Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies otti nokkiinsa "leluhetkestäni"

Vierailija
05.04.2015 |

Olin makuuhuoneessa rentoutumassa dildoni kanssa kun mieheni tuli paikalle ja puuhani huomattuaan alkoi vonkaamaan seksiä. Koska olin juuri saamassa orgasmin, pyysi miestäni odottamaan hetken vuoroaan. Se otti nokkiinsa! Siis nyt en ymmärrä mistä suuttui? En minä mitään häneltä kieltänyt, eikö muka voinut alle minuuttia odottaa? Nyt mököttää eikä suostu puhumaan asiasta. Mutisi vain jotain :(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustis dildolle. Ja ehkä myös vähän kateellinen, kun dildosi varmaan on hänen varustustaan isompi.

Vierailija
2/13 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä. Se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okej. No saitko vaikka tuli häiritsemään? Ilmeisesti et kovin salassa tuota tee muutenkaan..? Ota se lelu mukaan ja pyydä miehesi kolmen kimppaan. :)

Vierailija
4/13 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä harmittaa ettei oo yhtä taitava kuin sun dildo.

Vierailija
5/13 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:23"]Okej. No saitko vaikka tuli häiritsemään? Ilmeisesti et kovin salassa tuota tee muutenkaan..? Ota se lelu mukaan ja pyydä miehesi kolmen kimppaan. :)
[/quote]
Miksi pitäisi salassa tehdä?

Vierailija
6/13 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo ukko.

Vierailija
7/13 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:23"]Okej. No saitko vaikka tuli häiritsemään? Ilmeisesti et kovin salassa tuota tee muutenkaan..? Ota se lelu mukaan ja pyydä miehesi kolmen kimppaan. :)
[/quote]

Sain! Suhtaudun itse avoimesti näihin asioihin enkä tee tällaisia mitenkään salassa. Olen ehdottanut tuotakin, mutta mies ei ole lämmennyt idealle :( Olisi mukavaa vaihtelya! Ap

Vierailija
8/13 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa olla mustasukkainen toisen masturbaatiosessioista :D

Vierailija
9/13 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:23"]Mustis dildolle. Ja ehkä myös vähän kateellinen, kun dildosi varmaan on hänen varustustaan isompi.
[/quote]

Kieltämättä on...

Vierailija
10/13 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:28"]Noloa olla mustasukkainen toisen masturbaatiosessioista :D
[/quote]

Komppaan :D

Vierailija
11/13 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No salassa tietenkin. Ikinä ei olla minä tai mieheni toisillemme edes myönnetty masturboivamme. Partneri on panohaluja varten joten sehän on loukkaavaa jos toinen yllättää eikä edes ota mukaan touhuihin. Olis kyllä tosi noloa jos mies saisi tietää että paneskelen dildon kanssa.. Mulla on se kyllä mutta pölyttyy kaapissa ainakin mieheni luulee niin..;)

Vierailija
12/13 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin oikea netistä. Vaimo tuli huoneeseen ja suuttui.

Vierailija
13/13 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:29"]No salassa tietenkin. Ikinä ei olla minä tai mieheni toisillemme edes myönnetty masturboivamme. Partneri on panohaluja varten joten sehän on loukkaavaa jos toinen yllättää eikä edes ota mukaan touhuihin. Olis kyllä tosi noloa jos mies saisi tietää että paneskelen dildon kanssa.. Mulla on se kyllä mutta pölyttyy kaapissa ainakin mieheni luulee niin..;)
[/quote]
Meillä tuo on täysin avointa ja kumpikin kannustaa toista masturboimaan. En ymmärrä, mitä loukkaavaa tuossa on, kun harrastamme seksiä myös yhdessä päivittäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän