Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä aloit käyttää ryppyvoiteita?

Vierailija
04.04.2015 |

Missä iässä aloit tarvita voiteita ryppyjen takia? Mihin sinulla ensimmäiseksi tuli ryppyjä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin 23-vuotiaana. Olen nyt 25 eikä vielä näy ryppyjä.

Vierailija
2/19 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä.

t: 51v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/19 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä eikä ole ryppyjä. En käytä itse asiassa mitään muitakaan voiteita. Iho on yhä todella rasvoittuva kuten oli teininäkin ja siitä haluaisin kyllä jo vähitellen eroon, mutta on tässä se hyvä puoli että iho näkyy pysyvän pitkään rypistymättömänä. Se onkin kai ainut paksun ja rasvaisen ihon etu? Ehkä voitin tältä osin geenilotossa. Äitini nimittäin kuoli sileäihoisena 67-vuotiaana. Ei hänkään käyttänyt tietääkseni ryppyvoiteita.

Vierailija
4/19 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä enkä aio aloittaa. Silmien alle ensimmäiset hienot rypyt tulleet ihan viimeisen vuoden aikana, ei juurikaan näy

55v

Vierailija
5/19 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilusti yli 30 v. Silmänalusiin laitan edelleen ainoaa ryppyvoidetta. Nyt 39 v.

Vierailija
6/19 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Olen 44v eikä vielä ryppyjä.

Vierailija
7/19 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraessa näkyy ryppyjä silmien ympärillä. Ei muuten. En käytä voiteita ja ikää on 53 vuotta.

Vierailija
8/19 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta 23v mutta käytän jo nyt laadukkaita ihonhoitotuotteita ja jotkut niistä sisältää "anti-aging" ainesosia. En kuitenkaan usko että mikään voide estäisi ryppyjen tulemista, satun vain itse tykkäämään ihonhoidosta ja eri tuotteiden kokeilemisesta.

Vierailija
9/19 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+, huomasin että mulla alkaa olla ryppyjä otsalla ja vähän muuallakin, ostin näitä  http://www.nettiterveysapteekki.fi/syvakorjaava_55+ seerumi yö- ja päivävoide silmänalusvoide, huomaa kyllä että rypyt on tasoittuneet eivät kokonaan hävinneet kuitenkaa ihokin paljon pehmeämpi.

M54

Vierailija
10/19 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä päättänyt.

t. 55 v.

Vierailija
11/19 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 30 ja käytän paljon kosteuttavia voiteita kasvoille, suosikkejani ovat Xyliderm, jota käytän kuin seerumia, ja Erisan. Satunnaisesti ostan jotain ryppyvoiteita, jos on joku hyvä tarjous, mutta palaan aina noihin simppeleihin suosikkeihini. Minulla on pintakuiva ja herkkä iho ja monet ryppyvoiteet tuntuvat vievän ihoa vain huonompaan suuntaan.

Nojoo, silmänympärysvoide on nyt joku ACO:n anti-age-hässäkkä, jonka ostin kun oli tarjouksessa. Ihan ok, mutta tuskin ostan toiste.

En jaksa hirveästi panostaa kosmetiikkaan rahallisesti, sillä en usko sen tekevän ihmeitä. Kunnon kosteutus (sisäinen ja ulkoinen), monipuolinen ravinto ja aurinkosuoja ympäri vuoden vaikuttaa paljon enemmän kuin joku ryppyvoide.

Vierailija
12/19 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kun on sibeliusryppy, niin mitä sille voisi tehdä? Muuten ei kiinnosta lotrata voiteiden jne. kanssa. Olisiko joku täsmäjuttu mitä voisi käyttää? Ei mitään botoksia tms.

Vierailija
13/19 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä varsinaisesti ryppyvoiteita. Käytän tavallista kosteusvoidetta kasvoille ja silmänympärysvoidetta silmien iholle. Kai tuon jälkimmäisen voisi laskea ryppyvoiteeksi (?), joten voisi sitten sanoa että aloitin 19-vuotiaana.

Vierailija
14/19 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole voiteilla lätrännyt ikänäni enkä muista käyttää vaikka niitä olisikin. Sain äidiltä 48-vuotislahjaksi yö- ja päivävoiteen ja yritin tunnollisesti käyttää ne loppuun, mutta vieläkin on puolet jäljellä vaikka tuosta on 3 vuotta. Kai niistä on jo teho mennyt. En ole huomannut eroa, toisaalta ei minulla kyllä mitään ryppyjä olekaan paitsi hieman silmäkulmissa. Saavat minun puolsestani olla, ei ihmisen tarvitsekaan näyttää kaksikymppiseltä enää viisikymppisenä.

Vierailija
15/19 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="metriletti 77" time="04.04.2015 klo 23:32"]

En käytä eikä ole ryppyjä. En käytä itse asiassa mitään muitakaan voiteita. Iho on yhä todella rasvoittuva kuten oli teininäkin ja siitä haluaisin kyllä jo vähitellen eroon, mutta on tässä se hyvä puoli että iho näkyy pysyvän pitkään rypistymättömänä. Se onkin kai ainut paksun ja rasvaisen ihon etu? Ehkä voitin tältä osin geenilotossa. Äitini nimittäin kuoli sileäihoisena 67-vuotiaana. Ei hänkään käyttänyt tietääkseni ryppyvoiteita.

[/quote]

Sama ihotyyppi, minullakaan ei ryppyjä! Käytän nuorisolle suunnattuja teini-ihon tuotteita jotta rasvaisuus pysyisi hallinnassa. Ikää on 39v. 

Vierailija
16/19 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi vuotiaana rupesin käyttää kun äiti pakotti!

Vierailija
17/19 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v. ostin ryppyjä ehkäisevän voiteen. Tais olla aika turha ostos. Olen 44v. ja vain silmien ympärysiholla on ryppyjä.

Vierailija
18/19 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan suurin osa anti age-tuotteista on yhtä tyhjän kanssa. Vain a-vitamiinin johdannaisten on todistettu auttavan vähän, ja nekin vain kunnon pitoisuuksina. Paras anti age-voide on hyvä aurinkorasva.

Vierailija
19/19 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän lähinnä apteekin perusvoiteita, yöksi laitan rasvaisempaa voidetta. Kaikki hajustetut tuotteet eivät sovi minulle ja minulla ei olisi varaa ostaa markettituotteita kalliimpia, joten en ole hankkinut. Ryppyjä on vain silmäkulmissa.

N36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän