Mies häpeää vähäistä työmäärääni
Mun hermot alkaa olla lopussa sillä mies naljailee yhtenään siitä, että olen vain 2-3 pv/viikko ansiotyössä. Hommaa riittää jo nyt vaikka kuinka, koska minä kokkaan, siivoan, hoidan pyykit, kauppaostokset ym ym. Niin ja miehen lapset vielä meillä joka toinen viikko. Koska tämä homma on mennyt tällaseksi että naisen pitäisi tehdä kotitöiden lisäksi vielä täysviikkoista ansiotyötäkin? Itselleni riittäisi ihan vaikks 1 päivä viikossa kaupan kassalla, että itselleni ei ongelma. Ja mies ei minua elätä vaan mies osaa kyllä kuluttaa joka pennini esim.ruokaan, siis laskujen jälkeen, etten vaan pääse loisimaan.
Kommentit (7)
No ei oo kultainen kun häpeää mua. Ja tavallaan hoidan kun teen ruuat, pesen pyykit, korjaan jäljet ja kuljetan harrastuksiinkin kun mies ei ehdi kun pitää syödä töistä päästyään... olen aika katkera juu.. Ap.
Onko teillä yhteisiä lapsia? Jos ei, niin miettisin vakavasti haluanko jatkaa tuollaisessa suhteessa (tai oikeastaan vaikka niitä yhteisiä olisikin).
Ei oo yhteisiä lapsia. Olen yli 40 ja ei ole yrityksistä huolimatta tullu ja ei kyl enään tulekkan. Siks alkanutkin jurppimaan tämä touhu todella. Miehen mielestä olen lapseton ja aikaa käydä täyspäiväisesti töissä
No miksi et käy kokoaikaisesti töissä ja jätä puolta huushollaamisesta miehelle? Ethän sä mikään kodinhoitaja ole.
Minä häpeäisin itse. Tietty molemmat käyvät täyspäiväisesti töissä ja hoitavat kodin yhdessä. Jos toinen tekee vaan välillä töitä, hoitaa kodin kokonaan.
Vaihda miestä. Mulla mies haluaa, että teen vähän työtä ja haluan sitä itsekin. Mies tekee paljon ja vaativaa työtä, menisi liian kireäksi jos molemmat tekisi työtä. Meillä sama tilanne ei yhteisiä lapsia, miehellä edellisestä suhteesta on, edellisessä suhteessa kai oli ongelmana se, että vaimokin halusi tehdä uraa. Meillä on kaikilla sama KTM koulutus.
Miksi olet miehen kanssa? Ja hoidatko hänen lapsensa? Minä jättäisin jos mies ei kunnioita yhtään. Mutta kai miehesi on siyyen muutan ihana ja rakas ja kultainen...