Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hyvä syy olla pois työkkärin kurssilta?

Vierailija
05.04.2015 |

Olen työkkärin järjestämällä kurssilla, joka alkaa 9.30 ja loppuu 15.00. Minulla on hammaslääkäri 8.40 ja siellä kiskotaan 2 viisaudenhammasta irti, niin onko se hyvä syy olla menemättä kurssille? Minulta ei olla ikinä viisaudenhammasta poistettu, niin en tiedä sattuuko se ja kauvanko siinä menee. Voisin kuvitella että sattuu niin paljon, ettei ole järkeä mennä kurssille, koska puhumisesta ei tulisi mitään. Mitä mieltä te olette? Menisittekö itse kurssille sen jälkeen?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla työvoiman ulkopuolella, niin ei saa karenssia eikä joudu kursseille.

Vierailija
22/27 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:41"]Ei kannata luottaa, että kävisi syyksi. Itse sain karenssia sukulaisen hautajaisten vuoksi, vaikka ilmoitin asiasta viikon etuajassa ja ehtivät hyvin ottaa jonkun toisen tilalleni kurssille.
[/quote]
Sukulaisen hautajaiset ei ole sama kuin sairausloma. Mikä kurssi se oli, että yhden päivän poissaolo perui koko kurssin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tekstaria näin pyhänä kurssin vetäjälle ja kysy, olethan innokas ja vastuuntuntoinen kurssilainen. Joskus toivoisi, että ihmiset olisivat enemmän ärsyttäviä ja vaivaksi, kun kerran pakotetaan kursseille.

Vierailija
24/27 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:48"]Kannattaa olla työvoiman ulkopuolella, niin ei saa karenssia eikä joudu kursseille.
[/quote] Ihanko oikeasti? Oot kyllä aivan saatanan tyhmä..

Vierailija
25/27 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:39"]Työkkärin kurssilta saa olla poissa samoilla perusteilla kuin töistä, eli pyydä sairausloma ja ilmoita siitä kurssin pitäjälle.
[/quote] Toivottavasti ne suostuu kirjottamaan saikkua. Aå

Vierailija
26/27 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:41"]Ei kannata luottaa, että kävisi syyksi. Itse sain karenssia sukulaisen hautajaisten vuoksi, vaikka ilmoitin asiasta viikon etuajassa ja ehtivät hyvin ottaa jonkun toisen tilalleni kurssille.
[/quote]
Sukulaisen hautajaiset ei ole sama kuin sairausloma. Mikä kurssi se oli, että yhden päivän poissaolo perui koko kurssin?
[/quote]

Ei tosiaan ihan sama asia, mutta jätti aika vainoharhaiseksi työkkärin suhteen kun kolmen kuukauden tuet lähti hautajaisten vuoksi. Kyseessä oli kuuden tunnin hygieniapassikoulutus.

Vierailija
27/27 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:41"]Ei kannata luottaa, että kävisi syyksi. Itse sain karenssia sukulaisen hautajaisten vuoksi, vaikka ilmoitin asiasta viikon etuajassa ja ehtivät hyvin ottaa jonkun toisen tilalleni kurssille.
[/quote]
[/quote]

Ei tosiaan ihan sama asia, mutta jätti aika vainoharhaiseksi työkkärin suhteen kun kolmen kuukauden tuet lähti hautajaisten vuoksi. Kyseessä oli kuuden tunnin hygieniapassikoulutus.
[/quot
Ok, olit itse hakenut sinne, eikä tuo ollut perusteltu syy jättää menemättä. Sama loputulos olisi ollut pitemmän kurssin väliin jättämisellä. Karenssi on muuten 2 kk eikä 3.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi