Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten "tasa-arvo"

Vierailija
05.04.2015 |

Mieheni käski tänään kuuntelemaan radiosta, kun hänen mielestään "ärsyttävä h***a" Merja Kyllönen ulisi radiossa naisten tasa-arvosta. Miten kukaan voi väittää mitenkään naisia tasa-arvoisiksi miestä kohtaan? Jos olisimme tasa-arvoisia, ei meidän tarvitsisi anella miehiltä tasa-arvosta ja valittaa koko ajan :D haluisinpa nähä kun joku femakko-emakko yrittäis "ottaa mieheltä" tasa-arvosta, turpaansahan se vaan sais. Ellei sit se mies ois hintti. Miehet turvaa meitä ja esim isänmaata ryssiltä ja tuo kotiin rahan töistä, siitä on aika halpa hinta, että välillä levitetään vähän pakaraa heille.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kiltti ja kerro ettei sinulla ole lapsia. Joka tapauksessa, sterilisaatioon mars ja miehesi myös!

Vierailija
2/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinun logiikallasi "tasa-arvoisia" ovat vain kamppailulajeja harrastavat yli 100 kiloiset miehet, koska he voivat vetää kaikkia muita turpaan? Upea logiikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta aloituksesta saanut kyllä mitään selvää...

Vierailija
4/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on taas joku 15v joka kuvittelee olevansa hyväkin trollaamaan.

Vierailija
5/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älkää nyt hyvät ihmiset näin helppoon menkö...

Vierailija
6/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee väkisinkin mieleen heikompi aines -keskustelusta, kun joku kommentoi "Ai mitennii muka heikompi, ei ainakaa kukaan koulutettu ämmä voi vetää mua turpaan ja katotaanko." Erinomainen heikomman aineksen esimerkki :D

Vierailija
7/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo. Noh, harjoitus tekee mestarin

Vierailija
8/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tai ei, tottahan tuo silti on. Montako sotaa naiset ovat voittaneet? Sotien aikaan miehet raiskaavat ja tappavat naisia, ellei miehiä ole estämässä, ei naiset pysty puolustautumaan.

Vierailija
9/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä?! Otsikon perustella aattelin että täällä olisi joku ihan fiksu keskustelun alotus mutta olinpa väärässä. Ja ihan vaan tiedoksi että itse ainakin tunnen sellaisia pariskuntia (itse asiassa suurin osa tuntemistani pariskunnista, ellei kaikki, ovat tällaisia) joissa nainen sanoo mitä tehdään ja miten tehdään, molemmat käy töissä ja ovat siis taloudellisesti riippumattomia toisistaan, molemmat tekee ruokaa, siivoaa jne. Kyllä mä sanoisin että perhedynamiikassa mies on nykyään useammin "alempana" kuin nainen. Harva mies saa ääntään kuuluviin misään perhettä koskevassa asiassa. Eivätkä ole hinttejä.

T: nainen

Vierailija
10/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa sekava aloitus. En nyt oikein päässyt perille mitä yritettiin sanoa? Oliko se tasa-arvo hyvästä vai pahasta:D. Joka tapauksessa selvä trolli ja huonosti kirjoitettu. Vaikuttaa miehen kirjoittamalta ja vielä sellaisen joka ei oikein hallitse oikein kirjoitusta.Mutta sen verran sanoin taas kerran,että naisten työllisyys prosennti on isompi kuin miesten ja työttömyysprosentti pienempi kuin miesten,eli naiset käyvät enemmän töissä ja naiset ovat kai olleet armeijassa jo pitkään ja näistä meidän miespuolisista isänmaantoivoista suuri osa jättää armeijan nykyisin väliin:D PASKA PROVO JA SELVÄSTI MIEHEN KIRJOITTAMA.

Vierailija
11/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 14:50"]

Mitä ihmettä?! Otsikon perustella aattelin että täällä olisi joku ihan fiksu keskustelun alotus mutta olinpa väärässä. Ja ihan vaan tiedoksi että itse ainakin tunnen sellaisia pariskuntia (itse asiassa suurin osa tuntemistani pariskunnista, ellei kaikki, ovat tällaisia) joissa nainen sanoo mitä tehdään ja miten tehdään, molemmat käy töissä ja ovat siis taloudellisesti riippumattomia toisistaan, molemmat tekee ruokaa, siivoaa jne. Kyllä mä sanoisin että perhedynamiikassa mies on nykyään useammin "alempana" kuin nainen. Harva mies saa ääntään kuuluviin misään perhettä koskevassa asiassa. Eivätkä ole hinttejä.

