Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi saada kaverimiehiä??

Vierailija
05.04.2015 |

Siis oikeasti kavereita, hyviä sellaisia, ilman että siihen liittyy odotuksia panosta? Haluan mutta en löydä :( Tiedän että joillain on tällaisia.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä haluisin edes ystäviä t. m22

Vierailija
2/28 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäeettisten tuollainen. Kaveruus ilman römpsää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet vapaa-ajalla? Sama mikä pätee kaverinaisiin pätee myös kaverimiehiin, eli pitäisi olla jotain yhteistä puhuttavaa. Muuten ainoa syy jonka takia miehet viettäisivät kanssasi aikaa on teoreettinen panon mahdollisuus.

Eli ehkä helpoin tapa hankki miespuolisia kavereita on jonkun miehisen harrastuksen kautta.

Mä oon aina ollut yleensä porukan ainoa tyttö, ja syy miespuolisten kavereihin on oikeastaan aina ollut alun perin yhteiset kiinnostuksenkohteet. Vaikka osa tutuista on tietysti löytynyt opiskelujen tms kautta, syy miksi meillä on klikannu niin hyvin on aina ollut yhteinen innostus tiettyjä asioita kohtaan.

Vierailija
4/28 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet vähänkään siedettävän näköinen niin miehet haluavat vain pimpsan takia viettää aikaa kanssasi. Ei miehiä sun juttus kiinnosta.

Vierailija
5/28 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyllä kavereita, joiden kanssa sexstaillaan ihan kavereina.

Vierailija
6/28 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihan kaunis ja hoikka, joten kaverimiehien kanssa tahtoo tulla aina ongelmia. Parin kanssa on mennyt jo völkt poikki koska halusivat enemmän. Nyt taas tilanteessa jossa olen ystävystynyt tosi kivan mihen kanssa ja se on alkanut käyttäytymään oudosti. Raivostuttavaa, koska pidän hänestä (en vain sillä tavalla) ja en haluaisi että välit menisi poikki. :( Saa olla luvan viimeinen kaverimies vähään aikaan. Että kannattaa pysytellä naisissa. Lähtevät harvemmin iskemään.

Vierailija
7/28 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 09:08"]

mä haluisin edes ystäviä t. m22

[/quote]

Kavereita löytää barista, mutta ystävien hankinta onkin vaikeampaa. Tietty joistakin kavereista voi tulla pitkän päälle ystäviä.

Vierailija
8/28 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

baarista siis #8

Vierailija
9/28 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastukset, opiskelu, työpaikat.

Vierailija
10/28 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin ystäväksi naisen, kävelyretkille ja kahville, koska halusin keskustella muustakin kuin urheilusta ja vanhoista autoista joten laitoin ilmoituksen tuonne Suomi24 palstalle jossa sanoin suoraan mitä haen ja koska olen naimisissa kerroin myös sen, yllätys, löysin tälläisen naisen, olemme keskustelleet kaikesta mahdollisesta, myös seksistä, mutta hän on ystävä ja ystävänä pysyy.

Vierailija
11/28 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 09:38"]Harrastukset, opiskelu, työpaikat.
[/quote]

tämä

Vierailija
12/28 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoista paikoista mistä hankit naispuolisia kavereita

Vierailija
13/28 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tarvitset kaverimiehiä? Ymmärrän, että kaipaat ystäviä ja miehet voi olla kavereita, mutta miksi niitä pitää hakea?

Vierailija
14/28 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 09:53"]Miksi tarvitset kaverimiehiä? Ymmärrän, että kaipaat ystäviä ja miehet voi olla kavereita, mutta miksi niitä pitää hakea?
[/quote]

En ole ap, mutta vastaan silti. Välillä kaverimiehen seurassa on rennompaa kuin naisten. Ainakin omat kaverinaiset loukkaantuvat todella helposti niin saa olla varpaillaan..

Vierailija
15/28 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 10:01"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 09:53"]Miksi tarvitset kaverimiehiä? Ymmärrän, että kaipaat ystäviä ja miehet voi olla kavereita, mutta miksi niitä pitää hakea?
[/quote]

En ole ap, mutta vastaan silti. Välillä kaverimiehen seurassa on rennompaa kuin naisten. Ainakin omat kaverinaiset loukkaantuvat todella helposti niin saa olla varpaillaan..
[/quote]
Sinä (ja ap) tiedätte kuulua tiettyyn ihmistyyppiin. Naisiin, jotka eivät tule toimeen naisten kanssa :-)
Ehkä silloin on syytä pyöriä omanlaistensa ihmisten kanssa.

Vierailija
16/28 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 10:09"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 10:01"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 09:53"]Miksi tarvitset kaverimiehiä? Ymmärrän, että kaipaat ystäviä ja miehet voi olla kavereita, mutta miksi niitä pitää hakea?
[/quote]

[/quote]
Sinä (ja ap) tiedätte kuulua tiettyyn ihmistyyppiin. Naisiin, jotka eivät tule toimeen naisten kanssa :-)
[/quote]

Ei ole totta. Kaksi parasta ystävääni ovat naisia. Ja on paljon kaverinaisia. Älä tee olettamuksia.

Vierailija
17/28 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 10:12"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 10:09"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 10:01"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 09:53"]Miksi tarvitset kaverimiehiä? Ymmärrän, että kaipaat ystäviä ja miehet voi olla kavereita, mutta miksi niitä pitää hakea?
[/quote]

[/quote]
[/quote]

Ei ole totta. Kaksi parasta ystävääni ovat naisia. Ja on paljon kaverinaisia. Älä tee olettamuksia.
[/quote]
No miksi ne sitten loukkaantuu?

Vierailija
18/28 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oisin varattu niin voisin olla myös kaverimiehenä, mutta sinkkuna on liian tuskallista kun kuiteskin sitten himoitsis olla enemmänkin kuin kaveri ja jos nainen on jo varattu, niin sitten ahdistais se toisen onni ja parisuhde, kun itse on sinkku.

Vierailija
19/28 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 10:26"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 10:12"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 10:09"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 10:01"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 09:53"]Miksi tarvitset kaverimiehiä? Ymmärrän, että kaipaat ystäviä ja miehet voi olla kavereita, mutta miksi niitä pitää hakea?
[/quote]

[/quote]
[/quote]

[/quote]
No miksi ne sitten loukkaantuu?
[/quote]

Mistä minä tiedän. Ei kaikki ole sellaisia mutta useammat. Kaikesta säkin jaksat jankuttaa.

Vierailija
20/28 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniilla naisella tuo on varmasti vaikeampaa kuin rumilla. Itse löysin opiskelujen kautta ja onnistuin siinä ehkä siksi, että heti alussa aloin ronskisti juttelemaan muista miehistä ja miten joku viehättää mua. Ei tullut tilannetta, että joku pääsisi kuvittelemaan mitään enempää. Aiemmin aina tökännyt tuohon mitä seiska jo kirjoittikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme