Suihkussa käynti!
Käyttekö iltaisin, aamuisin vai ette joka päivä? Te jotka käytte aamuisin, eikö teitä ällötä mennä nukkumaan kun olette päivän viettäneet ties missä jossa likaantuu, on pöpöjä yms? Itse suosin iltasuihkuja, pääsee puhtoisena uinumaan :)
Kommentit (30)
Herään aina nuhjuisen oloisena, joten aamusuihku on pakon sanelema. Illalla käyn suihkussa, jos olen hikoillut tai tehnyt jotakin likaista hommaa.
.
Koko aikaa en halua lotrata, ja aamusta en voi luopua. Niinpä ilta jää väliin, jos ei oikea tarve...
Käyn joka aamu suihkussa. Tukka meneee huonon kuntonsa takia aina ihan hampuksi ja käkkärälle ettei sitä saa millään siistiksi. Suihkun jälkeen hiukset suoristuu. Käyn joskus myös iltaisin suihkussa, etenkin jos oon harrastanu liikuntaa tai muuten vaan hikoillut.
Illalla joka toinen, joskus talvella joka kolmas päivä. Välipäivänä tosin pesen kyllä alapään ja kainalot, vaihdan vaatteista ainakin pikkuhousut ja pesen meikit. Kesällä yleensä joka päivä suihku.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:34"]
Pesettekö hiuksetkin joka suihkukerralla?
[/quote]
Joo, vähintäänkin vedellä. Shampoolla yleensä joka toinen päivä.
Käyn joka ilta tai vähintään jokatoinen ilta. Aamuisin en jaksa, koska pitäisi kuivata hiukset jne. Illalla on muutenkin mukava mennä nukkumaan puhtaana suihkun jälkeen.
Mm. tuollaisten suomalaisten saastojen takia muutin Bangkok:iin.
En ole nähnyt täällä edes kadulla asuvaa joka ei pesisi itseään juoksevan veden alla useamman kerran päivässä.
Iltaisin. Joskus helteillä hikoillessa myös aamuisin.