Äiti myi tyttärensä
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1428198783716.html
Kuvottava nainen ja ihminen. Sietäisi itse joutua myydyksi kuin antaa tyttärelleen karu tulevaisuus. Ei heru rispektiä.
Mitä ajatuksia uutinen herätti?
Kommentit (35)
Sitten täällä joku hekumoi että on pannut ulkomailla ihania huoria.
Oivoi, en pystyisi koskemaan 12v tyttöön edes jos se olisi laillista. Jos minulle tuotaisiin tuollainen tyttö, kävisi varmasti niin kovasti sääliksi, että yrittäisin pelastaa sen jotenkin :((
– En tiennyt yhtään mikä se työ oli tai olisiko se minulle hyvä.
Minua kuvottaa ne miehet enemmän kuin tytön äiti.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:29"]
[/quote]
Niinpä, mahtaa olla ylpeä itsestään. Onkin sitten ainut, meitä muita säälittää ja oksettaa.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:35"]Minua kuvottaa ne miehet enemmän kuin tytön äiti.
[/quote]Niin muakin. Äitihän kertoi että lapsen myyminen on tuolla hyvin yleistä.
Tuossa dokkarissa velanperijät veivät tytön puoliväkisin perheen luota. Perheelle kerrottiin, että tyttö kuittaa perheen velat työskentelemällä tehtaalla, mikä olikin alkuun totta. Kohta alkoikin tytön myyminen. Tyttö myytiin useaan kertaan neitsyenä. Kiinalainen mies oli vartavasten halunnut nuoren tytön, joka on neitsyt ja tälle tarjottiin jo useampaan kertaan raiskattua tyttöä. Tytön piti pistää alapäähänsä jotain voidetta eikä saanut kertoa, että oli jo aiemmin harrastanut seksiä. Jossain vaiheessa tyttö pääsi karkaamaan kotiinsa, mutta hänet löydettiin taas kotoa
En ymmärrä. Olen itse äiti ja jos lapseni näkisi nälkää ryöstäisin vaikka pankin, en ikinä myisi lastani.
Ongelma on se, että naisella ei ole arvoa. Tyttölapsi on vain kauppatavara, se on siinä. Kun tasa-arvo saadaan maahan, tällaiset ongelmat katoavat.
Toivottavasti äiti joutuu itse seksiuhriksi, niin saa maistaa omaa lääkettään.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:29"]
[/quote]
Öö, olisko jotain eroa itseään myyvässä huorassa ja prostituutioon pakotetussa lapsessa?
Sitten joku äiti kitisee täällä, kun lapsi sai synttärilahjaksi vääränlaisen lelun! Nämä jutut luulisi normaali ihmisellä herättävän suhteellisuustajun.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:29"]
[/quote]
Öö, olisko jotain eroa itseään myyvässä huorassa ja prostituutioon pakotetussa lapsessa?
[/quote]
Ei. Huoria käyttävä on tismalleen yhtä kuvottava kummassakin tapauksessa.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:48"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:29"] Sitten täällä joku hekumoi että on pannut ulkomailla ihania huoria. [/quote] Öö, olisko jotain eroa itseään myyvässä huorassa ja prostituutioon pakotetussa lapsessa? [/quote] Ei. Huoria käyttävä on tismalleen yhtä kuvottava kummassakin tapauksessa.
[/quote]
Entä mieshuoria käyttävä nainen?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:46"]Sitten joku äiti kitisee täällä, kun lapsi sai synttärilahjaksi vääränlaisen lelun! Nämä jutut luulisi normaali ihmisellä herättävän suhteellisuustajun.
[/quote]
Tässä näkyy kuuluisa first world problem ja näiden "ongelmien" pienuus.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:35"]
Minua kuvottaa ne miehet enemmän kuin tytön äiti.
[/quote]
Juuh, ihan perus äiti. Myy oman tyttärensä. Pahat miehet kun ostavat! Kyllä jokainen täyspäinen äiti panisi lähinnä hanttiin ja niin kuin tuo yksi kirjoittikin, ryöstäisi vaikka pankin ennemmin.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:29"]
[/quote]
[/quote]
Vitun idiootti, aivan helvetin monet huorat ovat osa ihmiskauppaa ja seksibisnestä. Mutta sillähän ei ole miehille väliä kunhan vain saavat sitä tiukkaa. Vitun ihmissaastat
Eli naisten syy. Kyllä äiti vaikka ryöstää pankin ja pistää perijäjoukolle yksin hanttiin.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:55"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:29"] Sitten täällä joku hekumoi että on pannut ulkomailla ihania huoria. [/quote] Öö, olisko jotain eroa itseään myyvässä huorassa ja prostituutioon pakotetussa lapsessa? [/quote] Vitun idiootti, aivan helvetin monet huorat ovat osa ihmiskauppaa ja seksibisnestä. Mutta sillähän ei ole miehille väliä kunhan vain saavat sitä tiukkaa. Vitun ihmissaastat
[/quote]
Ostaisit itsekin seksiä jos:
a) et saisi sitä mitenkään muuten
b) sitä olisi runsaasti ja helposti tarjolla
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:50"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:48"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:29"] Sitten täällä joku hekumoi että on pannut ulkomailla ihania huoria. [/quote] Öö, olisko jotain eroa itseään myyvässä huorassa ja prostituutioon pakotetussa lapsessa? [/quote] Ei. Huoria käyttävä on tismalleen yhtä kuvottava kummassakin tapauksessa.
[/quote]
Entä mieshuoria käyttävä nainen?
[/quote]
Hahaa, tähänpä ei ole femakolta kuulunut vastausta...
Aiemmin katsoin tästä aiheesta dokkarin. Todella kävi sääliksi niitä pieniä tyttöjä.