Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suihkussa käynti!

Vierailija
04.04.2015 |

Käyttekö iltaisin, aamuisin vai ette joka päivä?  Te jotka käytte aamuisin, eikö teitä ällötä mennä nukkumaan kun olette päivän viettäneet ties missä jossa likaantuu, on pöpöjä yms? Itse suosin iltasuihkuja, pääsee puhtoisena uinumaan :)

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:32"]Aamuisin ja iltaisin.
[/quote]

Ja öisin.

Ainoa syy miksi pitäisi rajoittaa suihkujen tiheää tahtia ja pituutta on kuiva, finnien peittoon räjähtävä ihoni, joka huutaa hoosiannaa. Silti en osaa rajoittaa, tykkään liikaa suihkuttelusta :(
[/quote]

Tosin vältän toki veden menemistä naamaan enkä varta vasten suihkuta sitä. Tämä ei taas tarkoita sitä, etten pese kasvojani. Hoidan sen hellävaraisemmin.

Vierailija
2/30 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuisin. En voi lähteä minnekään, jos olen epäsiisti yön jäljiltä. 

Usein käyn iltaisinkin suihkussa.

Lakanat vaihdan joka viikko, joten "likaisena" nukkuminen ei haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/30 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee, mutta yleensä iltaisin. Kesällä saatan käydä sekä että, etenkin jos yöllä tullut hikoiltua.

Vierailija
5/30 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen aamu. Aamusuihkujen lisäksi parina iltana viikossa sauna.

Vierailija
6/30 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse on pakko käydä aina aamuisin. Saatan hikoilla yöllä ja olo on yön jälkeen nuhjuinen. Lisäksi tukka on niin pystyssä ja painaumilla, että hiukset on pakko kastella. Iltaisin käyn suihkussa lisäksi vain, jos on tehnyt jotain likaista hommaa tai harrastanut liikuntaa. Tosin kasvot, kainalot ja alapään pesen aina iltaisinkin, siis semmoiset pikku pesut. Jotain tarttunut hoitajan työstä omaan elämään :D Hiukset pesen kerran päivässä, koska rasvoittuu helposti. Tosin käytössä erittäin mieto shampoo ja hoitoaine. Jos on vapaapäivä eikä menoa, hiukset saa vapaapäivän pesemisestä. :)

Vierailija
7/30 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:31"]Kerran kahdessa viikossa, ei se kovin likaiselta tunnu kun vaihtaa vaan vaatteita välissä. Muutenkin saisi ravata jatkuvasti suihkussa salin ja liikunnan jälkeen jatkuvasti jos tuolle tielle lähtisi.

Ei ihmistä ole evoluution näkökulmasta pakotettu jatkuvasti lutraamaan. 

Dödöä käytän yleensä 2-3 päivää suihkun jälkeen ja sitten olen naturel, eipä tuo hienhaju kettään tapa :D
[/quote]

Hyi helvetti....

Vierailija
8/30 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuisin ja/ tai hikoilun jälkeen.
-

OT: Koska käytätte dödöä? Aina suihkun jälkeen? Silloin harvoin kun käyn iltasuihkussa (esim saunaillat), niin dödön laittaminen tuntuu tosi hassulle, kun aamulla kuitenkin huuhtaisen kainalot ja laitan dödöä uudelleen. Mutta minulle on nuorena painotettu, että aina pesun jälkeen. Eli miten teillä?

Vierailija
9/30 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

24: laitan dödöä aamulla, suihkussa käyn iltaisin

Vierailija
10/30 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:32"]Käyn aamuin ja illoin, ja joskus myös päivällä jos on vapaapäivä ja tekee vaikka iltapäivä lenkin. Joka kerta piiiitkä ja rentouttava vähintään puolen tunnin yhtämittainen suihkusessio hoitoaineineen ja rasvailuineen. Vesilasku sisältyy vastikkeeseen kiinteänä summana <3
[/quote]

Miksi näin paljon alapeukkua?

Vierailija
11/30 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuin illoin.

Vierailija
12/30 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:23"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:32"]Käyn aamuin ja illoin, ja joskus myös päivällä jos on vapaapäivä ja tekee vaikka iltapäivä lenkin. Joka kerta piiiitkä ja rentouttava vähintään puolen tunnin yhtämittainen suihkusessio hoitoaineineen ja rasvailuineen. Vesilasku sisältyy vastikkeeseen kiinteänä summana <3 [/quote]

Miksi näin paljon alapeukkua?

Etkö tosiaan ymmärrä?

[/quote]

Vierailija
13/30 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa aina aamuisin. En voi lähteä töihin tai mihinkään jos en ole peseytynyt.

Iltaisin käyn suihkussa LISÄKSI, jos olen hikinen / likainen / paleltaa kamalasti.

Vierailija
14/30 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aamulla. Syynä se, että jos käyn illalla, en tunne aamulla oloa enää raikkaaksi ainakaan koko päivää. Hiuksetkin likaantuvat nopeasti, ja ne on kivempi myös laittaa aamulla pesun jälkeen. Jos tiedän että joudun heräämään todella aikaisin (vaikka viideltä) niin käyn illalla.
Ja ei ällötä mennä illalla nukkumaan ilman suihkua. Naaman ja hampaat kun pesee niin riittää.

Vierailija
15/30 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kahdessa viikossa, ei se kovin likaiselta tunnu kun vaihtaa vaan vaatteita välissä. Muutenkin saisi ravata jatkuvasti suihkussa salin ja liikunnan jälkeen jatkuvasti jos tuolle tielle lähtisi.

Ei ihmistä ole evoluution näkökulmasta pakotettu jatkuvasti lutraamaan. 

Dödöä käytän yleensä 2-3 päivää suihkun jälkeen ja sitten olen naturel, eipä tuo hienhaju kettään tapa :D

Vierailija
16/30 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aamuin ja illoin, ja joskus myös päivällä jos on vapaapäivä ja tekee vaikka iltapäivä lenkin. Joka kerta piiiitkä ja rentouttava vähintään puolen tunnin yhtämittainen suihkusessio hoitoaineineen ja rasvailuineen. Vesilasku sisältyy vastikkeeseen kiinteänä summana <3

Vierailija
17/30 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuisin ja iltaisin.

Vierailija
18/30 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aamulla ja illalla. Ihan turhaa tiedän, mutta näin olen tehnyt aina.

Vierailija
19/30 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä käyn aamuisin, koska iltaisin olen niin väsynyt että haluan vain kaatua sänkyyn, ja inhottaa mennä märällä tukalla nukkumaan (harvoin käytän hiustenkuivaaja). Päivä lähtee hyvin käyntiin, kun on puhdas ja raikas olo. Joskus tosin käyn illalla suihkussa, jos jaksan ja olen menossa aamulla todella aikaisin töihin (aamuneljään tai -viiteen).

Vierailija
20/30 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:32"]Aamuisin ja iltaisin.
[/quote]

Ja öisin.

Ainoa syy miksi pitäisi rajoittaa suihkujen tiheää tahtia ja pituutta on kuiva, finnien peittoon räjähtävä ihoni, joka huutaa hoosiannaa. Silti en osaa rajoittaa, tykkään liikaa suihkuttelusta :(