Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isovanhemmat ♥

Vierailija
05.04.2015 |

Voi että minä rakastan meidän lasten isovanhempia! Mies asuu toisessa maassa vielä kesään asti ja minä tällä hetkellä kuumepotilaana. Meillä on kaksi alle kouluikäistä lasta.

Miehen vanhemmat olivat mökkeilemässä kolmen tunnin päässä, soittelivat meidän kuulumisia ja kolmen tunnin päästä puhelun lopettamisesta olivat oven takana. Toivat mulle ison kassin ruokaa, pakkasivat lasten kamppeet ja ottivat heidät mukaansa mökille. Lapset palautetaan kuulemma aikasintaan sen jälkeen kun mulla on ollu kuumeeton päivä/vaihtoehtosesti kuumeettoman päivän jälkeen saan itse ajella mökille. Osaa ne olla niin ihania♥ Lapset on mulle maailman rakkaimpia, mutta ai että tätä ihanaa sairastamisrauhaa! Käperryn nyt viltin mutkaan miehen isän tekemän kasvissosekeiton kans, katselen telkkaria ja roikun palstalla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se sinusta itsestäsikin kiinni! Kuulostat aidosti kivalta ihmiseltä ja metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.

Vierailija
2/6 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös ihanat isovanhemmat, hakevat lapset joka toinen lauantai ja viettävät yhdessä päivän. Hakevat myös miehen siskonlapset joten lapset oppivat tuntemaan myös serkkunsa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko lapset muuten kyhjöttäny neljän seinän sisällä koko loman??

Vierailija
4/6 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne lapsetsitten sairastuu siellä. Kivasti tehty!

Vierailija
5/6 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:19"]olisiko lapset muuten kyhjöttäny neljän seinän sisällä koko loman??
[/quote]

Suunnitelmia kyllä oli meillä lasten kans, mutta nepä muuttu sairastelun vuoksi. Ja joo, luultavasti olisivat joutuneet mun kanssa hengaamaan, en ois itse kehdannu isovanhemmille ehdottaa että ajavat 6h ees ja taas lapsia hakemaan. Ap

Vierailija
6/6 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:20"]Nyt ne lapsetsitten sairastuu siellä. Kivasti tehty!
[/quote]

Lapset sairasti jo kertaalleen - joten toivottavasti eivät enää. Ap