Äiti myi tyttärensä
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1428198783716.html
Kuvottava nainen ja ihminen. Sietäisi itse joutua myydyksi kuin antaa tyttärelleen karu tulevaisuus. Ei heru rispektiä.
Mitä ajatuksia uutinen herätti?
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:55"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:29"] Sitten täällä joku hekumoi että on pannut ulkomailla ihania huoria. [/quote] Öö, olisko jotain eroa itseään myyvässä huorassa ja prostituutioon pakotetussa lapsessa? [/quote] Vitun idiootti, aivan helvetin monet huorat ovat osa ihmiskauppaa ja seksibisnestä. Mutta sillähän ei ole miehille väliä kunhan vain saavat sitä tiukkaa. Vitun ihmissaastat
[/quote]
Ostaisit itsekin seksiä jos:
a) et saisi sitä mitenkään muuten
b) sitä olisi runsaasti ja helposti tarjolla
[/quote]
'Yhyyy en saa naisia koska olen ylipainoinen, ruma ja haiseva, joten menen Thaimaaseen raiskaamaan lapsia koska PAKKO saada pillua'
Olet aivan vitun oksettava.
Kylmä nainen tuo äiti, jos äidiksi voi edes sanoa.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:50"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:48"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:29"] Sitten täällä joku hekumoi että on pannut ulkomailla ihania huoria. [/quote] Öö, olisko jotain eroa itseään myyvässä huorassa ja prostituutioon pakotetussa lapsessa? [/quote] Ei. Huoria käyttävä on tismalleen yhtä kuvottava kummassakin tapauksessa.
[/quote]
Entä mieshuoria käyttävä nainen?
[/quote]
Ihan yhtä kuvottava.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:50"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:48"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:29"] Sitten täällä joku hekumoi että on pannut ulkomailla ihania huoria. [/quote] Öö, olisko jotain eroa itseään myyvässä huorassa ja prostituutioon pakotetussa lapsessa? [/quote] Ei. Huoria käyttävä on tismalleen yhtä kuvottava kummassakin tapauksessa.
[/quote]
[/quote]
Hahaa, tähänpä ei ole femakolta kuulunut vastausta...
[/quote]
No nyt sait.
Nro. 25
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:55"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:29"] Sitten täällä joku hekumoi että on pannut ulkomailla ihania huoria. [/quote] Öö, olisko jotain eroa itseään myyvässä huorassa ja prostituutioon pakotetussa lapsessa? [/quote] Vitun idiootti, aivan helvetin monet huorat ovat osa ihmiskauppaa ja seksibisnestä. Mutta sillähän ei ole miehille väliä kunhan vain saavat sitä tiukkaa. Vitun ihmissaastat
[/quote]
[/quote]
En ole tuo kirjoittaja, mutta minä en ainakaan ostaisi seksiä. Missään tilanteessa. Ällö ajatus avautua toiselle niin kovasti kun toinen tekee sen mekaanisesti vain rahassa. Seksi on minulle tunnetta ja molemminpuolista halua, ei toisen käyttämistä!
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:00"]
'Yhyyy en saa naisia koska olen ylipainoinen, ruma ja haiseva, joten menen Thaimaaseen raiskaamaan lapsia koska PAKKO saada pillua' Olet aivan vitun oksettava.
[/quote]
???
En ole pannut yhtäkään lasta.
[/quote]
[/quote]
En ostaisi. Seksin harrastaminen rahasta kuvottaa mua. Mieluummin olen ilman.
Helppohan se on länkkäreiden huudella nettipalstalla, että mieluummin ryöstäisi vaikka pankin. Joo, varmaan niin. Mutta usein maissa, joissa tällaista tapahtuu, on tilanne se, että pankin ryöstävä nainen saisi tyyliin kuolemantuomion/elinkautisen/tms (en nyt just Kambodzhasta tiedä, mutta kuitenkin). Ja sitten jää monta lasta elämään keskenään.
Ei ole kuulka elämä niin mustavalkoista. Toki minäkin mieluummin myisin itseäni kuin lapsiani, ja tekisin kaikkeni, että lapsillani olisi mahdollisimman hyvä elämä, mutta luuletteko, etteivät nuo naiset tee? Meidän on vaikea edes kuvitella sitä köyhyyden, epätoivon ja ahdingon tilaa, jossa nuo naiset ja lapset elävät joka ikinen päivä elämänsä alusta loppuun asti. Kyllä voi tulla mieleen jo lapsensa myyminen, jos sillä esim pelastaa loput lapsensa varmalta nälkäkuolemalta.
olen henkilökohtaisesti tavannut äitejä, joiden lapset kuolevat aliravitsemukseen. Olen nähnyt tilanteita, joissa lapsen kuolemanvakavalta sairaudelta pelastava sairaalahoito on pitänyt keskeyttää rahan puutteen vuoksi tai siksi, että on pakko päästä takaisin pellolle, etteivät toiset lapset kuole nälkään seuraavalla kuivalla kaudella. Äärimmäinen köyhyys on jotain sellaista, johon meidän länkkäreiden mielikuvitus ei riitä.
On sitä saatana Suomessakin nälkää nähty ja maa on ollut köyhä ja alistettu, muttei täällä ole lapsia huoriksi myyty eikä sen paremmin järjestelmällisesti nussittukaan tai edes haluttu nussia.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:12"]On sitä saatana Suomessakin nälkää nähty ja maa on ollut köyhä ja alistettu, muttei täällä ole lapsia huoriksi myyty eikä sen paremmin järjestelmällisesti nussittukaan tai edes haluttu nussia.
[/quote]
Aamen!
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:41"]
En ymmärrä. Olen itse äiti ja jos lapseni näkisi nälkää ryöstäisin vaikka pankin, en ikinä myisi lastani.
[/quote]
Tuollaisessa maassa pankinryöstäjät saavat kuolemantuomion. Sitten olisikin lapsesi yksin kadulla muiden raiskattavana, olisiko se parempi vaihtoehto?
Helppo sanoa, jos ei ole koskaan nähnyt nälkää. Kokeile ihmeessä, vaikka viikko pelkällä nesteytyksellä, niin alkaa saada osviittaa ehkä vähäsen, miltä muualla ihmisistä tuntuu. Ja silti sulla on se mahdollisuus mennä kauppaan ostamaan ruokaa viikon jälkeen, heillä ei ole. Sulla on mahdollisuus varastaa se ruoka, heillä ei ole.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:12"]
On sitä saatana Suomessakin nälkää nähty ja maa on ollut köyhä ja alistettu, muttei täällä ole lapsia huoriksi myyty eikä sen paremmin järjestelmällisesti nussittukaan tai edes haluttu nussia.
[/quote]
Täällä on nälkää nähdessä syöty kuule ihan niitä omiakin lapsia. Ja kun ihmisillä on tarpeeksi nälkä, nuo seksihalut tuppaavat vähenemään.
Hyvinsyöneillä länkkäreillä, jotka tekevät seksimatkoja aasiaan, ei ole mitään hätää.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:15"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:12"]
[/quote]
Täällä on nälkää nähdessä syöty kuule ihan niitä omiakin lapsia. Ja kun ihmisillä on tarpeeksi nälkä, nuo seksihalut tuppaavat vähenemään.
Hyvinsyöneillä länkkäreillä, jotka tekevät seksimatkoja aasiaan, ei ole mitään hätää.
[/quote]
Olisi niitä suomilapsia varmaan voitu Tukholmaan tai Pietariin myydä bordelleihin? Kyllä siellä on aina hyvin syönyttä väkeä riittänyt.
Tai sitten lastennussinta ja niiden myynti ei vain kuulu 'meikäläiseen' kulttuuriin.
Sanottiin se tuossakin, että kävijät ovat pääasiassa noilta kulmilta, kambodzasta, thaimaasta, kiinasta... ja tietysti valkoinen mies piti myös mainita jo ihan siitä syystä, että olemme ainoita, jotka tuolle asialla voisivat jotakin tehdä, joten pieni syyllistäminen on aina paikallaan.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:59"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:50"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:48"]
[/quote]
[/quote]
Hahaa, tähänpä ei ole femakolta kuulunut vastausta...
[/quote]
Mieshuorat harvemmin on ihmiskaupan uhreja saatika lapsia (huorina toimivia poikalapsia ostavat kyllä lähes 100 % miehet). Kuinka monesta länsimaasta löytyy esim. Venäjältä tms. tuotuja teini-ikäisiä poikaprostioituja, jotka on saatu houkuteltua matkaan lupauksilla töistä kotiapulaisena, lastenhoitajana jne.?
Vaikket sitä haluaisikaan myöntää, niin faktaa on, että käytännössä lähes KAIKKI ihmisoikeusrikkomukset maailmassa ovat miesten aikaansaamia.
Ja kun nyt joku kuitenkin on eri mieltä, niin voisi sitten ystävällisesti laittaa jotain asiallista tietoa, mihin eriävä mielipide pohjautuu. Minun ei oman mielipiteeni tueksi tarvitse kaivella tutkimuksia, riittää, kun avaan päivän lehden.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:44"]Toivottavasti äiti joutuu itse seksiuhriksi, niin saa maistaa omaa lääkettään.
[/quote]
Ehkä se olisi halunnutkin lapsen sijaan muttei kelpaa.