Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko hyvä syy olla pois työkkärin kurssilta?

Vierailija
05.04.2015 |

Olen työkkärin järjestämällä kurssilla, joka alkaa 9.30 ja loppuu 15.00. Minulla on hammaslääkäri 8.40 ja siellä kiskotaan 2 viisaudenhammasta irti, niin onko se hyvä syy olla menemättä kurssille? Minulta ei olla ikinä viisaudenhammasta poistettu, niin en tiedä sattuuko se ja kauvanko siinä menee. Voisin kuvitella että sattuu niin paljon, ettei ole järkeä mennä kurssille, koska puhumisesta ei tulisi mitään. Mitä mieltä te olette? Menisittekö itse kurssille sen jälkeen?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yleisestä käytännöstä, mutta minä olen saanut viisurinpoistosta sairauslomaa vähintään sen poistopäivän. Joten luulisi työkkärin ihmisille kelpaavan lääkärintodistus poissaolon selitykseksi. Mutta tämä on täysin mutua..

Vierailija
2/27 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:17"]En tiedä yleisestä käytännöstä, mutta minä olen saanut viisurinpoistosta sairauslomaa vähintään sen poistopäivän. Joten luulisi työkkärin ihmisille kelpaavan lääkärintodistus poissaolon selitykseksi. Mutta tämä on täysin mutua..
[/quote] Okei, kirjoittiko ne hammaslääkärit sulle sen sairausloman? Sattuuko se paljon kun viisaudenhammas poistetaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkäri on niin veemäinen paska laitos, että varautuisin karenssiin

Vierailija
4/27 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkärin kurssilta saa olla pois vain hautajaisten, omien, takia.

Vierailija
5/27 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa sairausloman, pitäisi kelvata työkkärillekin. Viisurin poisto voi olla hankalaakin, mulla oli sen verran hankala tapaus, että olin useamman päivän saikulla ja lääkityksen vuoksi sen verran sekaisin, en edes saanut ajaa autoa samana päivänä.

Vierailija
6/27 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ensi viikolla on työhaastattelu, voi siis olla niin että kurssi jää lyhyeksi. Toivotaan parasta :-) Ap

Vierailija
7/27 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset siirrä hammaslääkäriä?

Vierailija
8/27 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:23"]Mikset siirrä hammaslääkäriä?
[/quote] Koska viisaudenhampaat ovat niin kipeät että haluan ne äkkiä pois, kurssia on vielä jäljellä melkein kuukausi enkä halua kuukautta kärsiä hammaskivuista. Ap.

Vierailija
9/27 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on alle kuukausi sitten vetästy alaviisuri, ei se sattunu, jomos hintsusti päivän pari.

Kyllä se suu- ja leukakirurgi kyllä kysy tarvinko saikkua. Totta et puhuminen on alkuun hankalaa, mut älä sinä jännitä.

Vierailija
10/27 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä et kysy kurssin ohjaajalta?

Vierailija
11/27 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:17"]En tiedä yleisestä käytännöstä, mutta minä olen saanut viisurinpoistosta sairauslomaa vähintään sen poistopäivän. Joten luulisi työkkärin ihmisille kelpaavan lääkärintodistus poissaolon selitykseksi. Mutta tämä on täysin mutua..
[/quote] Okei, kirjoittiko ne hammaslääkärit sulle sen sairausloman? Sattuuko se paljon kun viisaudenhammas poistetaan?
[/quote]

Hammaslääkäri kirjoitti. Ei satu, puudutusta laitetaan sen verran reilulla kädellä. Ikävältä se tuntuu, mutta kipua ei varsinaisesti ole.

Vierailija
12/27 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:27"]Miksi ihmeessä et kysy kurssin ohjaajalta?
[/quote] Koska av:sta löytyy vastaus kaikkeen :-) Ap

Vierailija
13/27 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:23"]

[/quote]

Mun mielestä parempi, että ap hoitaa nyt työttömänä asian pois päiväjärjestyksestä. Jos saa töitä, ei sitten tarvitse ekana olla poissa niistä oikeista töistä tuon vuoksi. Tärkeämpiä ne työt kuitenkin ovat kuin työkkärin kurssit.

Vierailija
14/27 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:17"]En tiedä yleisestä käytännöstä, mutta minä olen saanut viisurinpoistosta sairauslomaa vähintään sen poistopäivän. Joten luulisi työkkärin ihmisille kelpaavan lääkärintodistus poissaolon selitykseksi. Mutta tämä on täysin mutua..
[/quote]

Hammaslääkäri kirjoitti. Ei satu, puudutusta laitetaan sen verran reilulla kädellä. Ikävältä se tuntuu, mutta kipua ei varsinaisesti ole.
[/quote] Ok, kiitos infosta :-)

Vierailija
15/27 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No multa taas, kun poistettiin tai oikeammin leikattiin alhaalta, niin en pystynyt kunnolla puhumaan viikkoon, enkä syömään. Turvoksissa oli ja särki kauan, vertakin tuli pari pv. En olisi pystynyt osallistumaan yhtään mihinkään. Ylhäältä, kun on yksi poistettu, niin oli vähän helpompi juttu, mutta meni siinäkin toipuessa muutama pv.

Vierailija
16/27 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:23"]

[/quote]

Mun mielestä parempi, että ap hoitaa nyt työttömänä asian pois päiväjärjestyksestä. Jos saa töitä, ei sitten tarvitse ekana olla poissa niistä oikeista töistä tuon vuoksi. Tärkeämpiä ne työt kuitenkin ovat kuin työkkärin kurssit.
[/quote] Samaa mieltä. Ap

Vierailija
17/27 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkärin kurssilta saa olla poissa samoilla perusteilla kuin töistä, eli pyydä sairausloma ja ilmoita siitä kurssin pitäjälle.

Vierailija
18/27 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata luottaa, että kävisi syyksi. Itse sain karenssia sukulaisen hautajaisten vuoksi, vaikka ilmoitin asiasta viikon etuajassa ja ehtivät hyvin ottaa jonkun toisen tilalleni kurssille.

Vierailija
19/27 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:20"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:17"]En tiedä yleisestä käytännöstä, mutta minä olen saanut viisurinpoistosta sairauslomaa vähintään sen poistopäivän. Joten luulisi työkkärin ihmisille kelpaavan lääkärintodistus poissaolon selitykseksi. Mutta tämä on täysin mutua.. [/quote] Okei, kirjoittiko ne hammaslääkärit sulle sen sairausloman? Sattuuko se paljon kun viisaudenhammas poistetaan?

[/quote]

ei satu,kun käsket puuduttaan kunnolla ja heti operaation jälkeen.. jotain puolentunnin päästä otat särkylääkkeen ja särkylääkettä pidät mukanas niin et kärsi,eikä satu:)tsemppiä!ja älä jännitä turhaan,ei tarvii:)

Vierailija
20/27 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saat sairauslomatodistuksella olla pois. Sitä taas on vaikea ennustaa, miten kauan viisurin poistosta toipuminen kestää - mulla on yks kokemus et otin yhen buranan ja se oli siinä, toisella kertaa sattu monta viikkoo.