Täytynee sitten mennä koronassa ostamaan ruokaostokset! Ei ole vapaita aikoja ruokien toimittamiseen vasta kun ensi maanantaille
Ja olemme miehen kanssa molemmat karanteenissa. Minun perheeni asuu toisella paikkakunnalla ja mieheni perhe on lapissa viettämässä joulua. Kukaan ei siis voi tuoda meille mitään. Täytynee siis mennä kauppaan vaikka korona?! Katselin noita S ryhmän kuljetuksia ja vapaita aikoja ei tosiaan ole.
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä AP:lla ole yhtäkään ystävää, tuttua tai edes naapuria? Jos AP on laitettu karanteeniin tartuntatautilääkärin määräyksellä, niin silloin ei kauppaan saa lähteä. Jos kuitenkin lähtee, niin kannattaa edes valita hiljainen aika, esim. 24/7 kaupoissa on aamuyöllä yleensä hiljaista.
Meinaatko, että pitää kuolla kotiin jos ei ole ruokaa, eikä toimittajaa? Mulla rahaa 8€ ja kukaan ei toimita sillä hintaa kolmen päivän ruokia kotiini.
Nälkään ei kuole moneen viikkoon, jos ei ole jotain vaikeaa diabetesta tms.
Minulla on korona eikä mitään oireita! Tällaista tautia me pelätään täällä. Influenssakin on pahempi kuin korona. Riskiryhmälle terveisiä; ” Pysykää kotona älkää häiritkö meidän muiden elämää”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaa woltilta
Ei ole varaa semmoisiin. Hyvä että saan halvimmat hernekeitot ostettua.
Aika erikoista, ettei ap:lla ole niitä hernekeittoja kaapissa jo valmiiksi. Edes siellä Porvoossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos nyt vasta heräsit tilamaan noutoja, niin ihan varmasti on loppu. Tiedäthän, että noutoajan voi varata vaikka viikkoa etukäteen? Ja Joulun aikana niin kannattaakin tehdä. Paikallinen cittari on myös avannut ns. pikanoudon matti-myöhäisille, joten sieltä voi aikaa löytyä vielä.
Minulla on 2 noutoaikaa varattuna tälle viikolle, eka oli tiistaina ja sitten on varanouto + tuoreet kalat huomiselle varattuna ja onkin tarpeen koska aina jotain unohtuu.
No kun tuli aika yllättäen tämä korona. Mieheni sai eilen positiivisen testituloksen. Itse olen menossa tesiin aatto-aamuna. Muutenhan tässä oltaisiin menty sinne lappiin mukaan eikä tarvitsisi mitään noutaa tai tilata kotiin. Ap
Etkö sä äsken sanonut, että rahaa on 40 euroa. Millaiset juhlaruuat ajattelit hankkia Lapista siihen hintaan? Jos tarkoitus oli syödä toisten piikkiin, pyydä apua niiltä.
Vierailija kirjoitti:
Provo. Jos määrätään koronan takia eristykseen, niin kyllä silloin annetaan ohjeet myös miten voi saada kotiin ruokaa. Kunnan sosiaalitoimi auttaa.
Ei ole vielä annettu kun soittoa ollaan odoteltu. Sanottiin että voi kestää tavallista kauemmin, kun tartuntoja niin paljon. Ap
Noutotilausaikoja on varmasti. Odottelet siellä omassa autossa niitä kamoja vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos nyt vasta heräsit tilamaan noutoja, niin ihan varmasti on loppu. Tiedäthän, että noutoajan voi varata vaikka viikkoa etukäteen? Ja Joulun aikana niin kannattaakin tehdä. Paikallinen cittari on myös avannut ns. pikanoudon matti-myöhäisille, joten sieltä voi aikaa löytyä vielä.
Minulla on 2 noutoaikaa varattuna tälle viikolle, eka oli tiistaina ja sitten on varanouto + tuoreet kalat huomiselle varattuna ja onkin tarpeen koska aina jotain unohtuu.
No kun tuli aika yllättäen tämä korona. Mieheni sai eilen positiivisen testituloksen. Itse olen menossa tesiin aatto-aamuna. Muutenhan tässä oltaisiin menty sinne lappiin mukaan eikä tarvitsisi mitään noutaa tai tilata kotiin. Ap
Etkö sä äsken sanonut, että rahaa on 40 euroa. Millaiset juhlaruuat ajattelit hankkia Lapista siihen hintaan? Jos tarkoitus oli syödä toisten piikkiin, pyydä apua niiltä.
Jos luit aiempia sivuja huomasit että siellä joku esiintyy minuna, ilman Ap:tä teksteissään. En ole minä tämä provooja. Minulla on rahaa, ei ole siitä kiinne. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oma moka. Itse olen tilannut ruuat viikottain jo vuoden ajan kotiini. Jouluruuat saapuivat tänään.
