Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En määkään tiennyt, ettei pakaste marjoja saisi syödä! No onnesta oon syönyt vain omanoukkimia marjoja, joten tuskin niissä kai mitään on, vaikka pakkasessa onkin.... Vai??

Tässä kanssa hieman galluppiin:

Mun mies on opiskelija ja hän on ollut suurimmaksi osaksi neuvolareissuilla mukana. Yritettiin melkein sovittaa aina neuvolareissut siten, ettei olisi mitään muuta menoa silloin. Nyt ihan loppuaikoina, kun neuvolakäyntejä on viikottain, hän ei ole päässyt mukaan.

burde: Onnea 1-vuotis hääpäivänä! Kyllä sun kannattais se sairaalakassi jo pakkailla mukaan, sillä eihän sitä ikinä tiedä koska se lähtö on. On kyllä varmaan ikävää supistuksien aikana pakkailla jotain shamppoita ja taatusti unohtuu sit osa poiskin. Mutta kyllähän se mieskin sitten voi niitä tavaroita seuraavana päivänä tuoda. Itse sain pakattua sen laukun vasta ihan hiljakkoin kokonaan. Itse yritin pakata vai tarpeelliset enkä paljoakaan ylimääräistä. Luulen että oon kokoajan sairaalavaatteilla sairaalassa (ehkä laitan omat sukat silti jalkaan). Mulla siellä on

-kollegehousut+paita (kotimatkalle)

-2kpl sukkia,

-2kpl alusvaatteita,

-imetysliivit +suojia.

-harja+Shamppoot+rasvat

-HAMMASHARJA+tahna,

-Kamera+pattereita,

-kirja

-muutamat suklaapatukat ja 2dl hyla-maito.

-Vauvan vaatteet on sit kanssa pakattuna sinne.

Niin ja kuten arvata saattaa, enpä ole jakautunut vieläkään.... Jalat ja kädet on ihan turvoksissa kuin nakkimakkarat. Päätä ei nyt särje onnesta eli se on hieman helpottanut.

Vierailija
22/25 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=FF00FF]Onkin ollut nyt sitten pitemmän aikaa palstataukoa:( torstain ja perjantain tosiaan vietin hämeenlinnassa koulutuksessa, lauantaina oli heti aamu vuoro töissä ja sitten kun sain koneen avattua ja piti tulla palstailemaan, olikin hiirestä loppunut patterit ja kaupat oli jo tietysti kiinni. En vieläkään ole kauppaan asti päässyt, mutta pöllin sitten kellosta patterin että pääsin koneelle;) Miksiköhän en sitä jo eilen keksinyt??

Hirmuisesti olitte kirjoitellut, kesti ihan mega pitkään, ennenkuin sain pinot luettua, toisin sanoen koko aamupäivä=) Noh, nythän on sunnuntai, eikä oikeen ole mitään järkevää tekemistä keksinyt joten huoletta voin aikaa viettää koneella=)

Laralei ja Han olivat ainakin uskaltautuneet kuviaan esittelemään, molemmilla oli kyllä sirot nätit massut, samoin muuten kandilla. Minä en osaa koneelle kuvia laittaa, eikä ole tullut masu kuvia vielä pahemmin otettuakaan. Kaippa niitä voisi kohta alkaa ottamaan, kun tuollainen pallo tuohon eteen on alkanut kasvamaan=)

En muista enää yhtään mitä oli kukakin kirjoitellut... oli niin paljon luettavaa, ettei voi muistaa kaikkea.

Tatuoinneista ja lävistyksistä olitte puhuneet. minulla on kaksi tatuointia, tribaali alaselässä, suht ison kokoinen ja sitten pieni kiinalaiskuvio oikealla puolella rinnan yläpuolella. Napakoru löytyy, joka edelleen siinä kummun päällä keikkuu. Nenäkorun menin tyhmyyksissäni ottamaan jossain vaiheessa pois ja nyt se on umpeutunut.. se oli kyllä kiva.. ei ole sanottu, ettenkö mene synnytyksen jälkeen aukaisemaan sitä, mieli ainakin tekisi=)

Hohhoijaa, ruokakauppaan pitäisi lähteä.. kunhan tässä jaksaisi. Kaksi yö vuoroa olisi edessä:( Ei kyllä nappaa yhtään, mutta kai se on pakko vielä yrittää tuolla töissä keikkua, vaikka selkä ei siitä niin tykkää. Ei minulla muuten ole mitään noita yövuoroja vastaan, mutta suurimman osan yötä joudun olemaan osastolla yksin, toinen yökkö kiertää avopuolella+ auttaa osastolla minkä kerkiää... nytkin sellaiset vähän vajaat 40 potilasta ja koittaa yksin kierroista selviytyä:( Niin, ja kaikki tarvitsevat apua aina samaan aikaan, hassua!

Ai niin, poppiksella taisi olla tyyli muuttunut, olikos se otsis vai rastat;)

jep, palailen taas=)

t.siru ja tiiti rv 22+5[/color]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vahaa pihalla mun autoa ja mä surffaan netissä, hyvä työnjako ;))

Syömisistä oli keskusteltu. Mä oon syönyt aika huolettomasti kaikkea mitä vastaan on tullut, paitsi raakaa kalaa ja maksaa oon koittanu välttää. Tosin kyllä mä jossain kesäpippaloissa tai jossain oon " ihan vähän" maistellu jotain graavilohta ym, kun ne oon niiiin hyviä :)) Tuore- ym. juustoja syön jos siltä tuntuu, homejuustoa tosin vaan lämpimänä (mies on hyvä vahtimaan mus näissä syömisissä). Marjoja oon syöny enimmäkseen omasta pakkasesta, ja ite oon ne aikoinaan sinne purkittanu, joten kukaan ei tiedä mitä pöpöjä niissä piilee :DD Lakua ja salmiakkiakin oon syöny tähän saakka ihan huoletta, mutta nyt en enää uskalla, kun verenpaineet on alkanu viime aikoina vähän näyttää hurjilta :( Täytynee panostaa jatkossa sit vaan suklaaseen, harmi :DD

Miesgalluppiin; mun mies on yliopistolla tukijana tai jotain, sen puuhista siellä ei pysty oikeesti tajuu mitään kukaan " normaali" ihminen :))

Neuvolassa se on kiltisti ollut mukana lähes joka kerta, ja saa olla jatkossakin mielellään! Se osaa paljon peremmin tiukata tädeiltä siellä kaikkia asioita ja muutenkin vaatia palvelua/ selvennystä. Ja nyt olikin erityisen kiva, että oli mukana, kun oli huolia Ahaan kasvun suhteen sekä mun verenpaineen takia. Saa nähdä, kasvaako mun maha/ sf-mitta ollenkaan enää tai minkä verran, mut Ahaa nyt onneksi kuitenkin vaikuttais kasvavan ihan normaalisti.

Icepiparille lähetän vähän suppareita, josko se jakaantuminen pian koittais ja olokin paranis!

Poppis; käsitöistä, mä osaan tehdä tasan vaan sukkia ja lapasia, kun muutama vuosi sitten kaivoin ala-asteen kässäkirjan ohjeet esiin :)) Ne on tarpeeks selvät, että tyhmempikin tajuaa ja sukat ja lapaset siitä kivoja, ettei mee ikä ja terveys niitä tehdessä! Tosin Ahaalle ei vielä ole yhtiäkään valmiina, kun ei kesällä niin huvita istua ja kutoa villasta ja keväällä vielä mies hillitsi mua, eikä muutenkaan oikein itsekään osannu vielä asennoitua vauva-aiheeseen ihan tosissaan :)) (tosin mua kyllä epäilyttää vieläkin, että ihan tosiaan tästä on lopputuloksena joskus reilun kuukauden päästä vauva ihan oikeesti...)

Burde; mä tein ekan kerran vispipuuroo joskus kuukausi sitten, ja sen jälkeenkin pari kertaa on tullut tehtyä. Tuliko hyvää?

Viipuli; meillä aloitetaan yleensä ruuanlaitto siinä vaiheessa, kun on jo nälkä, ja tosiaan jos jotain vähänkin isompaa/ aikavievempää tekee, ehtii melkein kuolla nälkään ennen kun tulee ruoka valmiiksi ;)

Tuli mieleen tosta sairaalakassin pakkaamisesta, vaikkei se nyt ihan vielä ole kovin ajankohtaistakaan, että mä varmaan kuuluun niihin, jotka heittelee sit vasta lähtiessä jotain kamaa mukaan ;)) Tai oikeestaan, mä varmaan laadin jonkun " mukaan otettavien listan" jossain vaiheessa sit lähellä h-hetkeä, mutta varsinaisesti pakkaaminen kyllä taatusti jää viime tinkaan, kuten yleensä kaikki muukin ;))

Nyt taidan mennä jatkamaan ruuanlaittoa, lihamureke on jo uunissa, ja perunat kiehumassa, eli saalaatin tekoon :)

Mukavata sunnuntai-ehtoota kaikille!

AI juu, Poppis, muista ilotus tänään klo 21!!

t. Pienimahainen Ope ja Ahaa rv 34+6

Vierailija
24/25 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan asiaton kommentti, mutta vitsit sulla Poppis on varmaan mies timmissä kunnossa, jos sillä on tuollainen ammatti! :)

Neuvolagallupiin: meillä mies oli ekalla kerralla mukana, mutta kyllästyi siinä kahden tunnin (sic!) mittaan niin paljon, ettei ole toiste tullut :) Ultrissa oli toki mukana, ja tulee ehkä sitten neuvolaankin taas myöhemmässä vaiheessa, jos sattuu työvuorojen puolesta sopivasti. Tärkeimpiä olivat nuo ultrat, ja marraskuussa sitten ne kaksi synnytysvalmennusta - joihin onkin pakko tulla molempien, jos Haikaranpesään aikoo...

Kandi taas

Vierailija
25/25 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina ja tiistaina vielä aamut ja sitten olisi ohi tämä työrupeama... Helpottaa jo nyt :o)

Hiljainen on ollut viikonloppu täällä palstalla. Sehän vain kertoo, että ihmisillä on paljon muutakin tekemistä kuin olla kotona :p

Burdelle ja miehelle onnea hääpäivän johdosta :o) Nauttikaahan nyt toisistanne.

Mikä toi tens-laite on?

kandivaihe: mulle ainakiin kerrottiin, että tulisi välttää äyriäisten syömistä. Ja siinä samassahan tuo katkarapukin on.

Gallup: mieheni on poliisi, ja mä en ole hoitoalalla (yllätys) vaan hotellialalla.

Gallup 2: mies on ollut kyllä niin paljon mukana kuin mahdollista. Oli noissa ultrissa mukana ja muutaman kerran ollut myös neuvolassa. Nyt on ollut hänellä vain niin paljon töitä, ettei ole ehtinyt mukaan. Ensi torstaina on synnytysvalmennusta ja sinne ollaan taas yhdessä menossa.

Viipuli: mun maha pullahti esiin kanssa todella nopeaan, ja mietiskelin samoja asioita tuolloin kun sinä nyt. Onneksi kuitenkin mahan kasvu hidastui keskiraskauden vaiheilla ja nyt kulkee keskikäyrää. Eli ei huolta...ainaskaan vielä :o)

On: On ollut jotenkin etovaa oloa, en tiedä mistä johtuu... Varsinkin aaamuisin on kuin olisi aamupahoinvointiia. Täytyy kysäistä perjantaina neuvolasta, että mistä johtuu. Torstaina on tosissaan tuo synnytysvalmennus ja sitä 3 tunnin settiä odotetaan jo kovasti.

7 tuntia vielä jäljellä

Heidi <3 Toukka 32 TASAN