Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ehdottaa ekoja treffejä hiihtoladulle

Vierailija
10.12.2024 |

Molemmat harrastaa hiihtoa joo, mutta miten ihmeessä siinä tutustuu? Peräkkäin ja rinnakkain hiihdetään? Huudellaan kuulumisia? Harmittaa, että mies keksi tälläisen hölmön treffi-idean, kun muuten teki niin hyvä ensivaikutuksen

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän voitte hiihtää vaikka laavulle juttelemaan, tommoset treffit on kivemmat kuin jotku kahvilassa pönöttämiset

Vierailija
2/54 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan. Nolaa mies pyyhältämällä ohi ja sitten laitat " maalista" viestin, että:" missä viivyt, minulla kylmä?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotte kaakaot laavussa?

Vierailija
4/54 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi, voi tappaa sut jossain laavulla.

Vierailija
5/54 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä silloin vaarallista ole, jos on kuten meidän kunnan tekolumiravirata, jossa on hiihtäjiä, kuten pipoa.

Vierailija
6/54 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely ok, hiihto ei.

Vierailija
7/54 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tietty hiihtää edellä, jotta voi sivakoidessa ihailla maisemia..

Laavulla tietysti aika sukupuoliyhteyden.

Vierailija
8/54 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittaa päästä liukkaille.

Vierailija
9/54 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukaa kiertäen ehdottaa luistovoiteiden kokeilua.

Vierailija
10/54 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan herttanen ideahan toi on. Hitaasti meette ja juttelette. Vierekkäisillä laduilla. Hän herrasmiehenä antaa tilaa jos vastaan tulee joku.

tää on myös testi sulle, että voiko sun kanssa tehdä tämmösii yhdessä ja alatko kiukutella jos sukset lipsuu

Vierailija
11/54 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kivakin idea. 

Mutta! Ensin voisi vaikka sopia, että menettekö a) rauhalliseti nauttien maisemahiihtämään vai b) hiihtolenkille. 

Huomaan aloituksestasi, että suhtaudut jo nyt asiaan b) n mukaisesti. Jos siis mennään urheilulliselle hiihtolenkille, niin siinähän vain hiihdetään eikä jutskailla, se on urheilua. Jos menet a)n mukaisesti ja mies samoin, niin menette siis ihan eri tyyliin kuin miten yleensä menisitte lenkillä. Ota termospullo mukaan kuumaa juomaa ja enemmän päälle, hitaammassa vauhdissa nääs...

Mulla on yks toinen urheilulaji mitä harrastan, niin jos mies kysyisi mentäiskö sellaiselle lenkille, niin en lähtisi, koska selvää on, että mies ei menisi niin hitaasti että se ei olisi hengästyttävää kuitenkin, uskoisin että miehelle tulisi ylittämätön hinku näyttää kykenevyytensä ja siten lenkistä ei tulisi rentoa ja hauskaa vaan liian paineistavaa, lääh puuh ja puhumista johonkin väliin. Parempi ottaa paineet pois ja ei suorituslenkiksi luultavimmin menevää lenkkiä treffeiksi. Sitten jos olisi paljon tapailtu, niin sitten olisi ihana mennä yhdessä lenkille mutta ei silloin, kun paineet ja jännitteet ovat vielä pinnassa.

Vierailija
12/54 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko j.kyläs? Paikallinen tindersaalistaja🤔

Vierailija
13/54 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta. Siinähän voi juoda vaikka mehua taukopaikalla, tai hiihtää niin verkkaiseen tahtiin että juttelu onnistuu. Moni mies haluaa näitä liikuntatreffejä, jotta tulee testattua onko se toinen niin aktiivinen ja reipas kuin väittää olevansa. Minä olin kerran rullaluistelutreffeillä, oli kivaa

Vierailija
14/54 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetkö karhun matkaan jos sellainen tulee vastaan?

Vierailija
15/54 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vein pilkille. Nyt yhdessä yli 20v. 

Vierailija
16/54 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtäjämiehet on ihania 🥰

Vierailija
17/54 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti, mulla ei tullut mieleenkään, että tää voisi olla "testailua" miesten taholta.

Olen siis toi aiempi kirjoittaja, joka kirjoitti, että harrastan itsekin yhtä toista urheilulajia ja en lähtisi liian paineistaville treffeille. Niin tämä tulisi siis väärin tulkittua miesten taholta, että en olekaan niin urheilusta tykkäävä kuin sanoinkaan. :D 

Tykkään kyl syömisestäkin, mutta en halua ns ravintolatreffeille/ruokatreffeille, koska jännitän liikaa alkutapailuvaiheessa sellaisia ja ruokaileminen ei olisi rentouttavaa. Tämäkin tulkittaisiin ehkä väärin, että olen vaikka anorektikko, koska olen myös ohukainen (ei anoreksiaa). 

Vierailija
18/54 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on lunta ? 

Vierailija
19/54 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hiihtolatu metsäaukealla jossain Keski-Suomessa?

Vierailija
20/54 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vein pilkille. Nyt yhdessä yli 20v. 

Ajattelitteko nousta joskus järvenpohjasta pintaan?