Mä olen tilannut heinäkuusta 2018 lähtien. Olin tuolloin ekassa polven tekonivelleikkauksessa ja totesin palvelun erinomaiseksi. En ole enää sen jälkeen viitsinyt lähteä marketteihin kiertelemään. Mulla on aina esitäytettyjä tilauksia seitsemäksi viikoksi eteenpäin. Sen vuoksi en ollut pulassa edes maaliskuussa 2020, kun yks kaks ihmiset innostuivat tilaamaan kotiinkuljetuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaa woltilta
Ei ole varaa semmoisiin. Hyvä että saan halvimmat hernekeitot ostettua.
Aika erikoista, ettei ap:lla ole niitä hernekeittoja kaapissa jo valmiiksi. Edes siellä Porvoossa.
En ole minä tuo hernekeittotyyppi. Joku esiintyy täällä minuna, ilman Ap:ta teksteissään. Siitä voi päätellä että en siis ole minä. Minun vastauksissani on tuo Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaa woltilta
ja tule rAiskA7uksi jonku zeenerin toimesta?
jep - sama kun tilais tummahipiäisen taksikuskin hakemaan ovelta. Satavarma raizzzkaus
Älä tilaa tummahipiäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos luit aiempia sivuja huomasit että siellä joku esiintyy minuna, ilman Ap:tä teksteissään. En ole minä tämä provooja. Minulla on rahaa, ei ole siitä kiinne. Ap
Ei minua kiinnosta lukea kuutta sivua kommentteja. Jos sinulla on rahaa, soita se taksi tai tilaa Woltista jotain oikeaa ruokaa.
Jos sinulla on rahaa, miksi sinulla ei ole kotivaraa? Olen köyhä työtön mutta minullakin on ollut mahdollisuus kerryttää kotivara, jolla pärjään kuukauden.
Hyvää joulua sulle.
Asia ratkesi. Alettiin syömään sohvaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos käytät maskia, niin ihan hyvin voit mennä kauppaan.
Kuka noin on sanonut? Karanteeni on karanteeni ja silloin ei mennä muiden ihmisten ilmoille.
Jokaisella on varmasti puhelimen saavutettavissa joku, joka voi sen hernekeitto- tai muun evään tuoda. Se on ihan itsestä kiinni, jos päättää omasta tahdostaan sairastuttaa muitakin ihmisiä.
Elikä aplla siis ei todettua koronaa. Rahaa on ja mahdollisuus on tilata ruoat netistä. Kokeileppa K-ryhmän sivuja. Jos ei sielläkään vapaita aikoja noutaa/kotiinkuljettaa, soita johonkin lähikauppaasi ja kysele voisivatko kuljettaa/voiko noutaa. Jos ei, niin jättäisin vaikka johonkin naapurien oveen lapun jossa lukee että ”Voisiko joku toimittaa ruoat asuntoon/taloon X. Tässä puhnroni Xxxxx. Maksat tyypille vaikka mobile payllä/pivolla tms.
Vierailija kirjoitti:
Asia ratkesi. Alettiin syömään sohvaa.
Ap
En ole minä. Ap
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ole uskaltanut vuoteen kun pitäis eka testiin päästä mut kun ei voi poistua kotoa. En ota piikkiä lämpaat piikitetään, pääsiäinen tulee bääää bäääää bääää
Pääsiäislampaat väärää bääää. En ota ei ole pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko bäääääääääääå. Lampaat teurastetaan pääsiäiseksi bäääääääää
Piikki lammasta bääääääää. Voiko edes syödä?
Ei ole pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko. En en en ota rokotetta lampaat bäääääää.
Jotain lääkettä kuitenkin tarvitsisit.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on korona eikä mitään oireita! Tällaista tautia me pelätään täällä. Influenssakin on pahempi kuin korona. Riskiryhmälle terveisiä; ” Pysykää kotona älkää häiritkö meidän muiden elämää”
Nautipas nyt koronasta, jos se kerran sinulla on lievänä. Kaikilla, nuorillakaan, se ei tule lievänä, vaan vaatii sairaalahoitoa ja osalla tehohoitoa.
Mielenkiintoinen sun kommenttisi, todella.
Niin elikäs lähinnä olisi kiva saada sitä jouluruokaa koriin. Nyt kun ei mihinkään päästy. Kyllä meillä muuta kotoa löytyy, ei täällä nälkän siis kuolla. Ap Selkennys vaan!:)
Ette mene mihinkään, koska olette karanteenissa.
Miten imbesillejä ihmiset nykyään on?
On ollut kohta kaksi VUOTTA aikaa opetella elämää tämän taudin henkkoht kohtaamisen varalle. Kahden viikon kotivara jatkuvassa kierrossa niin, että jos tauti iskee, ei kahteen viikkoon tarvitse tehdä mitään muuta kuin olla vaan ja ottaa omista varastoista.