Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen proriteetit: 1. Juhliminen, kaverit , alkoholi 2. minä

Vierailija
05.04.2015 |

On tehnyt alusta asti selväksi että ei halua luopua jokaviikkoisesta baareilusta ja juhlimisesta eli suhteemme on sen mukainen. Ei siis kovin vakava, eikä varsinaista seurustelua, tapailua lähinnä. Tätä on nyt kestänyt yli vuoden ja tilanne ei ole muuttunut. Mies sanoo minun olevan tärkeä ja viihtyy selvästi kanssani mutta jos joku tarjoaa alkoholia ja juhlimista ohjelmaksi, se menee aina miun edelle. Olen tullut siihen tulokseen että mies rakastaa alkoa enemmän kuin minua. En itsekään halua mitään sellaista suhdetta jossa kokoajan ollaan vierivieressä mutta kyllä tää tilanne alkaa ottaa päähän kun häviän aina kuningas alkoholille. Itse voin hyvin olla viikonloput juomattakin mutta hänelle se ei ole vaihtoehto. Välitän miehestä ja hän on selvinpäin ihana. Mitä tekisin?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat suihin kun tulee kotiin, tai viimeistään aamulla.

Vierailija
2/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeat ryyppäämään samalla tavalla. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
4/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:57"]

Rupeat ryyppäämään samalla tavalla. Ongelma ratkaistu.

[/quote]

No se ei huvita. 

Vierailija
5/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat tekemään lapsia tukkaputkella ja kädet ristissä toivot, että mies sitten jää kotiin sinun kainaloon. Eli ihan tämä peruskuvio, minkä naiset tekevät kun eivät ole tärkeitä miehelle.

Vierailija
6/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa, so simple. Veikkaisin teidän olevan vielä melko nuoria joten anna miehen bilettää ja etsi kotihiiri seuraksesi. Toisaalta jos olette 30+ niin sama ohje, tuosta miehestä ikinä aikuista kasva.

Vierailija
7/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruuko teidän välisiä sopimuksia, jos ilmenee baariseuraa?

Vierailija
8/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin mun kirjoittamani teksti, paitsi että meidän tapailuamme on jatkunut jo parin vuoden ajan. Joskus lähden ryyppäämään hänen ja kavereittensa kanssa, mutta jos tahdon olla selvinpäin, niin se on yksinäinen viikonloppu sitten se. En tiedä mitä teen.

Vierailija
9/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan positiivinen katsanta, että olet heti toisena. Mun laskujen mukaan järjestys menisi:

1. Juhliminen

2. Kaverit

3. Alkoholi ja vasta

4. Sinä.

Vierailija
10/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet sen miehen kanssa? Se on niiiiiiiiin ihana muutoin, ettei tuo tule sinua häiritsemään kuin tämän kerran? Naiset pliis, vaatikaa laatua, muutoin jäätte aina matoksi. Ja laadulla tarkoitan, valitkaa mies joka käyttäytyy ilman pakottamista kuten haluatte. Pariskunnalla pitää olla tärkeysjärjestyksen sama jotta homma toimii.

Vierailija
11/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:09"]

Ihanan positiivinen katsanta, että olet heti toisena. Mun laskujen mukaan järjestys menisi:

1. Juhliminen

2. Kaverit

3. Alkoholi ja vasta

4. Sinä.

[/quote]Tässä keskutellaan ap:n suhteesta, sinä et kuulune siihen.

Vierailija
12/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:05"]

Ihan kuin mun kirjoittamani teksti, paitsi että meidän tapailuamme on jatkunut jo parin vuoden ajan. Joskus lähden ryyppäämään hänen ja kavereittensa kanssa, mutta jos tahdon olla selvinpäin, niin se on yksinäinen viikonloppu sitten se. En tiedä mitä teen.

[/quote]

Eikö sulla ole muuta elämää, kuin miehesi? Miksi pitää jäädä yksin köhnöttämään kotiin? Inhottavaa tuollainen itsensä kahlitseminen, vaikka se ei ole mistään muusta kiinni, kuin omien korvien välistä.

Vierailija
13/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on laskutaidossa vikaa.

Vierailija
14/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nyt valkannut miehen, joka hluaa juhlia ja olla kavereiden kanssa. Voisitko seuraavaksi valita sellaisen, joka haluaa myös kotielämää?

Vierailija
15/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:05"]

Peruuko teidän välisiä sopimuksia, jos ilmenee baariseuraa?

[/quote]

Ei ole vielä tapahtunut mutta harvemmin edes tekee mitään sopimuksia kanssani niille päiville kun baariin on mahdollista mennä. Tuntuu että kaikki suunnitelmansa koskevat nykyään vain alkoholia ja ovat tekosyitä juomiselle. Muuta ei edes suunnittele. 

Vierailija
16/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:11"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:09"]

1. Juhliminen

2. Kaverit

3. Alkoholi ja vasta

4. Sinä.

[/quote]Tässä keskutellaan ap:n suhteesta, sinä et kuulune siihen.

[/quote]

Enhän ole väittänytkään, että kuulun siihen (luojan kiitos). Kunhan ilmoitin aloittajalle, että hän ei todellakaan ole toisena prioriteeteissä, vaan hyvin kaukana edes kakkosesta.

Vierailija
17/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää tuohon listaasi vielä vosut itsesi edelle, niin et pety niin pahasti, kun alkaa viettää öitään "kaverin sohvalla".

Vierailija
18/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On tehnyt alusta asti selväksi että ei halua luopua jokaviikkoisesta baareilusta ja juhlimisesta ".

Miksi et usko mitä mies sanoo?

Vierailija
19/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin no. Minulla oli aivan presiis täsmälleen sama homma, teksti voisi olla minun kirjoittamani. Muutaman vuoden katselin ja uskoin että muka olen tärkeä, sitten tajusin että tuossa touhussa en saa muuta kuin katkeran mielen. Alkoholia vastaan ei ihminen pärjää, ei mitenkään. Päädyin eroon, mikä oli aivan mahtava päätös.

Vierailija
20/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ongelmani ei siis ole se että haluaisin nyyhliä "miten jään yksin ja miten sitoisin miehen itseeni". Minulla on kyllä muutakin elämää ja nimenomaan haluan olla sellaisen ihmisen kanssa jolla on omia kavereita ja menoja. Ärsyttää tässä vaan tuo alkoholin liiallinen korostus. En jaksa kuunnella valituksia krapuloista ja kännimokailuista, tulee tunne että olenko jonkun alkkiksen kanssa tekemisissä...Alkoholi myös muuttaa ihmisen persoonaa kun sitä isoja määriä kuluu. Välillä en tunne koko ihmistä.