Haluaisin itselleni kauniin naisen...
Ei saisi olla laiha luikku, vaalea 165/80/C estoton, sosiaalinen, lapsirakas, huomioonottava ja vähän tuhmakin mamma olisi unelma. Löytyiskö? Mies 30v
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:54"]Tottakai löytyy. Mutta tollasilla vaatimuksilla naisellakin saa olla vaatimuksia? Onko sulla tarpeeksi iso kulli sekä lompakko tyydyttämään tuollaista naista?
[/quote]
sitäpaitsi sekään ei riitä. Sun pitää olla myös helvetin mukava
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:54"]
Tottakai löytyy. Mutta tollasilla vaatimuksilla naisellakin saa olla vaatimuksia? Onko sulla tarpeeksi iso kulli sekä lompakko tyydyttämään tuollaista naista?
[/quote]
Miten niin "tuollainen nainen"? Noihan on ihan tavisnaisen ominaisuuksia... Itseasiassa jopa alempia, koska ylipaino.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:53"]
Oon täysin kuvauksesta oleva sinkku, mutta painan kyllä 63 kg.
[/quote]Et kelpaa. Naisessa pitää olla muotoja, jotta on kaunis. Lihota 15 kg niin harkitaan.
[/quote]
läski ei ole muoto. Pallonko tahdot?
Nämä mammat eivät ole niitä penaalin terävimpiä kyniä, tisseistä puhutaan, mutta kokonumeroa luullaan painoksi. Huh huh.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:52"]
80 kg?
[/quote]
Kyllä koska mielestäni hoikka ei ole kaunis... tykkään että on sopivasti pyöreä vaikka itse olen hoikka mies... ap
[/quote]
Öh. Niin etsit siis läskiä? Niitähän löytyy. Olen 165/55 ja jos painaisin +25 kg niin huhhuh.....
Muuten olen kuvaukseen sopiva, mutta 20kg kevyempi ja pari cm lyhyempi.
Itse etsin juurikin 30+ miestä, joka näyttää huvältä, on mukava, osaa ottaa muut huomioon, lapsirakas jne.
Kaikki mitä olen tähän mennessä löytäneet ovat todenneet minun olevan kaunis, eivätkä edes viitsi tutustua sen kummemmin. Ärsyttää.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:54"]
Tottakai löytyy. Mutta tollasilla vaatimuksilla naisellakin saa olla vaatimuksia? Onko sulla tarpeeksi iso kulli sekä lompakko tyydyttämään tuollaista naista?
[/quote]
Miten niin "tuollainen nainen"? Noihan on ihan tavisnaisen ominaisuuksia... Itseasiassa jopa alempia, koska ylipaino.
[/quote]
tarkoitinkin, että aika pinnalliset vaatimukset. Oli sitten paino mikä hyvänsä, ei sun pitäis tollasilla vaatimuksilla kumppania etsiä
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:54"]Tottakai löytyy. Mutta tollasilla vaatimuksilla naisellakin saa olla vaatimuksia? Onko sulla tarpeeksi iso kulli sekä lompakko tyydyttämään tuollaista naista?
[/quote]
En valitse miestä kullin saati lompakon perusteella.
Etsi treffipalstoilta. Tuskin täältä löytyy, kun ei tämä ole mikään treffipalsta.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:57"]
Muuten olen kuvaukseen sopiva, mutta 20kg kevyempi ja pari cm lyhyempi. Itse etsin juurikin 30+ miestä, joka näyttää huvältä, on mukava, osaa ottaa muut huomioon, lapsirakas jne. Kaikki mitä olen tähän mennessä löytäneet ovat todenneet minun olevan kaunis, eivätkä edes viitsi tutustua sen kummemmin. Ärsyttää.
[/quote]Minä en toteaisi, koska en pidä laihaa kauniina. Ei jatkoon.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:52"] 80 kg? [/quote] Kyllä koska mielestäni hoikka ei ole kaunis... tykkään että on sopivasti pyöreä vaikka itse olen hoikka mies... ap [/quote] Öh. Niin etsit siis läskiä? Niitähän löytyy. Olen 165/55 ja jos painaisin +25 kg niin huhhuh.....
[/quote]
En vaan muodokasta ja haluttavaa, en laihaa 165/55 enkä 165/120 ap
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:54"]Tottakai löytyy. Mutta tollasilla vaatimuksilla naisellakin saa olla vaatimuksia? Onko sulla tarpeeksi iso kulli sekä lompakko tyydyttämään tuollaista naista?
[/quote]
En valitse miestä kullin saati lompakon perusteella.
[/quote]
ei varmaan kauhean moni valitsekkaan. En minäkään, mutta mun mies ei myöskään valinnut minua ulkonäön perusteella, niinkuin ap aikoo valita
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:57"]
Muuten olen kuvaukseen sopiva, mutta 20kg kevyempi ja pari cm lyhyempi. Itse etsin juurikin 30+ miestä, joka näyttää huvältä, on mukava, osaa ottaa muut huomioon, lapsirakas jne. Kaikki mitä olen tähän mennessä löytäneet ovat todenneet minun olevan kaunis, eivätkä edes viitsi tutustua sen kummemmin. Ärsyttää.
[/quote]
Miksi? Ap
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:53"]
Oon täysin kuvauksesta oleva sinkku, mutta painan kyllä 63 kg.
[/quote]Et kelpaa. Naisessa pitää olla muotoja, jotta on kaunis. Lihota 15 kg niin harkitaan.