[/quote] Miten "hintit" mitenkään liittyvät tähän asiaan? 

Perheitä on nykyään todella monenlaisia. Mun lähitutttavapiirissäni ei ole perheitä, joissa mies olisi jotenkin "alempana", mutta ei ole myöskään perheitä, joissa nainen olisi. Mutta se ei tarkoita, että minun tuttavapiirini perheet ovat yhtä kuin absoluuttinen tilastollinen totuus kaikista perheistä. 

Vierailija
12/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 14:17"]

Mieheni käski tänään kuuntelemaan radiosta, kun hänen mielestään "ärsyttävä h***a" Merja Kyllönen ulisi radiossa naisten tasa-arvosta. Miten kukaan voi väittää mitenkään naisia tasa-arvoisiksi miestä kohtaan? Jos olisimme tasa-arvoisia, ei meidän tarvitsisi anella miehiltä tasa-arvosta ja valittaa koko ajan :D haluisinpa nähä kun joku femakko-emakko yrittäis "ottaa mieheltä" tasa-arvosta, turpaansahan se vaan sais. Ellei sit se mies ois hintti. Miehet turvaa meitä ja esim isänmaata ryssiltä ja tuo kotiin rahan töistä, siitä on aika halpa hinta, että välillä levitetään vähän pakaraa heille.

[/quote]Levittele sinä vaan vaimollesi pakaroitasi. Selvästi mies olet! :DDDDD

Vierailija
13/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeija taitaa sinullakin olla käymättä ja vaimosi sinut elättää. Ja venäjältä olet sen vaimonkin tuonut. Putinin morsiammia:D Olet selvästi mies, ei naiset tuollaisia kirjoittele!! Menes keksimään parempi trolli, mars, mars.

Vierailija
14/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 14:49"]

Provo tai ei, tottahan tuo silti on. Montako sotaa naiset ovat voittaneet? Sotien aikaan miehet raiskaavat ja tappavat naisia, ellei miehiä ole estämässä, ei naiset pysty puolustautumaan.

[/quote]

Onko siis sotiminen tai sotien voitto jotenkin määritelmä sille, kumpaa sukupuolta täällä tarvitaan enemmän.

Vierailija
15/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 14:49"]Provo tai ei, tottahan tuo silti on. Montako sotaa naiset ovat voittaneet? Sotien aikaan miehet raiskaavat ja tappavat naisia, ellei miehiä ole estämässä, ei naiset pysty puolustautumaan.
[/quote]
Jos naiset olisivat joka paikassa johdossa, yhtään sotaa ei edes syttyisi, vaan erimielisyydet sovittaisiin neuvottelemalla.

Vierailija
16/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä ne miehet meitä turvaa? Toisilta miehiltä vai? Miksi meitä täytyy turvata toisilta miehilta jos miehet on hyviä eivätä tee  meille  pahaa. Sen elättämisen suhteen on niin ja näin . Kaikki naiset käy töissä ja elättävät itsensä ja lapsensa ja monet sen miehenkin siinä sivussa. Armeijan käy tosi harva poika nykyään. Takapuoltaan saa jakaa se kuka haluaa, mutta se ei ole kiitosta mistään työstä tai tekemisestä vaan kemiaa.  Jos tekee nieli nai ja jos ei tee nieli ei nai. Niin simppeliä.

Vierailija
17/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on wt ja elämäm koululainen.

Vierailija
18/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 14:49"]

[/quote]Miksi tuon perusteella pitäisi päätellä jotain tasa-arvosta? Sota on poikkeustila. Paitsi tietyissä maailman kolkissa, missä sukupolvesta toiseen kahinoidaan. Lienee tarpeetonta mainita, ettei niissä paikoissa naisen asema ole kaksinen. Ja tästä olisikin hyvä lähteä miettimään syitä ja seurauksia...

Vierailija
19/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto ei tunne tasa-arvoa. Evoluutiossa tasa-arvoisimpia ovat ne, jotka ovat sosioekonomisen hierarkian huipulla olevat valioyksilöt.

Vierailija
20/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 14:59"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 14:50"]

[/quote] Miten "hintit" mitenkään liittyvät tähän asiaan? 

Perheitä on nykyään todella monenlaisia. Mun lähitutttavapiirissäni ei ole perheitä, joissa mies olisi jotenkin "alempana", mutta ei ole myöskään perheitä, joissa nainen olisi. Mutta se ei tarkoita, että minun tuttavapiirini perheet ovat yhtä kuin absoluuttinen tilastollinen totuus kaikista perheistä. 

[/quote]

Hintit viittasi tohon kun ap kirjoitti niistä aloituksessaan