ottaisitko takaisin miehen, joka
pettää ja sen jälkeen jättää sinut toisen takia?
Kommentit (166)
Tottakai, olis sunkin aika alkaa antamaan kaverille niin sen ei tarvi naapurissa juosta. Jos et ota exää, niin sana toistuu uuden nycän kanssa. Eli jos pihtaat ei mies jää sitä odottamaan vaan käy tuuppaamassa muita sitten. Femakot kääntää tätäkin miesten syyksi mutta ongelma on siellä femakon jalkojen välissä.
No en todellakaan! Hullu olet jos otat pettävän eksäsi takaisin!
En ota naista joka on pettänyt mua ikinä takaisin, vaikka olisi ainoa maailmassa ja vaikka vieläkin kaipaan ja tykkään.
En.
Se loukkaus olisi niin iso ja mies pyytämällä tulla takaisin tavallaan antaisi minulle mahdollisuuden omanarvontuntoni säilyttämiseen. Että saisin antaa pakit hänelle. Sen lukisin omaksu nahdollisuudekseni päästä siitä tilanteesta ajan kanssa ehkä helpommin jaloilleni.
sitten, jos vuoden tai kymmenen vuoden kuluttua haluaisin takaisin, niin tilanne olisi eri.
mutta akuutissa. Ja ensimmäiseen en ottaisi.
ja luulisin loppujen lopuksi, että en sitä miestä haluaisi,,,,enkä siis ottaisi myöhemminkään. Ottaisin opikseni mieluummin. Etsisin hyvän miehen. Sellaisen, johon voin luottaa.
ja luulisin loppujen lopuksi, että en sitä miestä haluaisi,,,,enkä siis ottaisi myöhemminkään. Ottaisin opikseni mieluummin. Etsisin hyvän miehen. Sellaisen, johon voin luottaa.
luulisit? niin, helppo se on sanoa kunnes ihminen kenelle annoit kaikkesi tekee sen sinulle
Itsekunnioitusta on sen verran ettei tarvisi edes harkita.
Täytyy olla kyllä tosi säälittävä reppana että sellasta kysipäätä kattelis joka noin tekee.
Esittäisin harkitsevani niin että matelis ja sit ilmoittaisin ettei kuuna kullan valkeana.
En anna anteeksi väkivaltaa enkä pettämistä. Sellaset ihmiset on mun silmissä mitättömiä, jotka niin toimii.
Samaan tyyppiin en toista kertaa luottais. Parempi ois olla yksin. Niin miehen kipeä en oo että tollasta katsosin.
Olin suhteessa miehen kanssa, joka jätti exän mun takia. En tiennyt sitä alkuun. Jätin hänet kun paljastui ja ex otti takas. Mies jatkoi mun anelemista suhteeseen, vaikka oli takas exän luona. Kyllä säälitti naisparka, joka syytti mua tilanteesta.
"Kuka kerran keksitään, sitä aina epäillään" Eli en usko, että pystyisin enää koskaan luottamaan täysillä tuollaisen jälkeen. Kaikkia haavoja ei vain aikakaan voi parantaa. Toi on sellanen raja, jonka ylitettyään miehestä kyllä tulee exä. Sama koskee lyömistä. Eli en.
Kamala aatella että joku edes harkitsisi jatkaa tollaisen jälkeen. En pystyisi itse pystypäin kulkemaan missään, jos antaisin noin huonosti kohdella itseäni.
Arvostan itseäni eli en.