Mitä saitte työpaikaltanne joululahjaksi?
Kommentit (574)
Kenkää 288 ihmiselle... Energiayhtiö!
Kyllä toimistotyössä on ihanaa. Saa pitää töissä omia kauniita vaatteita, koruja ja hiukset saa olla auki tai kiinni, miten itse haluaa. Voi käyttää myös kynsilakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toimistotyössä on ihanaa. Saa pitää töissä omia kauniita vaatteita, koruja ja hiukset saa olla auki tai kiinni, miten itse haluaa. Voi käyttää myös kynsilakkaa.
Kyllä olisi kamalaa, jos joutuisi laittamaan työvaatteet ja hiukset joutuisi laittamaan kiinni eikä saisi laittaa sormuksia ja kynsilakkaa. Ja joutuisi vaihtamaan vaatteita työpaikalla.
Naisille myydään ihania vaatteita. Ihanaa, kun saa laittaa töihin kauniita vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Naisille myydään ihania vaatteita. Ihanaa, kun saa laittaa töihin kauniita vaatteita.
Ei olisi mitään hyötyä ostaa kauniita vaatteita ja sitten pitää niitä vain kotona.
Ihmiset jotka tykkäävät vaatteista eivät hakeudu alalle missä on työvaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jotka tykkäävät vaatteista eivät hakeudu alalle missä on työvaatteet.
Aina töissä samat työvaatteet, masentava ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Saa olla naisellinen
viikon all inclusive loma malediiveilla
Toi on kyllä ihan pilluilua työnantajalta; me saatiin kuukauden loma samassa paikassa ja kolmen kuukauden kesäloma firman jahdilla. Sekin tais olla täydellä ylläpidolla.
Niin, hoitajat joutuvat pitämään töissä työvaatteita, joutuvat pitämään pitkät hiukset kiinni, eivät saa käyttää sormuksia ja kynsilakkaa.
Tykkään vaatteista yli kaiken, en voisi työskennellä hoitoalalla.
Mehiläiseltä sai vihreitä kuulia rasian ja printatun lapun päälle. Edellisenä vuonna fazerin sinisiä rasian ja sitä edellisenä yhden piparkakkumuoti. Tänäkin vuonna pikkujoulut peruttu, ei minkäänlaista jouluruokaa myöskään. Nämä siis'lykätty' eli ehkä ensi vuonna. Jonkun isompien pomojen juhlatilaisuuden olisi voinut etänä katsoa, just. Muutenkin työntekijöiden arvostus nollassa, ollaan vaan välttämätön paha. Ihmettelen luulevatko firman pyörivän vain kaikenmaailman pikkujohtajien voimin, se ja sama meille perustöitä tekeville.
Jouluruokailu, lahja (sama kuin asiakkaille, n 50€ edestä elektroniikkaa), 2000€ bonus. Pieni firma, olen suorittavassa työssä. Silti oksettaa jo ajatus siitä, että huomenna töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruman viinikarahvin firman logolla.
Mä vedän pohjat. Olen ollut 20v samassa firmassa duunissa ja nyt mulla on 20 termosmukia. Ensi jouluna en ota vastaan enää. 20 riittää. Vaimoni nauroi vedet silmissä, kun olin ostanut lasivitriinin autotalliin mihin laitoin ne kaikki. Palkintokaappi hyvästä työstä. Kuva herättää hilpeyttä instassa.
Onko teillä myös se tyypillinen meno siellä, että kukaan ei ole kehdannut antaa palautetta että vois lopettaa jo termosmukien antamisen?
Joskus kannattais mukista.
satiaisia firman pikkujouluista!
Vierailija kirjoitti:
satiaisia firman pikkujouluista!
Herpes tarttuu oireettomana ja vaikka käyttäisi kondomia.
Hyvä vitsi. Olen kaupungilla töissä.
PIPARIA, PIPARIA! JA SIIS KAHTEEN KERTAAN!
Mitä jengi valittaa suklaarasiasta tai vastaavasta lahjasta? Olisin ollut kiitollinen ja olen ollutkin mistä tahansa lahjasta minkä töistä olen aikaisempina vuosina saanut. Kiittämättömien takia niitä lahjoja on paljon helpompi olla antamatta kokonaan.
En mitään. Hyvä, että tammikuun bonuksiin käyttävät mieluummin rahat kuin tyhjänpäiväiseen krääsään.