Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään miestäni ja pelkään, että hän kostaa minulle pelkoni

Vierailija
05.04.2015 |

Pelkään, että mies jotenkin kiusaa minua nukkuessani, sillä herätessäni usein toinen puoli kasvoistani on puutunut, käsiini särkee ja kaulalla on punoittavia jälkiä. Tätä ongelmaa on jatkunut jo muutaman vuoden ajan. Sen seurauksena nykyään nukun toisessa huoneessa ja laitan ovien eteen tuolin sekä tavaroita, jotka pitävät meteliä, jos mies yrittäisi tulla tietämättäni sisään nukkuessani.

Mies suuttuu jok'ikinen kerta, kun kerron, että taas on huono olo herätessä ja jälkiä kaulalla sekä sydän reistailee (rytmihäiriöitä ja vastaavaa). Viimeisin juttu oli eilen illalla, kun hän uhkasi alkaa taas heitellä mua (painavillakin) tavaroilla sekä lyödä, jos enää otan asian puheeksi. Mulla on kaikki oireet, mutta en saisi mainita niistä halaistua sanaa tai mies saa raivokohtauksen, sillä hän väittää olevansa syytön (tosin toisaalta hän on myös patologinen valehtelija, joten en voi luottaa häneen).

Viime yönä en uskaltanut mennä nukkumaan (etsin melkein koko yön asuntoja, jotta pääsisin muuttamaan miehen luota pois), joten meninkin pariksi tunniksi nukkumaan aamuviiden jälkeen. Nukuin sitten ehkä nelisen tuntia, jolloin mies tuli herättämään (heräsin meteliin, jonka laittamani tavarat sekä lukitus aiheuttavat) ja jätti sen normaalisti yöllä suojaamani oven auki. Olin niin tyhmä, että väsyneenä ja univelkaisena menin nukahtamaan uudelleen, vaikka ovi jäi ilman suojausta. Mies muutenkin vaikutti jotenkin ystävällisemmältä, joten luotin häneen ja ajattelin, että voisin turvallisesti nukkua vielä hetken.

Noh, heräsin sitten noin tunnin päästä tuosta siten, että taas on punainen painauma kaulalla, vasen puoli kasvoista puoliksi puutunut ja käsiin särkee. Mies tuolla väitti koko ajan sillä välin pelanneensa konsolipelejä ja nytkin kiroilee siellä niiden ääressä. Mutta pelkään ihan sairaasti. Toisaalta pelkään myös, että nämä oireeni ovat psykosomaattista liittyen järjettömään pelkooni. Haluaisin vain pois miehen luota, sillä hän on muutenkin julma minulle (olen täysin rahaton, sillä maksan pienestä summasta hänen koko vastikkeen ja muita maksujaan ja loput menevät ruokaan ja eilen hän uhkasi tuhota paremman patjani, jonka sain viimein monen kuukauden jälkeen, kun olin nukkunut huonolla ohuella rullapatjalla lattialla). Koen oloni onnelliseksi vain silloin, kun hän on poissa kotoa.

Järjestin pari kuukautta sitten kaiken valmiiksi muuttoa ajatellen, mutta mies muuttikin käytöstään ystävälliseksi ja lupaili kaikkea mukavaa, joten pyörsin suunnitelmani. Koin itse huonoa omaatuntoa, kun olin muuttamassa. Kun vahvistin, että en ota asuntoa, mies muuttui takaisin julmaksi lähes välittömästi. Kamala tilanne kaiken kaikkiaan. Ehkä mussa on se pahin vika, mutta on miehenikin outo ja mun pitäisi saada itsestäni voimaa muuttaa hänen luotaan pois, mutta miten?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jätä suhde välittömästi, hakeudu avun piiriin. Voit mennä vaikka turvakotiin, he kyllä näkevät hätäsi ja tarpeen mukaan ohjaavat eteenpäin mikäli et ole heidän asiakaskuntaan kuuluva. Jokatapauksessa suhde loppumaan, ei tee sinulle hyvää!! Hae apua, että pääset jaloillesi, saat itseluottamusta ja tukea

Vierailija
22/35 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:04"]

Mene hoitoon. Juttusi vaikuttavat skitsofreenikon vainoharhaisuudelta. Sinä tässä olet se narsisti ja patologinen valehtelija. Ainakin mitä juttujesi lävitse näin.

T. Psykologi

[/quote]Sä mitään psykologia ole nähnytkään muuten kuin korkeintaan potilaana hoitosuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:04"]Mene hoitoon. Juttusi vaikuttavat skitsofreenikon vainoharhaisuudelta. Sinä tässä olet se narsisti ja patologinen valehtelija. Ainakin mitä juttujesi lävitse näin.

T. Psykologi
[/quote]

Yksikään ammattimainen PSYKOLOGI ei tee diagnooseja, varsinkaan netin välityksellä ja lyhyehkön tekstin perusteella. Huono yritys siis, luihu ihminen, hanki ensi kerralla taustatietosi paremmin.

Ap, nuo oireesi saattavat tosiaan olla psykosomaattisia, mutta tilanne on silti sinulle uhkaava. Lähde heti, kun vain voit, ja aloita toipuminen omissa oloissa. Miehelläsi tuskin on toivoa paranemisesta, ellei hän ymmärrä edes toimivansa väärin.

Vierailija
24/35 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:19"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:04"]Mene hoitoon. Juttusi vaikuttavat skitsofreenikon vainoharhaisuudelta. Sinä tässä olet se narsisti ja patologinen valehtelija. Ainakin mitä juttujesi lävitse näin. T. Psykologi [/quote] Yksikään ammattimainen PSYKOLOGI ei tee diagnooseja, varsinkaan netin välityksellä ja lyhyehkön tekstin perusteella. Huono yritys siis, luihu ihminen, hanki ensi kerralla taustatietosi paremmin. Ap, nuo oireesi saattavat tosiaan olla psykosomaattisia, mutta tilanne on silti sinulle uhkaava. Lähde heti, kun vain voit, ja aloita toipuminen omissa oloissa. Miehelläsi tuskin on toivoa paranemisesta, ellei hän ymmärrä edes toimivansa väärin.

[/quote]

Ai että miehen tässä pitäisi "parantua" jostakin kun skitsofreenikko ämmä luulee pahoinpitelyksi sitä kun käsi kihelmöi kun nukkuu sen päällä ja veri ei kierrä? Onneksi hoitohenkilökunta tietää nopeasti kumman pitää "parantua".

Vierailija
25/35 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jo ainakin kolmas kerta kun tämä sama provo on täällä. Oikeesti.

Vierailija
26/35 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä juttu on ollut täällä aiemminkin, joskus pari vuotta sitten.

Vierailija
27/35 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööö idiootti? Jos se sua satuttais niin heräisit siihen kyllä!!

Vierailija
28/35 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 19:59"]

:D

[/quote]

xD ap on hullu

Vierailija
29/35 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsitkö ap jo mielenterveyshoitoon?

Vierailija
30/35 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 16, ymmärrätkö edes, mitä termi "psykosomaattinen" tarkoittaa? Miehen raivoilu, uhkailu ja alistaminen eivät todellakaan ole normaalia käytöstä ja myös välillisesti ongelmien lähtökohta on mies tuollaisessa tapauksessa. Menepäs sinä takaisin sinne suljetulle leikkimään kuurupiiloa hoitajien kanssa:)
15

Vierailija
31/35 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:30"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:16"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:04"]

Mene hoitoon. Juttusi vaikuttavat skitsofreenikon vainoharhaisuudelta. Sinä tässä olet se narsisti ja patologinen valehtelija. Ainakin mitä juttujesi lävitse näin.

T. Psykologi

[/quote]Sä mitään psykologia ole nähnytkään muuten kuin korkeintaan potilaana hoitosuhteessa.

[/quote]

Iho umpeen kyrvänimijä!

[/quote]

Miksi haukut omaa kommenttiasi kyrvänimijäksi? T. Psykologi. ps. Mahtoiko sinulta tippua jo viimeinenkin ruuvi päästäsi.

Eikä tämä ketju välttämättä ole provo. Kyllä ap:n kaltaisia mielenvikaisia ämmiä suomessa on tuhansia.

Vierailija
32/35 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja on hullu, kirjaimellisesti

Vierailija
33/35 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti aloittaja pääsee johonkin suljetulle osastolle hoitoon.

Miehellesi jaksamisia.

Vierailija
34/35 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:51"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:01"]

Siis, on ihan normaalia että kun herää sikeästä unesta, kasvoissa ja kaulalla on painaumia tyynystä ja jokin kohta voi olla puutunut. 

[/quote]

Ei varmasti ole ihan normaalia, että puolet kasvoista ja kädet puutuu jatkuvasti.

[/quote]

Joissain sairauksissa on. Esim. kilpirauhasen vajaatoiminnassa tai stressissäkin.

Vierailija
35/35 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:25"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:19"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:04"]Mene hoitoon. Juttusi vaikuttavat skitsofreenikon vainoharhaisuudelta. Sinä tässä olet se narsisti ja patologinen valehtelija. Ainakin mitä juttujesi lävitse näin. T. Psykologi [/quote] Yksikään ammattimainen PSYKOLOGI ei tee diagnooseja, varsinkaan netin välityksellä ja lyhyehkön tekstin perusteella. Huono yritys siis, luihu ihminen, hanki ensi kerralla taustatietosi paremmin. Ap, nuo oireesi saattavat tosiaan olla psykosomaattisia, mutta tilanne on silti sinulle uhkaava. Lähde heti, kun vain voit, ja aloita toipuminen omissa oloissa. Miehelläsi tuskin on toivoa paranemisesta, ellei hän ymmärrä edes toimivansa väärin.

[/quote]

Ai että miehen tässä pitäisi "parantua" jostakin kun skitsofreenikko ämmä luulee pahoinpitelyksi sitä kun käsi kihelmöi kun nukkuu sen päällä ja veri ei kierrä? Onneksi hoitohenkilökunta tietää nopeasti kumman pitää "parantua".

[/quote]

Kuka tässä taas on sanonut miehestä mitään? Otatko kaiken itseesi, koska ehkä itse olet toisia ahdinkoon ajava epäluuloinen nainen/mies?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi