Tapasinpa tuossa baarissa tänään alkuillasta todella kivan miehen
Hetki sitten tulin kotiin, kävin suihkussa, kömmin peiton alle ja aloin stalkkaamaan kyseisen tyypin Facebookkia - ja kappas, sehän onkin minun isän naisystävän poika.
Sen ainoan kerran ku jonku oikeesti kivan tapaa niin siinä käy sitte näin :(
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:12"]No mitäs se haittaa.
[/quote]
Vaikka se ei sinänsä mitään haittaa, niin kyllähän se hiukkasen outoa on. Vähintäänki. Ap
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:13"]Käy miten?
[/quote]
Tälleen näin. Ap
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:15"]Ei se sun veli ole.
[/quote]
No ei tietenkään. Tää naisystävä on vaan jo hetken hehkuttanu kuinka mun pitäs päästä tapaamaan sen poika, tultas kuulemma niin hyvin toimeen. Eipä uskokkaan kuinka hyvin :D Ap
Eli jos isäsi ei olisi tämän naisen kanssa, niin voisit ihan hyvin hengailla tuon tyypin kanssa? Mutta nyt se on jotenki outoa niin ettet voi?
voi vittu teidän naisten logiikkaa taas. No, ehkä et ole miehelle tarpeeksi hyvä jos noin pikkumainen tollo olet.
Voit toki miettiä, että onko 100v päästä mitään väliä että oliko sattumalta pojan äiti ja isäsi yhdessä vai ei, vai oletko hölmöläinen etkä edes paremmin tutustu tyyppiin tuollaisen asian takia.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:16"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:13"]Käy miten? [/quote] Tälleen näin. Ap
[/quote]
Ei kun sitä minä vaan, että mitä väliä tuolla on? Ette ole sukua toisillenne, joten jos olette molemmat vapaita niin antaa palaa.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:18"]Siis missä tuppulassa sä asut?
[/quote]
Tää ei ees tapahtunu tuppulassa :D Isä ja naisystävä asuvat paikassa A, minä paikassa B ja tämä mies paikassa C. Mies oli kyläilemässä kaverinsa luona paikassa B. Ja kaikilla paikoilla on yli 200km välimatkaa. Ap
Isäsi naisystävä on oikeassa.
Suosittelen, että seurustelet miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:16"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:13"]Käy miten? [/quote] Tälleen näin. Ap
[/quote]
Ei kun sitä minä vaan, että mitä väliä tuolla on? Ette ole sukua toisillenne, joten jos olette molemmat vapaita niin antaa palaa.
[/quote]
Siitäki huolimatta, kyllä tässä jotaki outouden rippeitä on... Ei vaan saa antaa häiritä. Ap
Ja äitiäs kanssa? Kysyikö minkä perillisiä vuohet olivat?
Alatte ap tapailla ja seurustella, ja sitten viet miehen ihan pokkana isääsi ja hänennaistystäväänsä tapaamaan.
No mitäs se haittaa.