa. Sähkömies ei tule asentamaan sähköjä keittiöön. Liian pieni keikka. Suomen suurimman lukkoseppäketjun seppä ei tule vaihtamaan varaston oven lukkoa. Kuulema asiakas voisi tulla hakemaan lukon liikkeestä ja asentaa itse. Putkimiestä ei kiinnosta suihkun vaihto. Asennuksen sai kun osti uuden suihkun rautakaupasta. jne jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisto Tapetoija kirjoitti:

Mistä päin etsit tapetoijaa?

Kymenlaakso

Vierailija
4/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma on muidenkin "ammattilaisten" kanssa. Sähkömies ei tule asentamaan sähköjä keittiöön. Liian pieni keikka. Suomen suurimman lukkoseppäketjun seppä ei tule vaihtamaan varaston oven lukkoa. Kuulema asiakas voisi tulla hakemaan lukon liikkeestä ja asentaa itse. Putkimiestä ei kiinnosta suihkun vaihto. Asennuksen sai kun osti uuden suihkun rautakaupasta. jne jne.

Siis ihan naurettavaa touhua. Olen kyllä kuullut juttua noista putki- ja sähkömiehistä, mutta en tiennyt että se sama homma ulottuu ihan koko alaan. Ilmeisesti töistä ei ole puutetta, eikä mainehaittakaan haittaa, kun asiakkaita kohdellaan tolla tavalla.

ap

Vierailija
5/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko FoxDo:n kautta kokeillut? Kovasti lupaavat ainakin, että tekijä löytyy viidessä minuutissa

Vierailija
6/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pieni urakka. Ei ole yrittäjälle kannattavaa tehdä tunnin keikkaa.

Vierailija
7/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kaukana työmaa, ite pohjanmaalla.

Vierailija
8/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisto Tapetoija kirjoitti:

Liian kaukana työmaa, ite pohjanmaalla.

Damn... 😩

ap

Vierailija
9/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne verot ne verot. Ei siis kannata! Paperityöt vie jo katteen veks. Te olette syylisiä.

Vierailija
10/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tulla.

Vierailija
11/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaseudun miehiä ei kiinnosta kuin juopottelu. Kela maksaa elämisen.

Vierailija
12/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netraudasta voi ostaa tapetoinnin mut minimiala 20 neliötä tai ainakin sen verran täytyy maksaa, jos pienempi ala

Vierailija
13/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ammattilaisen tunnistaa siitä, että hän ei saavu paikalle lupauksista huolimatta.

Sitten, vain kolme kuukautta alkuperäistä sovittua myöhemmin ja neljää siirtoa myöhemmin hän ilmoittaa saapuvansa ehkä ensi kuussa.

Kun sanot että älä tule lainkaan, ammattilainen suuttuu: "MEHÄN SOVIMME!" ja "KYLLÄ SOPIMUKSIEN PITÄÄ PITÄÄ!".

Kysyin ihan muina peikkoina, että olenko kenties joutunut piilokameraan, onko hän jonkinlainen sketsihahmo ja onko nyt kolme kuukautta sitten?

Jostain syystä ammattilainen löi luurin korvaani.

Vierailija
14/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin youtubesta pari videota aiheesta ja kysyin kaverilta vinkit sekä tein itse 2 seinää. Ei se vaikeaa ollut. Tee itse. Ai niin, olenkin mies joten minulla on varmaan synnynnäisiä erityislahjoja naisiin nähden, joten remonttihommat onnistuvan niiden johdosta.

Vierailija
15/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä seinissä on vikana? Liikaa tasoitustyötä?

Vierailija
16/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan naurettavaa touhua. Olen kyllä kuullut juttua noista putki- ja sähkömiehistä, mutta en tiennyt että se sama homma ulottuu ihan koko alaan. Ilmeisesti töistä ei ole puutetta, eikä mainehaittakaan haittaa, kun asiakkaita kohdellaan tolla tavalla.

ap

Työvoimapula-alat. Mä olin viime talven töissä naisten vastaavalla, ja kun valitin esimiehelle siitä, etten niissä olosuhteissa pysty tekemään töitäni hyvin (=asiakkaan eduksi), ei sillä kuulemma ole mitään väliä, rahaa tulee ovista ja ikkunoista joka tapauksessa.

Yksityinen terveydenhuolto se on hienoa, hyi helvetti.

Vierailija
17/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neanderthalensis kirjoitti:

Ne verot ne verot. Ei siis kannata! Paperityöt vie jo katteen veks. Te olette syylisiä.

No mut luulis et ne tietäis urakan koon jo ennen perille menoa eli miksi käyvät edes katsomassa? Tietty jos laskuttavat pelkästä paikan päällä käymisestä niin sit ymmärrän

Vierailija
18/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen koronaa rautakaupoilla oli asiakasiltoja, joissa näytettiin, miten tapetoidaan ja tapetointia pystyi kokeilemaan itsekin. Jokohan jossain päin on jo ollut?

Vierailija
19/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Työvoimapula-alat. Mä olin viime talven töissä naisten vastaavalla, ja kun valitin esimiehelle siitä, etten niissä olosuhteissa pysty tekemään töitäni hyvin (=asiakkaan eduksi), ei sillä kuulemma ole mitään väliä, rahaa tulee ovista ja ikkunoista joka tapauksessa.

Yksityinen terveydenhuolto se on hienoa, hyi helvetti.

Hetkonen, pieni muistutus. Nyt ei olla enää sukupuoli jumiutuneissa rooleissa, vaan puhutaanpa putkihenkilöstä tai putkikorjaajasta, ei putkiMiehestä, sähköMiehestä, esiMiehestä jne.

Vierailija
20/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä opettelisin ja tekisin itse. Ei todellakaan ole ylivoimaista. Ja olen nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi