Mistä voi saada kaverimiehiä??
Siis oikeasti kavereita, hyviä sellaisia, ilman että siihen liittyy odotuksia panosta? Haluan mutta en löydä :( Tiedän että joillain on tällaisia.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 10:40"]
Miksei kavereiden kesken voi panna? Onko niin paska kaveri, ettei voi antaa tuheroa?
[/quote]
No tämä oli varmaankin provo mutta en ole kiinnostunut ns. rakkaussuhteen ulkopuolisesta seksistä ihan kuten en yhden yön jutuistakaan.
Tekniselle alalle opiskelemaan, ala harrastaa kalastusta ja liity paikallisiin kalastusklueihin tai joku moottorikerho...
Mä taas luulin saavani parisuhteen, mutta sainkin kaverimiehen. Miehen kaverit taas haluaisivat minua muutenkin, jotenkin väärin meni tää homma. En siis saa seksiä kuin hyvä jos kerran kahdessa kuussa:(
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 09:08"]
mä haluisin edes ystäviä t. m22
[/quote]
veit sanat suustani
terv 0 kaveria omaava toinen 22 v miäs
Onko jotain nettisivua , josta voi etsiä kavereita suomesta?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 11:28"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 09:08"]
mä haluisin edes ystäviä t. m22
[/quote]
veit sanat suustani
terv 0 kaveria omaava toinen 22 v miäs
[/quote]
Ootteko miettineet mikä voi olla syynä, jos teidän ikäisillä ei ole yhtäkään kaveria? Mitä olette itse valmiita tekemään ystävyyden eteen? Missä olette yrittäneet tutustua uusiin ihmisiin? Ja miten?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 11:31"]
Onko jotain nettisivua , josta voi etsiä kavereita suomesta?
[/quote]
Suomi24 ja http://www.kavereita.net/ Käytä googlea ja ei pidä luulla, että kun ilmoituksen laittaa ystävä/kaveri löytyy heti, voi mennä pitkäkin aika, mutta kannattaa yrittää.
Miksei kavereiden kesken voi panna? Onko niin paska kaveri, ettei voi antaa tuheroa?